øl_i_tastaturet Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er ikke værre enn å kjøpe gamecards fra utlandet på nett? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg kjøper kun SpendOn og skaffer playtime via nettet. Til tross for 40kr avgift for å kjøpe kortet er det fortsatt billigere. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Ser at Cataclysm kommer til å være available som "direct download" gjennom Blizzard Store. Dvs. at man egentlig ikke trenger å forhåndsbestille? Kan man bare kjøpe det på Blizzard Store den 7. desember? Endret 5. oktober 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg kjøper kun SpendOn og skaffer playtime via nettet. Til tross for 40kr avgift for å kjøpe kortet er det fortsatt billigere. Hørtes ikke ut som en veldig dum idé Ser at Cataclysm kommer til å være available som "direct download" gjennom Blizzard Store. Dvs. at man egentlig ikke trenger å forhåndsbestille? Kan man bare kjøpe det på Blizzard Store den 7. desember? Vil vel da tro at det kommer til å være rimelig bra med trafikk på Blizzard sine servere, slik at det kommer nok til å ta sin tid å laste ned også Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg kjøper kun SpendOn og skaffer playtime via nettet. Til tross for 40kr avgift for å kjøpe kortet er det fortsatt billigere. Hørtes ikke ut som en veldig dum idé Ser at Cataclysm kommer til å være available som "direct download" gjennom Blizzard Store. Dvs. at man egentlig ikke trenger å forhåndsbestille? Kan man bare kjøpe det på Blizzard Store den 7. desember? Vil vel da tro at det kommer til å være rimelig bra med trafikk på Blizzard sine servere, slik at det kommer nok til å ta sin tid å laste ned også Blizzard anvender ikke bare HTTP stream, men også P2P. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 De lar nok folk laste ned spillet en stund før release for å ikke kvele serveren på den store dagen, og dermed sannsynligvis noen dager etter også. Dessuten kan man jo også spille mens man laster ned takket være streaming nå. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er sant, men det betyr da at jeg egentlig kan drite i å forhåndsbestille også heller kjøpe det i Blizzard Store? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Uh, folkens. Dere laster allerede ned spillet nå. Det kalles patch 4.0.1 og patch 4.0.3. Alt du trenger å gjøre for å spille Cataclysm er å aktivere kontoen din med nøkkelen du får ved kjøp av Cataclysm. Jeg har ikke installert WoW fra CD siden jeg kjøpte det i Februar 2005. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kan man racechange med en gang cataclysm blir gitt ut? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 De har ikke nevnt noe, men lite sannsynlig. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Kan sikkert ikke racechange til goblin/worgen før noen har trigga alle realm firsts for goblin, om det var det du tenkte Endret 5. oktober 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 JEg vil bare være gobilin, jeg Får vel vente med change en stund, da Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det er sant, men det betyr da at jeg egentlig kan drite i å forhåndsbestille også heller kjøpe det i Blizzard Store? Selvsagt, hvem som orker å ha dra til butikken, ikke sant Pokey! :!: edit: Dere som nu har spilt litt PTR, spesielt healere... synes dere at det var tungt å gå /oom ? synes jeg kunne spamme godt med priesten Endret 5. oktober 2010 av nagina Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg regner med at Blizzard Store kommer til å få stor pågang den 7. desember. Jeg ser for meg internettsider som ikke virker, aktivering og nedlasting som tar lang tid, masse QQ-poster osv. Men om det virker er det jo en god idé å kjøpe derfra, om man kan begynne å spille nøyaktig klokka 00:00. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Forhåndsbestill hos blizz store hadde hvert awezum Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Men om det virker er det jo en god idé å kjøpe derfra, om man kan begynne å spille nøyaktig klokka 00:00. Digital Download utgaven kan ikke spilles før klokken 10:00 på release dagen. De nevnte dette en stund tilbake. Finner det nok noen uker tilbake på MMO-Champion. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 [19:39:53] [P] [80:Alcathrash]: Here goes [19:39:59] [P] [80:Alcathrash]: last chance for the kodo [19:40:02] [DG] [80:Bordello-Al]: omg [19:40:07] [DG] [80:Bordello-Al]: [Direbrew's Remote] [Tankard O' Terror] [Emblem of Frost] [19:40:08] You receive loot: [Great Brewfest Kodo]. Successfull brewfest is successfull. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) You receive: Tankard of Terror. ... ... ... Sees igjen neste år, din lille hårete dritt. Endret 5. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Verste er når et PAR andre i grpen får den siste dagen i samme grpen og ikke deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå