Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tror jeg dropper å installere Beta, jeg..går liksom imot mine egne prinsipper. Selv om jeg er nysgjerrig.

 

Btw, dere som bare sitter og venter, det skjer ingenting hvis du ikke registrere Beta Profile på battle.net. Der registrerer du hva slags hardware du har (PC scannes), og hvilke spill du ønsker betatesting for. Så kan du bare vente. Ser ut som det kommer til alle til slutt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg dropper å installere Beta, jeg..går liksom imot mine egne prinsipper. Selv om jeg er nysgjerrig.

 

Btw, dere som bare sitter og venter, det skjer ingenting hvis du ikke registrere Beta Profile på battle.net. Der registrerer du hva slags hardware du har (PC scannes), og hvilke spill du ønsker betatesting for. Så kan du bare vente. Ser ut som det kommer til alle til slutt.

Hvor gjør man det?

 

edit: Fant det...faen at jeg ikke har sett det før nå da.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Tror jeg dropper å installere Beta, jeg..går liksom imot mine egne prinsipper. Selv om jeg er nysgjerrig.

 

Btw, dere som bare sitter og venter, det skjer ingenting hvis du ikke registrere Beta Profile på battle.net. Der registrerer du hva slags hardware du har (PC scannes), og hvilke spill du ønsker betatesting for. Så kan du bare vente. Ser ut som det kommer til alle til slutt.

Leste du skrev; "Ser ut som det kommer til alle til slutt." -Så jeg sjekket mailen min helt automatisk.

 

Å tro det eller ei, men "World of Warcraft®: Cataclysm Beta Test Invitation" :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men faen da. Fem characters jeg gjør Coren Direbrew på, også får jeg kodo to ganger på samme character. Kunne ihvertfall fått ram isteden da. :hrm:

 

Føler med deg, har faktisk fått kodoen tre ganger på samme karakter. Damn you RNG, jeg vil ha en ram!

Lenke til kommentar

Regel nr 1, ikke la partneren ta pikante bilder av deg.

 

Man kan miste de, etter et brudd kan man lekke de, selge de.

Man dør og familien finner de, miste pc/mobil, hacket ...

 

Det er noe man ikke gjør:hmm:

 

Oi, dette er kjemperelevant til tråden.

 

Åh vent nei det er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...