Lightningwolf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 zul gurub/molten core/blackwing lair er savn, ikke TBC... Jeg er like vanilla fan som alle andre, men TBC var faktisk bedre enn Vanilla når det kom til raids. Molten Core var faktisk en forferdelig dårlig instance. BWL og ZG var bra though. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 joda, MC var ikke en spesiellt god instance. Var stort sett bare tank/spank der, og når du hadde gjort det en gang var det ikke noe utfordring lenger. Likevel handlet ikke nødvendigvis raidingen den gangen om farming slik det gjør i dag, men om det sosiale som gjorde det ubeskrivelig moro Sånnsett så er det vel kanskje ikke MC jeg savner, men tiden hvor vi raidet MC og BWL Det ble litt mer spennende og utfordrende med BWL og AQ though Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg var inne på battle.net-kontoen min nå, og så plutselig at cataclysm beta "lå" der. Driver å laster ned nå, men har ikke fått noen e-post om dette, trodde jeg trengte en key eller noe for å "få det igang" ? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For de som ikke spilte vanilla er tbc savn Jeg spilte raidet i vanilla aktivt, bare synd det var crap. Wotlk er overlegent begge expansionene på mange måter, men jeg har flere gode minner fra TBC raids. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For meg var Wotlk en kjempeskuffelse, men sikkert fordi jeg savner tida fra da alt var nytt og jeg var komplett noob Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 zul gurub/molten core/blackwing lair er savn, ikke TBC... Jeg er like vanilla fan som alle andre, men TBC var faktisk bedre enn Vanilla når det kom til raids. Molten Core var faktisk en forferdelig dårlig instance. BWL og ZG var bra though. Ja mc var ikke noe særlig, menzg, bwl, aq, og naxx var jo rimelig fantastisk. Går wotlk en høy gang, objektivt sett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Må si BWL er min største favorittinstance alltime. Naxxramas på lvl 60 var også heftig, spessielt når du hadde en guild som progressa der uke for uke. Ikke mange som fikk oppleve å downe så mange bosser på lvl 60 i naxx faktisk. AQ 40 er også kos. Aah, hadde noen herlige raids pre BC ja. Men men Endret 30. september 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som har en add-on som gjør at man kan kjøpe flere auctions på en gang? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg savner Naxx 10 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som har en add-on som gjør at man kan kjøpe flere auctions på en gang? Ja, auctionator. Eller auctioneer suite. En av dem ihvertfall. Jeg har begge. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som har en add-on som gjør at man kan kjøpe flere auctions på en gang? Ja, auctionator. Eller auctioneer suite. En av dem ihvertfall. Jeg har begge. Jeg tenkte på inne på den vanlige søkemodulen til auksjonshuset. Slik at man kan Shift-Clicke for å selecte flere og så kjøpe, eller noe. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Ah, nvm. Var visst noe feil med launcher'n eller noe. Funker nå. Så var det å laste ned de 15,9 GB da... *sukk* Endret 30. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Møkkafolk. Selv Omicron2 får beta-invite! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Djiis. Jeg vil også ha på min konto! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du har jo beta invite? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 En kompis har, og jeg har spilt på den! Men det er ikke helt det samme som å teste ting på sin egen char! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dere vet hvordan dere ser det ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei, opplys oss o' du smarte person. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei, opplys oss o' du smarte person. Trodde du hadde lyst på beta? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Åja lol jeg har beta Nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå