Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig litt synd på n00bs som må gjennom catalysm om ikke så lenge, hvordan i all verden skal de klare seg der? Dette skjer ikke bare i raids men på normal dungeon heroics, hvordan i all dager skal folk klare seg nå? Hva er CC er noe man vil høre lenge når Cata kommer...

 

Poor people!

Ja, hva er CC egentlig? Forkortelse for Cataclysm? Jeg aner ikke, men er jeg "poor" og n00b av den grunn?

 

Mulig jeg misforstår innlegget litt, men det kan egentlig være en interessant diskusjon. Om man er som meg, at man ikke gidder å spille flere timer om dagen, og ikke følger det evinnelige jaget etter best mulig gear og gearscore, men bare spiller for å "kose seg", er man da n00b? Eller "poor"? Har fått slengt etter meg ting som "fucking huntard" om jeg gjør én liten feil... som jeg ikke hadde noen forutsetning for å vite at var feil før jeg faktisk gjorde feilen.

 

Jeg levler hovedsaklig, men spiller litt dungeons innimellom. Gjør relativt dårlig dps på min main (som er level 80), men hadde sikkert gjort det dobbelte om jeg spilte mer, og jobbet for det.

 

Så spørsmålet er om man skal finne seg i å bli kalt n00b og poor bare fordi man spiller mindre enn gjennomsnittet? I såfall må nagina og hans like finne seg i å få slengt etter seg "get a life" ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Marekatten;

 

Nivået vil være mye høyere i Cataclysm, og du vil måtte vite hva du driver med og kunne rollen din bra for å komme deg gjennom heroics. Dette betyr ikke at du må spille femten timer dagen og ha det beste gearet som er mulig, men det betyr at du må gjøre lære klassen din, kunne taktikker, angripe rette mobs, og kanskje aller viktigst samarbeide bra. Du må med andre ord generelt ikke faile.

 

Folk som sier "Fucking huntard" er de som ligger for langt bak i evolusjonen til å kunne uttrykke seg på en skikkelig måte, bare ignorer de.

Lenke til kommentar

Gode spillere er de som lærer raskt og tilpasser seg. Hvor mye du spiller har ikke noe å si. Men jeg forstår ikke helt dette med heroics i cataclysm, ser ikke hvordan det er annerledes fra hvordan det var i starten av TBC. Alt gikk nå fint den gang, så hvorfor skulle det ikke gjøre det nå? (pugs slet i enkelte dungeons, men de kom seg gjennom, såvidt jeg husker)

Lenke til kommentar

Gode spillere er de som lærer raskt og tilpasser seg. Hvor mye du spiller har ikke noe å si. Men jeg forstår ikke helt dette med heroics i cataclysm, ser ikke hvordan det er annerledes fra hvordan det var i starten av TBC. Alt gikk nå fint den gang, så hvorfor skulle det ikke gjøre det nå? (pugs slet i enkelte dungeons, men de kom seg gjennom, såvidt jeg husker)

 

Er fordi de fleste som ikke har clearet noe særlig content tror at alt er så lett og at 5 mann dungeons er endgame ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det skal ta så langt tid å gjøre Explorer-achievementen? Man har da reist rundt i verden gjennom 80lvl, så for min del tok det ikke mer enn en kveldsøkt å fullføre. Vet ikke om det er en add-on (questhelper, kanskje?) eller selve spillet som viser på kartet hvor man må gå, så det var ikke akkurat vanskelig. Kanskje det bare er min måte å spille/levle på som gjør at nesten alt var oppdaget uten at jeg nødvendigvis hadde gjort noe for det.

Som sagt, tok meg ikke lange tiden å fullføre. Loremaster, derimot... Litt over halvveis, så jeg tror ikke jeg gidder å prøve på den.

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt ingen som venter i 2 ½ uke på at man kanskje får Cataclysm til jul nei. :p

 

Det er i såfall kun veldig unge spillere som ikke har én krone igjen i lommepenger og som ikke har noen valg bortsett fra å sikle på julegavene.

 

edit: Jeg ser også etter et sted å forhåndsbestille, dog kun den vanlige utggaven. Noen som kan anbefale nettbutikker som faktisk klarte å levere BC/WotLK før release? At det er billig skader heller ikke.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt ingen som venter i 2 ½ uke på at man kanskje får Cataclysm til jul nei. :p

 

Det er i såfall kun veldig unge spillere som ikke har én krone igjen i lommepenger og som ikke har noen valg bortsett fra å sikle på julegavene.

 

Jeg tror du ville blitt overrasket over hvor stor prosent av spillerbasen du nettopp beskrev der ;) og jeg kan garantere deg at salgstallene er betraktelig større med releasedato 7. desember enn de hadde vært med en release 15. januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...