Manken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan ta å spørre han etterpå jeg Dessverre er det ingen andre nettverk som er åpne... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dra bare hjem å spill da, ingen lærer ingen lekser, wtf gjør du der da, får jo liksom ikke fravær heller da :!: Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan ta å spørre han etterpå jeg Dessverre er det ingen andre nettverk som er åpne... Spørr om han kan låse opp porten XXXX ikke si noe sånt som "hei wow er sperra på skolen. kan du åpne borten så jeg kan sose bort skoledagen? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dra bare hjem å spill da, ingen lærer ingen lekser, wtf gjør du der da, får jo liksom ikke fravær heller da :!: Ingen lærer de 3 første timene, men får lærer i de 2 siste, skjønner du Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dra bare hjem å spill da, ingen lærer ingen lekser, wtf gjør du der da, får jo liksom ikke fravær heller da :!: Ingen lærer de 3 første timene, men får lærer i de 2 siste, skjønner du Da drar du tilbake til skolen? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fant ikke ut at vi ikke hadde lærer før jeg kom på skolen Og er 1,5 mil til skolen Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan ta å spørre han etterpå jeg Dessverre er det ingen andre nettverk som er åpne... Spørr om han kan låse opp porten XXXX ikke si noe sånt som "hei wow er sperra på skolen. kan du åpne borten så jeg kan sose bort skoledagen? haha blir aldri til å skje. Men on topic gjør det du skal gjøre på skola ikke sitt å spill Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Selvom du ikke har lærer eller lekser kan du lese deg opp på stoff dere skal jobbe med fremover. Læreplaner har dere vel fått? Det er en god investering av tid! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mindre skolesnakk, mer WoW-snakk! Jeg fullførte ikke videregående for å lese om skolesnakket deres. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Trenger hjelp! Skolen har blokkert wow og jeg får ikke connected. Noen annen måte jeg kan fått spilt wow? Via en third-party launcher kanskje? Gikk på min skole med Your Freedom og Sockscap, står vel mer om det her. http://freak.no/forum/showthread.php?t=105575 Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Mindre skolesnakk, mer WoW-snakk! Jeg fullførte ikke videregående for å lese om skolesnakket deres. Takk. Endret 27. september 2010 av EvenL Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 kodo mounten droppa idag håper på å få tak i ram også Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Oh snap, helt glemt at det er sånn event! *logge på* Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 DA fortsetter wiping på LK 25 og Mount farms før Cata. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mangler noen mount som jeg må få skaffet snart jeg også Får fortsette og farme rep idag så kanskje det dukker opp noe gøy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sliter med Zul'Gurub-tigeren. Kommer nok ikke til å droppe før Zul'Gurub er forandret, dessverre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Den har jeg gitt opp dessverre siden jeg ikke har en klasse jeg kan drepe bossen alene med. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Fra MMO-Champion. Cataclysm Release Date Postponed (Not Official)A few weeks ago I announced that the target release date for Cataclysm was November 2. Well, according to an update I just got, the release has been postponed and Blizzard will try to release the game in early December. (Basically, either December 7 or December 14) The Cataclysm by itself will happen earlier and will let you play in the "new" zone for a couple of days/weeks before you can buy the expansion and access the level 85 content. Keep in mind that they're mostly inside info, they're not official and I just report them because ... well, I'm sure you all want to know when it's supposed to happen. Etter å ha dobbeltsjekket datoen jeg tippet i guildkonkurransen så fant jeg ut at jeg tippet 10. desember, de andre nærmeste har tippet 3 desember og 13 desember. Så jeg krysser fingrene for den sjuende. Endret 27. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg tippet også 10 desember, her på forumet da Endret 27. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvorfor pokker driver dere å tipper på bursdagen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå