Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kan aldri tenke meg at Shadowmourne varer særlig lenge.. Får jo blå questitems med ilvl325 mens man levler, muligens høyere i Twilight Highlands når den blir itemized. Proccen er vel ikke såå bra? Dessuten så levla en i guilden med shadowmourne på beta og måtte bytte den ut med et annet våpen etter noen lvls pga den dro aggro på alt rundt. :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

omtrent alle classene vill gjør SYK dps. men unbalanced som faen.

Feil.

 

Feral Druider kommer til å bli rævkjørt til de grader. DPSen kommer til å falle med rundt 30-40%.

 

Usikker på om det gjelder feraldruids, men for warlocks er tallene på PTR -mye- høyere enn på beta. Imp som destruction gjør 6k dps alene, men det ikke er i nærheten av noe sånt på beta. Samme gjelder en del andre ting. Gjennomsnittlig shadowbolt som affliction på PTR: 13k. crits på 25k) På beta er det 7k og 15-16k crits.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dker er atm GDC locka PG insane mye haste. ARP = haste.

 

Det er skremmende hvor lite haste som skal til for å få skremmende lave swing-timers hos en DK med de rette proccs og buffs.

Jeg har selv sett mitt Bryntroll nede i 1.3 speed..

Lenke til kommentar

Goddamnit :mad:

 

Kom hjem for en time siden fra universitetet, dødstrett etter og ha pugga "English Phonetics and Phonology" i timesvis, må være verdens mest slitsomme og unyttige fag.

Satte meg ned i godstolen for og logge på: Information you have entered is not valid. Om og om igjen. Tok retrieve password, skulle logge på hotmailen min, men også der fikk jeg feil passord/brukernavn.

Sakte gikk det opp for meg at jeg har blitt hacket.

 

Fått sendt mail til både blizzard og hotmail nå og håper at det ordner seg.

Får drukne mine sorger i Sons of Anarchy, cola og pottis så lenge :(

Lenke til kommentar

Kan aldri tenke meg at Shadowmourne varer særlig lenge.. Får jo blå questitems med ilvl325 mens man levler, muligens høyere i Twilight Highlands når den blir itemized. Proccen er vel ikke såå bra? Dessuten så levla en i guilden med shadowmourne på beta og måtte bytte den ut med et annet våpen etter noen lvls pga den dro aggro på alt rundt. :x

 

Leste på MMO-champion eller noe at med quest-items og random greens ville shadowmourne kanskje vart til 82, der alt annet gear var byttet ut.

Lenke til kommentar

Shit happens, men det går MYE fortere å få tilbake items hvis du klarer å reclaime passordet til battle-net kontoen din, bytter email og passord, logger inn på wow og sender GM petition. Jeg fikk svar fra GM innen 10 minutter, og samme dag var alt av utstyr og penger returnert på ingame mail. Og legger til en authenticator så hackere ikke kan komme seg inn på nytt hvis du har en keylogger liggende på PC'n.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...