Pilkern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Som fot i hose, har juleferie fra 8. desember Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nazrm, om du leser dette. Har de nerfa locks som faen i Cata? Testa på PTR nå, Decimation ned til 25% fra 35%, ingen spellstones eller firestones. Det vil si at (for min del) 200 haste forsvinner, eller masse crit. Samt at Soul Fire blir lite brukende ved Bloodlust-pop da det som oftest skjer på 35% (av en eller annen grunn) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Som fot i hose, har juleferie fra 8. desember Ganske nice timing, egentlig! Update - Added Cataclysm release date: December 7th Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fantastisk timing, egentlig! Perfekt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes det var litt for lenge til jeg Men nå kan de som sier "ikke gjør det og det, cata kommer jo snart"... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Huske liste: Achv farm (Undying,immortal etc) Spar triumph og frost. samle BG marks. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Evt kjøp mammuten for 200 merker nå, vil tro at den blir fjernet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fint jeg har en måned med ferie til gode... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes det er heller dårlig at de som har mange frost/triumph emblems skal få en fordel når cata kommer ut. Synes at alle skulle begynt fra scratch av... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes det er heller dårlig at de som har mange frost/triumph emblems skal få en fordel når cata kommer ut. Synes at alle skulle begynt fra scratch av... Hvorfor? de som har jobbet hardt skal da helt klart ha en fordel i forhold til de som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 QQ. Vi får maksimalt 4 000 points. 4 000 points er nok til 2 items på level 85. Vi får uansett mer points fra daily dungeon mens man levler. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 KODO FOR FAEN! :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Spis en sopp og dø. Får se om jeg også får den i løpet av siste uka. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Spis en sopp og dø. Får se om jeg også får den i løpet av siste uka. satt i en kantine propfull av mennesker. lav snakking til du hører meg skrike ut "YES!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hahaha, kjenner til utbruddstypen. Har sett et par slike på skolen selv, når jeg gikk der. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Åja, man får faktisk lvl 85 gear for merkene? :| Trodde det var t10 jeg. Jaja, jeg hadde nå bare sånn 50 triumph før jeg blåste de på gems uansett så er ikke så farlig. Ikke faen at jeg grinder wotlk heroics for cata gear Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Åja, man får faktisk lvl 85 gear for merkene? In yo face. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Åja, man får faktisk lvl 85 gear for merkene? :| Trodde det var t10 jeg. Jaja, jeg hadde nå bare sånn 50 triumph før jeg blåste de på gems uansett så er ikke så farlig. Ikke faen at jeg grinder wotlk heroics for cata gear skjønner at du ikke gidder å ta noen heroics daglig for å nå point cappen før cata og ikke få en headstart på gear når du er i 85. skjønner den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gå vekk Pokey. Du har sikkert noen oppgaver å gjøre. Honor cap er 4k i cata sant? Skolepcen er treig som faen, så kan ikke søke skikkelig. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gå vekk Pokey. Du har sikkert noen oppgaver å gjøre. Honor cap er 4k i cata sant? Skolepcen er treig som faen, så kan ikke søke skikkelig. yepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå