Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk aldri mail, men en gm begynte å spamme til slutt. Tb gjorde egentlig blizzard en tjeneste, serveren bør vel takle et så stort antall litt bedre, tenker cata kan bli brutalt. Ganske moro å se så mange troll online, litt synd det ble avlyst. Kan vel ikke akkurat skylde på gm's, de fikk nok beskjed ovenfra.

 

Åpningen av aq20\40 var vel også like ille, og det er maaaange år siden.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg blir alt for lett irritert og utålmodig til å være en god beta-tester. Sluttet å spille på betaen for ett par uker siden. Konstante criitical errors, bugs og server problemer ble for plagsomt. For all del, jeg forventet ikke noe annet, men nå vet jeg ihvertfall det for fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg blir alt for lett irritert og utålmodig til å være en god beta-tester. Sluttet å spille på betaen for ett par uker siden. Konstante criitical errors, bugs og server problemer ble for plagsomt. For all del, jeg forventet ikke noe annet, men nå vet jeg ihvertfall det for fremtiden.

Hva i all verden har du gjort for å få konstante critical errors? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor får sånne tullinger som ikke er tålmodige beta istedenfor meg? :(

 

Kan tenke meg det føles blodig urettferdig, men en beta av en ekspansjonspakke synes jeg ikke er noe særlig. Siden det blir kjøp uansett, hadde jeg vært i tvil kunne det vært nødvendig. Men prøv og tenk hvor mye kjekkere det blir når du ikke vet noen ting, når ALT er nytt når du logger inn. I stedet for at du har utforsket mangen av områdene og prøvd deg på flere quest, og muligens dungeons.

 

I grunnen er du heldig, jeg kommer ikke til å tøre betaen heller :new_woot:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at jeg var trukket ut til å teste beta av en carater med navn Bliizzard. Regner med at det var et svindleforsøk?

 

Selvsagt. Blizzard sender ikke beskjeder ingame om sånt. Du logger på battle.net, ser på Account, så ser du om du har betaklienten til nedlasting eller ikke.

 

Og jeg sier det samme som han over. Beta ødelegger moroa for deg når spillet endelig går live, og alle karakterene dine slettes. Så må du labbe gjennom de samme questene og samme områdene enda en gang, istedet for gleden av å oppleve alt som nytt som alle andre gjør. Er litt som å smugkikke på alle julegavene lenge før julaften. Jeg vil heller gjenoppleve Azeroth uten bugs og masse bugrapportering og quest surveys, enn å respecce talents 1 gang om dagen og rapportere inn quests som ikke går an å fullføre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...