Zippio Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 heldig du ... Droppet leggings fra ossirian, men jeg fikk ikke de til shadowpriesten min siden det ENDA ikke var "main'en" min. Samme med noen ringer, men fikk dog en staff fra Onyxia 6627222[/snapback] Staff fra onyx? aldri sett noen staff droppe av hu. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hun kan droppe random world loot, så. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har en Recipe: Snowmaster 9000 liggende her. Ser på auctioneer at suggested price er 150g BO... Kan dette stemme? Det er også en på AH akuratt nå til 130g start 150g BO .. Kjøper folk virkelig dette? Hva skal jeg legge den ut for? Sitter med en del stuff som skal selges, nettop blitt exalted med AV og skal skaffe meg min andre epic mount Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Er på Nefarian nå med guilden for førstegang (for meg, ikke guilden). Hvor mye fire res og shadow res er egentlig nødvendig for en priest? Har ikke noe problemer fram til Neffy med ca 20 fire res, men det virker som det er litt lite med bare 80 på han. Har ingen shadow res. Jeg tror jeg må få laget noe fire/shadow res utstyr.... *spørre guildbanken om å få fiery/lava cores* edit: var vist første forsøk for hele guilden også. Endret 7. august 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har du bare 20 FR på Vael også? Trenger ikke noe FR/SR på Nefarian som healer, bare du bruker Onyxia Scale Cloak. Men skaff deg gjerne litt flarecore/wizardweave til Vael. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Går fint med bare 20 fire res på vael. Har så klart på Onyxia Chain Cloak på nef. Kan være at jeg har litt lite hp også (bare 4.2k full raid buffa) men synes jeg dødde litt for fort på de første forsøkene. Jeg overlevde lenger på sist forsøk though. Endret 7. august 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har lite lite resistance på alt omtrent, og jeg dør aldri på Nefarian. Jeg er priest selv med ca. 4.4k buffet. 9k mana og 500+healing ca. Imb Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) gikk mye bedre nå, døde ikke før "langt" inn i phase 2. Fikk han ned til 74% nå. edit: 64% tilslutt Endret 7. august 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Drit at jeg bidda på feet og the lynx, var litt for kjapp, la ikke merke til at ingen hadde bidda. 65g for de er nesten litt mye. Endret 7. august 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva er nyeste server per dags dato? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tror det er en PvE server med navn Lightbringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tror det er en PvE server med navn Lightbringer. 6632210[/snapback] Jepp, den kom vel opp på onsdag. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hun kan droppe random world loot, så. 6629631[/snapback] jau, var nok det. Husker ikke hva den heter sånn i farten, men var nærmere 25 spirit og intellect på den, lvl 57 blå. Ikke dårlig det når jeg hadde Illusenary Rod for noen dager siden. Fikk staff med 10 FR i BRD under MC attunement da... Nå går jeg for rank 13-14 med Shadowpriest (repseccet PvP shadow i går, også har jeg en tvillingbror som spiller litt nå og da - så jeg kan gjøre normale ting som å trene også ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Tipper det var denne du fikk: http://thottbot.com/?i=19726 Er det mange quester i Zul'Gurub? Og hvor får jeg tak i de? (ikke class quests) Endret 8. august 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Staff of Hale Magefire ja ... (måtte google linken, Aker Kværner blokker jo halve verden. Kommer ikke inn på en eneste Wow-relatert side utenom Guild-forumet.) Amen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Så hva skjer loeve? Hvilke guilds er pwn, progress? Hvilket er du i nå osv.. Gief info Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg flytta nettopp til The Venture Co. for å spille sammen med venner, faktisk. Er med i Validus der, som er den ledende horde-guilden. På Sylvanas setter jeg alle pengene mine på Completely Different. Clearet AQ40 på et par uker, drepte to bosser i Naxx helga etter og de har rett og slett vist super-progress. Var i The Moo Mafia før jeg migrerte, kom oss vel til Huhuran. Og kom tilbake, Danzel :[ PS. Unnskyld, Mjool Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Waaaah! 100 glods tapt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Egentlig ikke. Flytter magen min over til Sylvanas straks, så skal få grindet de for deg kjapt nok. Har lyst til å prøve på rank 13, serru :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå