Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC.

 

Nope, det er en portal til MC i BRD :)

Inngangen til MC er jo inne i BRD, men uansett tar det lengre tid å komme seg til den en å traske ut og snakke med magen som teleporterer deg inn i MC.

Lenke til kommentar

Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC.

 

Nope, det er en portal til MC i BRD :)

Inngangen til MC er jo inne i BRD, men uansett tar det lengre tid å komme seg til den en å traske ut og snakke med magen som teleporterer deg inn i MC.

 

Tviler om begge starter i IF.

Lenke til kommentar

Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC.

Nope, det er en portal til MC i BRD :)

Selvsagt er det det, men den tar tid å komme til også. Enten må du få opp døren i baren for å løpe videre, ellers må du løpe rundt. Eller ut av instansen. Da kan man vel egentlig bare hoppe på 310% flyveren sin og lande ved magikeren i Blackrock Mountain?

 

Jeg blir gjerne med på å ta en tidstest når Cataclysm kommer. ;)

 

Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet?

 

*edit*

 

Never mind, fikk det og nettopp. :D *danse*

MØKK!

 

Jeg som var med i betaen i 2004, har ennå ikke fått invitasjon! Dårlig gjort syns jeg. :p

Lenke til kommentar

Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC.

Nope, det er en portal til MC i BRD :)

Selvsagt er det det, men den tar tid å komme til også. Enten må du få opp døren i baren for å løpe videre, ellers må du løpe rundt. Eller ut av instansen. Da kan man vel egentlig bare hoppe på 310% flyveren sin og lande ved magikeren i Blackrock Mountain?

 

Jeg blir gjerne med på å ta en tidstest når Cataclysm kommer. ;)

 

Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet?

 

*edit*

 

Never mind, fikk det og nettopp. :D *danse*

MØKK!

 

Jeg som var med i betaen i 2004, har ennå ikke fått invitasjon! Dårlig gjort syns jeg. :p

 

sjekk din battle.net OFTE!

 

BTW. Heter Morthenius på PTR :) Mekkarthounge tror jeg servern heter.

Lenke til kommentar

Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC.

Nope, det er en portal til MC i BRD :)

Selvsagt er det det, men den tar tid å komme til også. Enten må du få opp døren i baren for å løpe videre, ellers må du løpe rundt. Eller ut av instansen. Da kan man vel egentlig bare hoppe på 310% flyveren sin og lande ved magikeren i Blackrock Mountain?

 

Jeg blir gjerne med på å ta en tidstest når Cataclysm kommer. ;)

 

Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet?

 

*edit*

 

Never mind, fikk det og nettopp. :D *danse*

MØKK!

 

Jeg som var med i betaen i 2004, har ennå ikke fått invitasjon! Dårlig gjort syns jeg. :p

 

sjekk din battle.net OFTE!

 

BTW. Heter Morthenius på PTR :) Mekkarthounge tror jeg servern heter.

Vet du om det går an å bruke language packs med betaen? Er ikke så lysten på å spille det på tysk... :hm:

Lenke til kommentar

Får folk beta nå? Det er jo meningsløst å invitere flere for feedback på dette tidspunktet... dvd'ene er sannsynligvis allerede til trykking, de trenger godt over 1mnd for å få laget mange nok eksemplarer.

 

DVDen er på trykk. Men hva hard et med saken å gjøre når det uansett kommer patch samme dag som spillet gis ut med fix?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...