Saft Suse Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kodo, ram, tre remotes, to tankards og en dagger på samme character...! En alt... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 en kodo, en dolk, 2 tankard, en remote og ingen ram. på MAIN Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Greia med release før jul er jo ikke nødvendigvis med tanke på selve julafta, men å rekke julehandelen. Er jo mye mere folk i butikkene på den tida, og pengene sitter ofte løsere da også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Pluss at utall unger kan si "Hvis du sjøper Collectors Edition til meg 7. desember pappa, trenger du ikke tenke på anna julegave i år". Så får de det, og foreldrene slipper å vri hjernen for å finne en ekstra julegave i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Speaking to a small conglomerate of various Alliance representatives, Mekkatorque pointed out that the time to strike is now. After all, Thermaplugg has eluded death for years to keep his reign over Gnomeregan; and with the fall of the Lich King, the last great threat to the citizens of Azeroth, the chance of any cataclysmic event taking place in the foreseeable future is "less than 12.7%,"Mekkatorque's leading combat medical advisor Doc Cogspin purported. Ser jo nesten ut til at Blizzard har hatt datoen klar i noen uker uten at noen har i grunn merket det. Dog, kanskje litt vanskelig å gjette dersom man ikke er amerikansk eller vet når det kommer, men likevel morsomt Lenke til kommentar
jH- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fikk fatt i datoen 2 dager før det var "offisielt," via jobben. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) dubble post: DAH REAL PUPOSE OF GOBLINS! (finn ordet) Endret 5. oktober 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Speaking to a small conglomerate of various Alliance representatives, Mekkatorque pointed out that the time to strike is now. After all, Thermaplugg has eluded death for years to keep his reign over Gnomeregan; and with the fall of the Lich King, the last great threat to the citizens of Azeroth, the chance of any cataclysmic event taking place in the foreseeable future is "less than 12.7%,"Mekkatorque's leading combat medical advisor Doc Cogspin purported. Ser jo nesten ut til at Blizzard har hatt datoen klar i noen uker uten at noen har i grunn merket det. Dog, kanskje litt vanskelig å gjette dersom man ikke er amerikansk eller vet når det kommer, men likevel morsomt Skrev om det der noen sider tilbake Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Bare et lite spørsmål: akkurat nå så har jeg et par Tome of polymoph - turtle (kan ikke linke til wowhead atm) ka kommer til og skje med de i cataclysm? (den er fra zg btw) Endret 5. oktober 2010 av prez Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bare et lite spørsmål: akkurat nå så har jeg et par Tome of polymoph - turtle (kan ikke linke til wowhead atm) ka kommer til og skje med de i cataclysm? (den er fra zg btw) Spar på den og selg i cata Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har selv en tome med Polymorph Turtle, kommer nok til å ruge på den i noen år. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fikk fatt i datoen 2 dager før det var "offisielt," via jobben. Jobben, hva nu det er, har sikkert sett på dette: http://www.mmo-champion.com/content/1994-Cataclysm-Beta-Build-13117 Tenker jeg :> Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da ble det ingen brewfest mount i år heller... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da ble det ingen brewfest mount i år heller... Det er du ei alene om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Yay, jeg googla og fant en addon som heter Explorer Coords. Den sette blå punkter på world map eller minimap der man ikke har exploret for achievement enda. Da slipper jeg alt-tabbe til wowwiki for å finne den ene plassen jeg mangler i grizzly hills. "Men det er jo så kooooselig å explore" hører jeg dere si. NEI! Ikke når den ene plassen du mangler er en liten prikk på ei fjellknaus. Endret 5. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Frapset Lich King Heroic på søndag. Ta en titt om du vil. Endret 5. oktober 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Angående teleport til dungeon diskusjonen. Nå som det vil være mulig å kjøpe epic flying så synes jeg de kunne fjernet instant teleport greia, det er jo ikke snakk om mange minuttene man bruker til å dra til ett sted. Og jeg er kanskje rar, men jeg liker å reise rundt i Azeroth. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Fikk fatt i datoen 2 dager før det var "offisielt," via jobben. Jeg og. Bare ikke via jobben, via en offentlig nettside absolutt alle kunne lese på. Også de på jobben din. edit: for sein, akk. Endret 5. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilke poisons er best i pvp som muti? Er ikke det 2x wound? Har specca deadly brew. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Folket her har vel lest om statsbudsjettet regner jeg med. Dere syns om at tjenester som WoW kan bli avgiftsbelagt med 25% merverdiavgift? Altså, at WoW kommer til å koste rundt 125,- for nordmenn, mens det kommer til å koste rett rundt 100,- for resten av de som får den samme tjenesten? -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå