Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig litt synd på n00bs som må gjennom catalysm om ikke så lenge, hvordan i all verden skal de klare seg der? Dette skjer ikke bare i raids men på normal dungeon heroics, hvordan i all dager skal folk klare seg nå? Hva er CC er noe man vil høre lenge når Cata kommer...

 

Poor people!

Ja, hva er CC egentlig? Forkortelse for Cataclysm? Jeg aner ikke, men er jeg "poor" og n00b av den grunn?

 

Mulig jeg misforstår innlegget litt, men det kan egentlig være en interessant diskusjon. Om man er som meg, at man ikke gidder å spille flere timer om dagen, og ikke følger det evinnelige jaget etter best mulig gear og gearscore, men bare spiller for å "kose seg", er man da n00b? Eller "poor"? Har fått slengt etter meg ting som "fucking huntard" om jeg gjør én liten feil... som jeg ikke hadde noen forutsetning for å vite at var feil før jeg faktisk gjorde feilen.

 

Jeg levler hovedsaklig, men spiller litt dungeons innimellom. Gjør relativt dårlig dps på min main (som er level 80), men hadde sikkert gjort det dobbelte om jeg spilte mer, og jobbet for det.

 

Så spørsmålet er om man skal finne seg i å bli kalt n00b og poor bare fordi man spiller mindre enn gjennomsnittet? I såfall må nagina og hans like finne seg i å få slengt etter seg "get a life" ;)

 

Nå peker jeg folk som har gear og achivements og fortsatt klarer å dumme seg ut gang på gang, de lærer seg aldri selvom de gjør det samme uke for uke osv.

 

men nå er dette ment til folk som kommer å whisper meg Kingslayer title på 10 eller 25 og likevel ikke klarer ikke å mestre boss som er langt fra selve Lich King bossen, å dumme seg ut på en boss som kalles for Rotface er helt lavmål, de som forstår det skjønner garantert hvorfor jeg kaller dem for n00bs.

 

men dere levlere og non-raiders, enkelte har bare tendens til å kalle andre for noobs hvis de ikke rusher eller AOE som de er vant til, men bare vent å se, de kommer nok til å slite i Catalysm, de som nå har kalt deg noob eller huntard ;>

 

men men, det er nu så, får egentlig skylde meg selv at jeg gjør pugs :p

Lenke til kommentar

Oppsummering av gårsdagen på beta:

 

DM hc - awesomecakes. =) Siste eventen er meget bra

SFK - No interrupts på første boss, så er det wipe, ferdig arbeid. Hardt sjøl då. Fikk aldri testa meir då tank dc'a.

Lost city of Tol'vir hc: Langt hardare enn normal =)

 

Archeology: Time sink. Protip: Totalbiscuit meinte at outland var en god spot å levle arch pga kortare traveldistance. Godt mulig det, men pga av at du ikkje kan mekke det du graver fram i outland før du passerer 300 i skill, er dette en meget dårlig ide. =)

 

 

Edit: No meinte sikkert ikkje Totalbiscuit det, men det var det eg fikk ut av videoen hans.

 

Edit2: Sliter for øvrig med at Justice points ikkje dukker opp. Andre på Beta som sliter med det her?

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Sjøl om du har funne den en gang, er jo ikkje dermed sagt at du finner entrance igjen. =)

 

Sleit med å finne tol'vir entrance. No skal det vere sagt at ghostform kunne vere bugga, og at eg skulle ha flying mount i ghost form nedi uldum. Men fikk det ikkje, og måtte då gå rundt et stykke for å komme fram. Blir litt annleis å finne fram by foot, enn by air.

Lenke til kommentar

Sjøl om du har funne den en gang, er jo ikkje dermed sagt at du finner entrance igjen. =)

 

Sleit med å finne tol'vir entrance. No skal det vere sagt at ghostform kunne vere bugga, og at eg skulle ha flying mount i ghost form nedi uldum. Men fikk det ikkje, og måtte då gå rundt et stykke for å komme fram. Blir litt annleis å finne fram by foot, enn by air.

 

sant nok. Burde sørge for at du har en healer som kan veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...