Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Det der har jo vært der siden Vanilla da. "Thrall and Jaina, sitting in a tree. K I S S I N G" *edit* Hvitt kort kan oppgraderes til gult kort som sier: If you can read this, you're standing too close Gult kort kan oppgraderes til et blått kort som sier: The gnome king wears night elf underwear Det blåe kortet kan oppgraderes til et rødt kort som sier: Help! I'm trapped in a binary punch card factory! Det røde kortet oppgraderes til et Prismatic kort som har følgende tekst med og uten binære tall: The security rating of this data SO high that it is pending the invention of a new number to describe it! Message to Castpipe: your laundry's ready for pickup. Endret 28. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Oioioi det var jo en overaskelse. Hva er det dette fører til mon tro... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fant det ut nå. sitter stuck på en båt mens jeg venter på at Thrall skal bli ferdig med å hevne seg over de jævla Alliance folka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Må bare svare til diskusjonen om patchen og "patchingen" i morgen angående serverne. Det er jo bare 15 minutter nedetid som er annonsert, om Blizzard greier å presse 4.0.1 inn på alle serverene i løpet av det kvarteret har de definitivt fått hjelp av aliens Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, det blir ikke noen 4.x-patch i morgen. Gleder meg til den kommer, men håper de får fjernet flest mulig feil og slikt før de slenger den på Live-realms. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det er egentlig ganske enkelt, hadde patchen blitt sluppet denne uka så ville vi allerede ha hørt det fra f.eks mmo champion siden us servere har maintenance på tirsdager. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så vidt jeg har fått med meg så slutter arena sessongen i 4.0 patchen, og de gir vel en 2 ukers forvarsel på det? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 We are currently planning to end Arena Season 8 as early as October 12. Jepps. Hellow 4.0.1! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Arena sesong 8 slutter 12. oktober opplyser WoW Insider om, så det blir vel 13. oktober for oss i Europa. Og det er riktig som du sier BigJackW; ofte følger det en patch når en Arenasesong slutter. Blir plutselig ikke veldig overrasket om 4.0.1 slippes om 2 uker med andre ord :-) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er overrasket at ingen lager RS25 pugs, har 1 gang sett etter jeg kom tilbake til WOW, trodde folk hadde fått teken på det der RS10 man er vel litt mer fortståelig, er jo piss lewt! =) Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) *var postet alt* Endret 29. september 2010 av Moonai Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er overrasket at ingen lager RS25 pugs, har 1 gang sett etter jeg kom tilbake til WOW, trodde folk hadde fått teken på det der RS10 man er vel litt mer fortståelig, er jo piss lewt! =) Har vært i et par pugs i rs25 og de fleste feiler på trash. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser daglig at det Pugges RS 25 på Kazzak hvertfall, vet ikke hvor bra det går med de da. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mangler nå kun 2 Tokens for å kunne kjøpe Brew of the Month membership, da får jeg også brewmaster tittelen. Når er det det tannhjulet dukker opp sånn at jeg får 10 tokens av det...? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Brewfest-angrepet starter hver halvtime, og tannhjulet dukker opp om man klarer å beskytte ølet. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 When the upcoming 4.0.1 patch goes live, these emblems will be converted into 11.58 Justice Points (up from the previously planned 2.75 Justice Points per emblem). Justice Points accrued above the soft cap of 4,000 will be converted to gold at a rate of 47.5 silver per point (down from 2 gold per point) when patch 4.0.3 goes live. hoot hoot. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvorfor maser alle om Kingslayer i raids i ICC? Kingslayer tittelen sier ingenting om hvor mye erfaring man har i ICC. Man kan like gjerne ha gått 4 bosser og så joina noen andre når de var på Lich King og fått tittelen. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kingslayers er de eneste som har muligheten til å starte hard modes, tror jeg. Har aldri gjort ICC selv, så jeg aner virkelig ikke. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du må ha en kingslayer for å kunne gjøre bosser på heroic Derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå