Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har ihvertfall ikke tenkt å levle i beta, da det ikke er mye vits i og med at det er masse bugs, pluss at man må starte på nytt uansett. Men har ikke noe imot å kopiere hunteren min og fly rundt og se på ting. :wee: Når det er ferdig å laste ned, that is. -.-

 

Enkelte steder er det levelcap på, fyi :)

Deepholm ftw <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig fått prøvd meg på beta`n (er ikke ferdig med å laste ned, men får prøve likevel). Syns det er synd de har ødelagt Auberdine, av en eller annen grunn syns jeg det er en fin plass. I det hele tatt, mye å vende seg til!

Og er det bare meg, eller er horde-siden på frammarsj og alliance det motsatte? (jeg har ikke lest mye om hvordan maktforholdene i cataclysm endrer seg fra wotlk, så om dette er noe jeg er den eneste som har gått glipp av, så bare spre galle....) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hatt beta sia starten av sommerferien, får vel teste det ut nå :p

Aldri hatt mot til å slette ting fra harddisken (skolepc ftw) og den stasjonære er jo kaputt..

 

EDIT: er beta nede? får ikke logget inn..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Feral er jo sykt kjedelig. Dårlig damage og generelt kjedelige spells.

 

Dårlig damage? Haha haha haha haha hahahhahaha. Tør vedde på at Slimda og andre som faktisk får feral til å sitte i fingertuppene kommer til å være uenig. Kjedelige spells? Er jo akkurat like kjedelig som balance. DoT, DoT, spam, spam, spam, spam, spam, ECLIPSE, SPAM, SPAM, SPAM, SPAM. Også videre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Man har AoE som slår alt under feral. Kan ikke beskrive hvor kult det er og kjøre Starfall og Hurricane.

 

Nå tenker jeg på lvling også. Er i 62 og med en god rotation med feral fikk jeg maks 300dps. Gikk over til Ballance med 50% agi gear og fikk 500dps+ med en gang.

 

Ett ord; lol. Helt seriøst. Hvem bryr seg om DPS i level 62? Det er jo så meningsløst at det skulle ikke vært lov å bry seg.

Lenke til kommentar

Feral er digg, forutsatt at man kan å spille det, vil tørre å påstå at feral er den mest kompliserte DPS-klassen for øyeblikket. Kjedeligste med feral er at det ser litt kjedelig ut. Å daske noen med en pote blir liksom ikke det samme som å slenge stor meteor i ansiktet på noen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...