Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda, MC var ikke en spesiellt god instance. Var stort sett bare tank/spank der, og når du hadde gjort det en gang var det ikke noe utfordring lenger. Likevel handlet ikke nødvendigvis raidingen den gangen om farming slik det gjør i dag, men om det sosiale som gjorde det ubeskrivelig moro :) Sånnsett så er det vel kanskje ikke MC jeg savner, men tiden hvor vi raidet MC og BWL :)

 

Det ble litt mer spennende og utfordrende med BWL og AQ though :)

Lenke til kommentar

zul gurub/molten core/blackwing lair er savn, ikke TBC...

Jeg er like vanilla fan som alle andre, men TBC var faktisk bedre enn Vanilla når det kom til raids. Molten Core var faktisk en forferdelig dårlig instance. BWL og ZG var bra though.

 

Ja mc var ikke noe særlig, menzg, bwl, aq, og naxx var jo rimelig fantastisk. Går wotlk en høy gang, objektivt sett.

Lenke til kommentar

Må si BWL er min største favorittinstance alltime. Naxxramas på lvl 60 var også heftig, spessielt når du hadde en guild som progressa der uke for uke. Ikke mange som fikk oppleve å downe så mange bosser på lvl 60 i naxx faktisk. AQ 40 er også kos. Aah, hadde noen herlige raids pre BC ja. Men men :p

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Noen som har en add-on som gjør at man kan kjøpe flere auctions på en gang?

Ja, auctionator. Eller auctioneer suite. En av dem ihvertfall. Jeg har begge.

 

Jeg tenkte på inne på den vanlige søkemodulen til auksjonshuset. Slik at man kan Shift-Clicke for å selecte flere og så kjøpe, eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...