Saft Suse Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Man har jo alltid venner som bare kan logge på en random alt, joine raid med deg og logge over til mainen sin igjen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Slimda: Er jo en veldig rask måte å komme seg til BRD på da i forhold til å fly så kan man bruke summone de andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Nope, det er en portal til MC i BRD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Nope, det er en portal til MC i BRD Inngangen til MC er jo inne i BRD, men uansett tar det lengre tid å komme seg til den en å traske ut og snakke med magen som teleporterer deg inn i MC. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Nope, det er en portal til MC i BRD Inngangen til MC er jo inne i BRD, men uansett tar det lengre tid å komme seg til den en å traske ut og snakke med magen som teleporterer deg inn i MC. Tviler om begge starter i IF. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Blir det portal i IF eller noe? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet? *edit* Never mind, fikk det og nettopp. *danse* Endret 30. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Nope, det er en portal til MC i BRD Selvsagt er det det, men den tar tid å komme til også. Enten må du få opp døren i baren for å løpe videre, ellers må du løpe rundt. Eller ut av instansen. Da kan man vel egentlig bare hoppe på 310% flyveren sin og lande ved magikeren i Blackrock Mountain? Jeg blir gjerne med på å ta en tidstest når Cataclysm kommer. Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet? *edit* Never mind, fikk det og nettopp. *danse* MØKK! Jeg som var med i betaen i 2004, har ennå ikke fått invitasjon! Dårlig gjort syns jeg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Nope, det er en portal til MC i BRD Selvsagt er det det, men den tar tid å komme til også. Enten må du få opp døren i baren for å løpe videre, ellers må du løpe rundt. Eller ut av instansen. Da kan man vel egentlig bare hoppe på 310% flyveren sin og lande ved magikeren i Blackrock Mountain? Jeg blir gjerne med på å ta en tidstest når Cataclysm kommer. Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet? *edit* Never mind, fikk det og nettopp. *danse* MØKK! Jeg som var med i betaen i 2004, har ennå ikke fått invitasjon! Dårlig gjort syns jeg. sjekk din battle.net OFTE! BTW. Heter Morthenius på PTR Mekkarthounge tror jeg servern heter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er innom daglig... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For oss som spiller Horde tar det lengre tid å fly vil jeg tro. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Joda, men i Cataclysm har du uansett Flight Mount samt afk-plass i Ironforge. Så må jo du uansett løpe ut av BRD før du kan entre MC. Nope, det er en portal til MC i BRD Selvsagt er det det, men den tar tid å komme til også. Enten må du få opp døren i baren for å løpe videre, ellers må du løpe rundt. Eller ut av instansen. Da kan man vel egentlig bare hoppe på 310% flyveren sin og lande ved magikeren i Blackrock Mountain? Jeg blir gjerne med på å ta en tidstest når Cataclysm kommer. Må man laste ned og installere PTR for å kunne få beta? Typen lasta ned PTR i dag, og rett etter at det var ferdig fikk han beta. Tilfeldighet? *edit* Never mind, fikk det og nettopp. *danse* MØKK! Jeg som var med i betaen i 2004, har ennå ikke fått invitasjon! Dårlig gjort syns jeg. sjekk din battle.net OFTE! BTW. Heter Morthenius på PTR Mekkarthounge tror jeg servern heter. Vet du om det går an å bruke language packs med betaen? Er ikke så lysten på å spille det på tysk... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For oss som spiller Horde tar det lengre tid å fly vil jeg tro. For Horde vil det selvsagt ta lengre tid. Men som Alliance, gjør det ikke det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Får folk beta nå? Det er jo meningsløst å invitere flere for feedback på dette tidspunktet... dvd'ene er sannsynligvis allerede til trykking, de trenger godt over 1mnd for å få laget mange nok eksemplarer. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Får folk beta nå? Det er jo meningsløst å invitere flere for feedback på dette tidspunktet... dvd'ene er sannsynligvis allerede til trykking, de trenger godt over 1mnd for å få laget mange nok eksemplarer. DVDen er på trykk. Men hva hard et med saken å gjøre når det uansett kommer patch samme dag som spillet gis ut med fix? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Spillet lanseres mest sannsynlig ikke før Desember da. Trykkingen starter da nok i November. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vil tro at de allerede er trykket husk at det tar ganske lang tid og få de ut til alle butikkene som skal selge spillet osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ferdigtrykket før 4.0.3 er ferdig? Lite trolig. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er jo fremdeles masse som må testes skikkelig, blant annet heroics. (og en haug med småting som fremdeles ikke er fikset på beta, feks worgen mount form) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå