FrankBjarne Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du lovte 5kg til den som tippa nærmest. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvorfor pokker driver dere å tipper på bursdagen min? Fordi du fortjener en flott gave Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Fordi vi alle er så glade i deg. Du lovte 5kg til den som tippa nærmest. 5kg med hva? Poteter? Endret 27. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så snille dere er... Mistenker nok at grunnen er at dere har valgt en passelig fredag. Synd at ingen seriøs bedrift ville rullet ut en megastor oppdatering på en fredag. Det ville jo blitt tonnevis med helgearbeid for stakkars teknikere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Fordi vi alle er så glade i deg. Du lovte 5kg til den som tippa nærmest. 5kg med hva? Poteter? Det er helt opp til vinneren og bestemme Bare det ikke overstiger 1000kroner. Min gjetning var faktisk helt random. Bare at jeg veit den kommer før 10desember og etter første. Endret 27. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så snille dere er... Mistenker nok at grunnen er at dere har valgt en passelig fredag. Synd at ingen seriøs bedrift ville rullet ut en megastor oppdatering på en fredag. Det ville jo blitt tonnevis med helgearbeid for stakkars teknikere. Ja stakkars tekninkere som får helgebetalt for å jobbe med servere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja stakkars tekninkere som får helgebetalt for å jobbe med servere. Jeg kan forsikre deg om at IT-arbeidere allerede har rikelig med overtidstimer, vanligvis uten mye bonuser utover vanlig arbeidstid. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er ikke bare teknikere heller. Utviklere måtte ha vaert tilstede i tilfelle noe går galt, utvidet telefon, billing og ingame support. Usannsynlig at det skjer. -_- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Æsj, går med shamanen 25VOA og der dropper det 2 hunter gear pieces. Går så med hunteren etterpå og det dropper ingenting 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 har dropraten på Kodo økt? har ikke spilt på en evighet, men skulle bare inn for å snakke med litt folk også gjorde jeg brewfest greiene også fikk jeg kodoen Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nå har ikke jeg spillt på en stund, så jeg vet ikke helt hvordan brewfest fungerer i år. Men hvis jeg har forstått det rett så dropper kodoen fra en keg som hvert party member får istedet for å droppe fra bossen og da vil vel sjansen for å få den være større? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jo, men altså, ifjor gjorde jeg brewfest hver dag på 3 chars(altså 15ganger per dag) og så den ikke. I år har jeg gjort det 1 gang og den droppet. Hvis selve dropraten er lik er det jo større sjanse, men lurte på om selve dropsjansen var større eller om den er lik fra ifjor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har gjort den hver dag på mainen min. Fått daggeren og Brewfest Ram. som jeg hadde fra før av... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg hørte at Amazon leaka datoen i dag? 23. november hadde som "release" om man klikka på forhåndsbestilling tror jeg det var, så fikk blizz det fjerna :b Hvertfall det guildies sa til meg når jeg logga på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Høres suspekt ut, da Blizzard ikke gir ut datoen før den blir fastsatt. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg har fått 2 eller 3 Kodoer, 2 Rams, 4 daggers, 3 Tankards og 1 Remote. Så ja, jeg synes de er blitt mye vanligere jeg også. Gjør forøvrig eventen daglig med 8 characters. Endret 27. september 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Daglig med 8 chars? Jeg hadde blitt gal. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg hørte at Amazon leaka datoen i dag? 23. november hadde som "release" om man klikka på forhåndsbestilling tror jeg det var, så fikk blizz det fjerna :b Hvertfall det guildies sa til meg når jeg logga på. Game.no har også lansert Half-Life 3. Egentlig bare og ta det slike butikker sier med en klype salt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Daglig med 8 chars? Jeg hadde blitt gal. Coren Direbrew tar et minutt, da. Daglig heroic eller BG derimot ville vært et helvete. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bråstopp... Får ikke logget ut, exit game funker heller ikke. Ikke et jævla monster in sight selv om det skulle vært masse av dem her. Hoppet av mounten og løper rundt i +100% fart. Litt sært egentlig. Hva skjer'a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå