nazrm Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 At heroics er vanskelige sånn som i starten av TBC blir jo greit, men kan bli slitsomt i lengden med 45min dungeons. Blir trøtt bare av tanken! Kanskje jeg skal gå å rage på beta forums.. That being said, gleder meg mer og mer for hver dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 fail quit? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Slettet WoW fra PC-en og lastet ned hele greien igjen på nytt via nettsiden deres pga. lav FPS. (Trodde kanskje det var et software problem og prøvde denne metoden). Nå fungerer spillet greit, men jeg finner ikke WoW-mappen min! Noen som vet hvor jeg kan finne den frem? Trenger noen addons.. Samtidig kjører Blizzard Background Downloader i bakgrunnen, og laster ned patch 3.3-4.0 eller noe. Hvorfor vet jeg ikke.. Rart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Patchen er noe alle laster ned akkurat nå, så ikke bry deg om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 I og med at du ikke finner den antar jeg at du bruker Windows 7. By default vil den installer i C:\Users\Public\Games\ (noe slikt i allefall, husker ikke i farten). Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 At heroics er vanskelige sånn som i starten av TBC blir jo greit, men kan bli slitsomt i lengden med 45min dungeons. Blir trøtt bare av tanken! Kanskje jeg skal gå å rage på beta forums.. Nå vil det nye PvE-point systemet som introduseres i Cata ikke gjøre det nødvendig å farme heroics så lenge man raider aktivt, hvis ting går som Blizzard har lovet da. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Huff så mye rot; Jeg har nå funnet den "ekte" mappen, med interface og alt. Den lå på Games i stedet for programfiler, av en eller annen grunn. Har ett enkelt spørsmål: Hvordan får jeg flyttet denne mappen inn i programfiler? Det står at den er delt, og kan derfor ikke flyttes. Endret 26. september 2010 av lurvefranzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Huff så mye rot; Jeg har nå funnet den "ekte" mappen, med interface og alt. Den lå på Games i stedet for programfiler, av en eller annen grunn. Har ett enkelt spørsmål: Hvordan får jeg flyttet denne mappen inn i programfiler? Det står at den er delt, og kan derfor ikke flyttes. Du kjører Windows 7, right? I såfall skjønner jeg ikke helt problemet, hos meg kan jeg flytte på mappen som jeg selv vil. Prøvd å spørre på support-forumene til WoW-Europe? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nå har ikke jeg Windows 7, men høyreklikk, egenskaper, deling og skru av deling burde funke? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja om den står på deling så kan du høyreklikk -> Egenskaper -> Deling -> Avansert deling -> kryss av så "OK". Men hvorfor skulle den være på deling, mhm sikker på at client ikke er på, downloaderen altså? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Antar han snakker om releasedate. Da er det kanskje håp for ønsket mitt om late november release! EDIT A few weeks ago I announced that the target release date for Cataclysm was November 2. Well, according to an update I just got, the release has been postponed and Blizzard will try to release the game in early December. (Basically, either December 7 or December 14) http://www.mmo-champion.com/content/ Endret 27. september 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så mantraet er "it's done when it's done". Ingen vits å spekulere før det kommer hos Blizzard. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fuck.... Så isteden for å laste ned BC og Wotlk fra Wow-europe så holder det med bare Wotlk? Altså Classic+Wotlk? Må man installere Classic da? Trodde Wotlk hadde både classic, TBC og Wotlk i installeren jeg. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Trenger hjelp! Skolen har blokkert wow og jeg får ikke connected. Noen annen måte jeg kan fått spilt wow? Via en third-party launcher kanskje? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Trenger hjelp! Skolen har blokkert wow og jeg får ikke connected. Noen annen måte jeg kan fått spilt wow? Via en third-party launcher kanskje? Hva med å ikke spille på skolen og heller gjøre det du er der for? 2 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vi har ikke lærer og ikke lekser. Så hvis noen som vil hjelpe meg isteden, så bare spytt ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg tror du får klare deg uten hjelp, da vi ikke bedriver sånt her. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Avhengig av trinn du går på så kan du jo bruke tiden til å sette deg inn i oppsett av en server hjemme som du kan bruke som proxy for wow på skolen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg tror du får klare deg uten hjelp, da vi ikke bedriver sånt her. Er det virkelig så ille å bruke en third party side eller launcher for å kunne spille wow? Det påvirker jo ikke spillet? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Proxy. eller bruk log me inn for å logge på PCen hjemme. kan jo sjekke om IT duden på skola deres er smålig summ og spørre om han kan åpne porten til WoW. kan jo finne alternative nett også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå