Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg seriøst å bli sur. Vi har ikke hatt WG på hundre år, og alt på grunn av en helvetes alliancetulling som multiboxer ti druider på en gang. Han oneshotter nesten vehiclene våre. Hvordan skal vi klare å slå de? At det i det hele tatt er lov å bruke programmer til å styre kontoene sine er helt idiotisk.

Enig de kan være noe herk, men prøv og finn main accounten og drep den vis det er mulig. Har funket for meg flere ganger. Dreper main'en han bruker og styre fra, da kan han slite :p

Er ikke så lett å soloe han når det er sånn 50-70 andre folk rundt der. Jeg har soloet han en gang da (fordi jeg er dk lol), men det var bare god timing. Fra det jeg har sett har han begynt å bytte hvis noen dreper mainen hans også.

Går fint ann og bytte vis man tenker på det, men som sagt. De jeg har vert borti har de andre accountene bare stått stille en stund.

Ja, før var han helt skrekkelig på det og hadde ikke sjans i havet om noen tok mainen hans, men nå har han hatt noen måneder å øve seg på, så nå har han faktisk blitt noenlunde god til multiboxingen sin også.

Lenke til kommentar

Digital download, veien å gå :thumbup:

 

Hvordan har det seg at hver eneste gang noen i det hele tatt nevner en expansion så må du fortelle hvor fantastisk og deilig det er å ikke bevege seg ut av huset sitt for å kjøpe det? Sånn seriøst, hver eneste gang det har vært snakk om release kommer du med kommentarer som "DET ER BEDRE Å KJØPE PÅ NETTET!!!" eller "ONLINE IS DA FUTURE".

Lenke til kommentar

Jeg liker å ha en fysisk kopi av spillet. Og om man har litt ustabilt nett, og deler det med andre, så er det mye bedre å installere spillet fra en CD enn å måtte laste det ned. Jeg kommer til å gjøre som med WotLK og forhåndsbestille på en butikk. Da stikker jeg innom der og henter spillet på release date, og slipper i tillegg tull med posten.

Lenke til kommentar

Digital download, veien å gå :thumbup:

 

Hvordan har det seg at hver eneste gang noen i det hele tatt nevner en expansion så må du fortelle hvor fantastisk og deilig det er å ikke bevege seg ut av huset sitt for å kjøpe det? Sånn seriøst, hver eneste gang det har vært snakk om release kommer du med kommentarer som "DET ER BEDRE Å KJØPE PÅ NETTET!!!" eller "ONLINE IS DA FUTURE".

Og hver eneste gang må du kommentere på det :roll:

 

Selv går jeg for en fysisk kopi siden jeg digger støvsamlere :dribble: Dessuten har jeg lyst til å stå i kø for å hente kopien min med en venn mens jeg forteller om Path of the titans og alle de andre nye pheeeete tingene som "kommer" :D

Endret av Cowboy Bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han trenger bare chill-pill, thats all :!:

 

Jeg er vel tydeligvis en som liker å ha ikke ha covere slengende rundt, lurer på hva det kommer av :innocent:

 

Angående at det går fortere med DVD? nja hvis du sitter med shit internet og setter nedlastning samtidig som du setter DVDen på DVD-rom, ja da er den raskere men folk glemmer visst par ting...

 

Det tar tid å kjøre dit og tilbake (butikken) så stå i kø hvis det er natt-åpent man er på... mens vi som gjør det via online, kjøper der så logger vi på, mest sannsynlig så forhåndslaster man mye av content fra før og sitter man enda med RASK internet og ikke loldsl med 100kb/sec da er man ferdig på 123.

Lenke til kommentar

Og hver eneste gang må du kommentere på det :roll:

 

Selv går jeg for en fysisk kopi siden jeg digger støvsamlere :dribble: Dessuten har jeg lyst til å stå i kø for å hente kopien min med en venn mens jeg forteller om Path of the titans og alle de andre nye pheeeete tingene som "kommer" :D

 

Hvor har du hvert :!: ?

Lenke til kommentar

Hvor har du hvert :!: ?

 

............................................________

....................................,.-‘”...................``~.,

.............................,.-”...................................“-.,

.........................,/...............................................”:,

.....................,?......................................................\,

.................../...........................................................,}

................./......................................................,:`^`..}

.............../...................................................,:”........./

..............?.....__.........................................:`.........../

............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../

.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/

..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}

...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../

...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../

............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”

............/.`~,......`-...............................\....../\

.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__

,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,

.....`=~-,_\_......`\,.................................\

...................`=~-,,.\,...............................\

................................`:,,...........................`\..............__

.....................................`=-,...................,%`>--==``

........................................_\..........._,-%.......`\

...................................,<`.._|_,-&``................`\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...