Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en rask Coren Direbrew-kill på alten - første i år faktisk, og jammenmeg droppet ikke rammen på den. Har tatt han daglig i to år på mainen, og har ikke fått en eneste Brewfest-mount på han.

 

Ellers så er det verdt å nevne at jeg har respeccet fra feral druid til balance druid, og det var en annerledes opplevelse. Døde to ganger i første random dungeon etter å ha fått for mye aggro. Morsomt, men annerledes :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Btw, noen som vet om noen morsomme titles å få?

 

Har jenkins tittelen :) Så noen andre enn den.

 

Jeg har hørt tittelen "The Explorer" ikke vil cære mulig å få i Cataclysm, så kan jo være en ide å fullføre den?

 

Er ikke særlig vanskelig heller, men kan fort ta litt tid om en ikke går inn for det.

 

Dog, for å gjøre den lettest mulig er en flying mount å anbefale for Outland og spesielt Northrend.

Lenke til kommentar

Hm, det å soloe Magisters Terrace heroic var faktisk mye lettere enn hva jeg hadde trodd.

 

Oh well, ingen mount. Typisk min flaks.

 

Gjorde den hver dag back in the days - og har aldri sett mounten droppe. Så ja, det er vel bare typisk din flaks at den ikke droppa på første forsøk :p

Lenke til kommentar

Tok en rask Coren Direbrew-kill på alten - første i år faktisk, og jammenmeg droppet ikke rammen på den. Har tatt han daglig i to år på mainen, og har ikke fått en eneste Brewfest-mount på han.

 

Ellers så er det verdt å nevne at jeg har respeccet fra feral druid til balance druid, og det var en annerledes opplevelse. Døde to ganger i første random dungeon etter å ha fått for mye aggro. Morsomt, men annerledes :p

 

Jeg tror sjansen for mount i år har vært kanskje så mye som 20 ganger større. Jeg fikk kodo første dag, andre dag, og fjerde dag. Helt absurd! Litt dumt, for mounten blir jo litt for vanlig og kjedelig da, men på den andre siden, kodo på dwarf ser bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...