Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slettet WoW fra PC-en og lastet ned hele greien igjen på nytt via nettsiden deres pga. lav FPS. (Trodde kanskje det var et software problem og prøvde denne metoden). Nå fungerer spillet greit, men jeg finner ikke WoW-mappen min! Noen som vet hvor jeg kan finne den frem? Trenger noen addons.. Samtidig kjører Blizzard Background Downloader i bakgrunnen, og laster ned patch 3.3-4.0 eller noe. Hvorfor vet jeg ikke.. Rart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

I og med at du ikke finner den antar jeg at du bruker Windows 7. By default vil den installer i C:\Users\Public\Games\ (noe slikt i allefall, husker ikke i farten). :)

Lenke til kommentar

At heroics er vanskelige sånn som i starten av TBC blir jo greit, men kan bli slitsomt i lengden med 45min dungeons. Blir trøtt bare av tanken! Kanskje jeg skal gå å rage på beta forums..

Nå vil det nye PvE-point systemet som introduseres i Cata ikke gjøre det nødvendig å farme heroics så lenge man raider aktivt, hvis ting går som Blizzard har lovet da.

Lenke til kommentar

Huff så mye rot; Jeg har nå funnet den "ekte" mappen, med interface og alt. Den lå på Games i stedet for programfiler, av en eller annen grunn. Har ett enkelt spørsmål: Hvordan får jeg flyttet denne mappen inn i programfiler? Det står at den er delt, og kan derfor ikke flyttes.

Endret av lurvefranzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Huff så mye rot; Jeg har nå funnet den "ekte" mappen, med interface og alt. Den lå på Games i stedet for programfiler, av en eller annen grunn. Har ett enkelt spørsmål: Hvordan får jeg flyttet denne mappen inn i programfiler? Det står at den er delt, og kan derfor ikke flyttes.

Du kjører Windows 7, right? I såfall skjønner jeg ikke helt problemet, hos meg kan jeg flytte på mappen som jeg selv vil. Prøvd å spørre på support-forumene til WoW-Europe?

Lenke til kommentar

Antar han snakker om releasedate. Da er det kanskje håp for ønsket mitt om late november release!

EDIT

A few weeks ago I announced that the target release date for Cataclysm was November 2. Well, according to an update I just got, the release has been postponed and Blizzard will try to release the game in early December. (Basically, either December 7 or December 14)

http://www.mmo-champion.com/content/

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...