Pokey Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 TotalBiscuit fra cynicalbrit.com tidligere kjent som wowradio.com har en morsom event i dag - http://www.facebook.com/event.php?eid=151334798240194&ref=mf Det er allerede et HAV av troll på plass. Tenkte kanskje flere ville være med. Blue plz holder også på i tilfelle du vil høre på det også - http://listen2.vtwproductions.com:5000/listen.pls Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg fikk faktisk aldri mail, men en gm begynte å spamme til slutt. Tb gjorde egentlig blizzard en tjeneste, serveren bør vel takle et så stort antall litt bedre, tenker cata kan bli brutalt. Ganske moro å se så mange troll online, litt synd det ble avlyst. Kan vel ikke akkurat skylde på gm's, de fikk nok beskjed ovenfra. Åpningen av aq20\40 var vel også like ille, og det er maaaange år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Beta! Hva var det med 10000213021302130123 stykker i Sen'jin? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) ops feilpost Endret 1. oktober 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå raider vi stormwind med sånn 70 lvl 1 trolls.. :> Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg logga av når de var i Orgrimmar jeg, jeg orka ikke mer. Men alle de trollsa kommer til å bli rævpult før de i det hele tatt kommer seg til SW. Endret 1. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kom oss nesten til midten av SW, men alle ga opp når vi døde for 3. gang.. Natta folkens! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Beta servere offline :wallbash: :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har funnet ut at jeg blir alt for lett irritert og utålmodig til å være en god beta-tester. Sluttet å spille på betaen for ett par uker siden. Konstante criitical errors, bugs og server problemer ble for plagsomt. For all del, jeg forventet ikke noe annet, men nå vet jeg ihvertfall det for fremtiden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hvorfor får sånne tullinger som ikke er tålmodige beta istedenfor meg? Endret 2. oktober 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har funnet ut at jeg blir alt for lett irritert og utålmodig til å være en god beta-tester. Sluttet å spille på betaen for ett par uker siden. Konstante criitical errors, bugs og server problemer ble for plagsomt. For all del, jeg forventet ikke noe annet, men nå vet jeg ihvertfall det for fremtiden. Hva i all verden har du gjort for å få konstante critical errors? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 De har gitt ut mange beta invites de siste dagene ja, QUEUE for å logge inn på servern >_< hnng. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg fikk beskjed om at jeg var trukket ut til å teste beta av en carater med navn Bliizzard. Regner med at det var et svindleforsøk? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 faen kodo på ALTen og ikke main... argh Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hvorfor får sånne tullinger som ikke er tålmodige beta istedenfor meg? Kan tenke meg det føles blodig urettferdig, men en beta av en ekspansjonspakke synes jeg ikke er noe særlig. Siden det blir kjøp uansett, hadde jeg vært i tvil kunne det vært nødvendig. Men prøv og tenk hvor mye kjekkere det blir når du ikke vet noen ting, når ALT er nytt når du logger inn. I stedet for at du har utforsket mangen av områdene og prøvd deg på flere quest, og muligens dungeons. I grunnen er du heldig, jeg kommer ikke til å tøre betaen heller Endret 2. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg fikk beskjed om at jeg var trukket ut til å teste beta av en carater med navn Bliizzard. Regner med at det var et svindleforsøk? Selvsagt. Blizzard sender ikke beskjeder ingame om sånt. Du logger på battle.net, ser på Account, så ser du om du har betaklienten til nedlasting eller ikke. Og jeg sier det samme som han over. Beta ødelegger moroa for deg når spillet endelig går live, og alle karakterene dine slettes. Så må du labbe gjennom de samme questene og samme områdene enda en gang, istedet for gleden av å oppleve alt som nytt som alle andre gjør. Er litt som å smugkikke på alle julegavene lenge før julaften. Jeg vil heller gjenoppleve Azeroth uten bugs og masse bugrapportering og quest surveys, enn å respecce talents 1 gang om dagen og rapportere inn quests som ikke går an å fullføre. Endret 2. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg fikk beskjed om at jeg var trukket ut til å teste beta av en carater med navn Bliizzard. Regner med at det var et svindleforsøk? Ja. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Å bli hacked er god lærepeng for mange man lærer av feil, right? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå