Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

11112222122222 elns? SKILL ;)

Minner litt om min lvl 30 holy paladin:

111111111111111111111111221111111111111111111112221111111111111111111111

Der 1 er FoL, og 2 er HL..

Det morsomme er at folk likevel mener jeg er en god healer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg har kjøpt meg ny PC i dag.

Jeg driver og laster ned patcher er på patch 3.3.3

MEn den er stuck på 10%

noen som vet hva jeg kan gjøre ? -.-

Også går det ganske langt når jeg har det på run as administrator men det kommer opp Updatating Failed

Endret av Huxiz
Lenke til kommentar

Hver sin smak for hva som er interresant når det kommer til Druid specs.

Prøvde selv Balance på PTR. Kjeeedelig.

Feral får vel litt ny prioritering nå, blir interessant å få innprintet det i fingrene.

Og level 62. Ingen seriøs spiller bryr seg om hvem som gjør mest dps da. Jeg kan rulle en ny DK og gjøre mer DPS på alle levels til 80. :p

Lenke til kommentar

Er ganske lei av og ikke komme inn i bra gupper i ICC omdagen, så tenkte jeg sku prøve og ordne en gruppe selv, men er litt usikker på et par ting.

Noen som kan gi meg en rask forklaring på hvordan masterlooting funker?

Aldri gjort det før og har ikke akkurat lyst og prøve og dele loot og bruke 20min på og finne ut hvordan det funker.

Lenke til kommentar

Ble level 80 for noen få dager siden og går Heroics nå for og få bedre gear.

Alle klager på DPS,n min så tror jeg må respecce!

Har GearScore på 3600, og høyeste critt er 5 - 6000

Er frost specca, mage.

Har noen et bilde av hvordan jeg skal specce?

Lenke til kommentar

Frostspec er gøy! :D

Men DPS-speccet man kjøre er Arcane. Om du sjekker magikeren min (signatur), så vil det andre speccet være Arcane, og kopiert fra en raid-tråd på wowhead.

*edit*

Der var det ingen mage! Et øyeblikk!

*edit2*

:dremel:

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Som Slimda sier, arcane er overlegent for heroic grinding siden man kan lett bytte target uten å måtte stacke haugevis av dots o.l. før man kan begynne å angripe. Siden bossfights er så sinnsykt korte så kan du ta deg råd til å bruke mye mana og vil etterhvert lett se 10k+ DPS på en bossfight. Nesten litt trist at Arcane power, eventuelle trinkets, icy veins, berserker og bloodlust kombinert med arcane blast spam kan gjøre så god dps. Men burst DPS på påkostning av mana er vel ment å være "greia" til arcane.

Lenke til kommentar

Jeg må alltid lese to ganger når du sier magiker. :!:

Blir så dumt å si "mage". Øl-mage, f.eks. :p

Frostspec er gøy! :D

Men DPS-speccet man kjøre er Arcane.

Say whaat? Fire går arcane på høy gang, men det krever litt bedre gear. Nå tenkte du kanskje på hvilken specc som var best for han akkurat nå da.. :p

Ja, det var en kommentar til han med 3.6k Gearscore (ellerno). Har du over 6k Gearscore, kan du nok trygt kjøre på med Fire og få mer ut av det. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Er andre klasser lette når du er god i din egen? Har spilla lock i flere år, testa firemage (og arcane 1111112 seff), det var akkurat ikke vanskelig.

Nå hadde jeg null haste (7%, 900 haste i level 85), lite crit og sånt, så lå bare på 6000, men jeg klarer like mye med en lock med samme spec som jeg kjører på live (da seff er den speccen ikke nerfa, men still).

Frostmage levler jeg, så det kan jeg jo da.

Men jeg synes de fleste casterne er veldig like og enkle å spille. På tide med retripala kanskje?

Noen har tips der? Har en 3500gs protpala med gear til retri, men kan ikke spille det, så det er jo litt teit :p Det er liksom 1000dps på dummy i 10sec så er jeg oom xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...