Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk beskjed om at jeg var trukket ut til å teste beta av en carater med navn Bliizzard. Regner med at det var et svindleforsøk?

Selvsagt. Blizzard sender ikke beskjeder ingame om sånt. Du logger på battle.net, ser på Account, så ser du om du har betaklienten til nedlasting eller ikke.

Og jeg sier det samme som han over. Beta ødelegger moroa for deg når spillet endelig går live, og alle karakterene dine slettes. Så må du labbe gjennom de samme questene og samme områdene enda en gang, istedet for gleden av å oppleve alt som nytt som alle andre gjør. Er litt som å smugkikke på alle julegavene lenge før julaften. Jeg vil heller gjenoppleve Azeroth uten bugs og masse bugrapportering og quest surveys, enn å respecce talents 1 gang om dagen og rapportere inn quests som ikke går an å fullføre.

Dro til deepholm i går. angrer som en hund i ettertid. men jeg er halvt ferdig i et område i quests. dette er mest for å VITE hva questa går ut på så jeg for en liten headstart :D

Lenke til kommentar

Humm nå sliter jeg litt...jeg har plutselig blitt lagt til beta og kan laste ned fra battle.net sida.

Skal, skal ikke? Vil ikke ødelegge Cataclysm egentlig..

Kan jo fint se hvordan classen din blir. prøve archalogy? se deg litt om? fly litt? trenger ikke å queste :)

Lenke til kommentar

Deg om det. Selv liker jeg mye bedre å oppleve alt for første gang etter release. Så kan vi diskutere og fortelle om alt det vi finner i guildet og ha det gøy. Det er jo ikke noe moro å sitte og allerede vite om alt mens resten har det magiske førsteinntrykket sitt.

Lenke til kommentar

Deg om det. Selv liker jeg mye bedre å oppleve alt for første gang etter release. Så kan vi diskutere og fortelle om alt det vi finner i guildet og ha det gøy. Det er jo ikke noe moro å sitte og allerede vite om alt mens resten har det magiske førsteinntrykket sitt.

Ja, mye morsommere å oppleve ting samtidig med alle andre som ikke har hatt beta.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg blir alt for lett irritert og utålmodig til å være en god beta-tester. Sluttet å spille på betaen for ett par uker siden. Konstante criitical errors, bugs og server problemer ble for plagsomt. For all del, jeg forventet ikke noe annet, men nå vet jeg ihvertfall det for fremtiden.

Hva i all verden har du gjort for å få konstante critical errors? :p

Ikke vet jeg. Kan fly rundt og alt er fint så plutselig BING! "Wow has encountered an critical error". Jeg mistenker at det kan ha noe å gjøre med at jeg delvis streamer ting som de kommer, og hvis det blir for mye på en gang så kræsjer wow.

En annen ting som har plaget meg er downloaderen deres. Den henger seg opp og må restartes hver 2. eller noe. Ettersom jeg har måtte laste ned rundt 14-15gb på en treeig nettlinje så pleier jeg å laste ned sånne ting når jeg sover, men det funker jo dårlig når downloaderen er like stabil som en emosjonell tenåring.

Lenke til kommentar

20 fps :|

Boo-fucking-hoo! Jeg har for det meste 14-24 fps, 30+ på en god dag. Så slutt å syt. :p

Jeg fikk beskjed om at jeg var trukket ut til å teste beta av en carater med navn Bliizzard. Regner med at det var et svindleforsøk?

Selvsagt. Blizzard sender ikke beskjeder ingame om sånt. Du logger på battle.net, ser på Account, så ser du om du har betaklienten til nedlasting eller ikke.

Og jeg sier det samme som han over. Beta ødelegger moroa for deg når spillet endelig går live, og alle karakterene dine slettes. Så må du labbe gjennom de samme questene og samme områdene enda en gang, istedet for gleden av å oppleve alt som nytt som alle andre gjør. Er litt som å smugkikke på alle julegavene lenge før julaften. Jeg vil heller gjenoppleve Azeroth uten bugs og masse bugrapportering og quest surveys, enn å respecce talents 1 gang om dagen og rapportere inn quests som ikke går an å fullføre.

Jeg har ihvertfall ikke tenkt å levle i beta, da det ikke er mye vits i og med at det er masse bugs, pluss at man må starte på nytt uansett. Men har ikke noe imot å kopiere hunteren min og fly rundt og se på ting. :wee: Når det er ferdig å laste ned, that is. -.-

Lenke til kommentar

Du kan jo lære noen boss tactics i instancer, greit å ha en i gruppa som faktisk vet hva man skal gjøre :p

(har i hvert fall hørt rykter om at instances skal bli vanskelige, så kanskje man faktisk trenger tactics(?))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...