Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er bare deg, drukket for mye igjen? Det er bare deg, drukket for mye igjen? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Går fint. LK 25 Søndag! Beta er fett! Går fint. LK 25 Søndag! Beta er fett! Går fint. LK 25 Søndag! Beta er fett! Går fint. LK 25 Søndag! Beta er fett! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Aha, da er vi ikke i samme battlegroup lengre afaik. Men du har begynte å spille igjen? Trodde du sluttet for noen måneder siden. Slutta i april begynte igjen for et par dager siden på en hunter, så fikk jeg tilbake Roguen igår. Gleder meg til rated bg igjen Spiller ikke vi i samme battlegroup, og du er horde, og jeg alliance? Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Huff, den serveren er kjip. Jeg flyttet meg vekk derfra. Har fått et veldig godt inntrykk av den nå, spiller med de jeg bor sammen med og har kommet inn i en konge bra guild. Det er bra Men AH sugde iallefall ekstremt, når jeg bytta server var det som det var jul på AH. Masse mye mer ting man trengte. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Handler ikke så veldig mye på AH trenger man noe er det alltids en eller annen i guilden som har det evt. får en mye bedre pris via /trade Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Eneste jeg egentlig har kjøpt via AH i det siste er enchanting mats, siden guildet har solgt unna alt for å gjøre seg klar til Cataclysm. Og Enchanting mats er jo skitbillig uansett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 WoW ble stengt på skolen i dag. Men i desperate tider tyr man til diverse programmer Noen som har inside info på når 3 del av cata event kommer ut på retail servere? Er det når 4.0.1 lanseres? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det kommer når det kommer, med den nye patchen. Akkurat når er uvisst. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Wee ^^ Jeg er med i beta til Cataclysm. Skulle aktivere gamecard, også så jeg at jeg var med i det Fort jeg kommmer hjem igjen blir det testing. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen dato for Cataclysm? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei! Jeg leker meg litt med en karakter på horde-siden i wow, har ennå ikke gått noen dungeons mens jeg spiller horde, og lurte nå på om det er de samme dungeons som man spiller på allance-siden? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 mhm Ok, den er grei. Lenke til kommentar
qin Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Noen dato for Cataclysm? Det kommer når det kommer, med den nye patchen. Akkurat når er uvisst. Endret 24. september 2010 av hernil Reklamelink fjernet av moderator Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Noen dato for Cataclysm? Det kommer når det kommer, med den nye patchen. Akkurat når er uvisst. *snip* :!: Ble nok litt kludder i systemet der? Endret 24. september 2010 av hernil Reklamelink fjernet av moderator Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kule briller, jeg bruker sånne når jeg spiller BG, det har økt winraten min med 15%. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg regner med at Cataclysm kommer mellom November og Februar. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bah, tenkte jeg skulle starte ny acc til cata, bare så kjipt at man mister alt av mounts og titler Dagens random kommentar Jasså, bytta avatar? Ikke lov! Men mister vi arenatitler? Forsvant med en forumoppgradering for en tid tilbake, har nesten ikke vært her etterpå så har ikke rukket å finne en ny Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen som kunne tenke seg å ta scroll of resurrection på meg? Kunne tenkt meg å prøve Wow igjen. Send PM:) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvorfor i helvete har småungene fått det for seg at de skal turtle når vi ligger under i WSG? :| Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen som kunne tenke seg å ta scroll of resurrection på meg? Kunne tenkt meg å prøve Wow igjen. Send PM:) Kunne tenke meg en sånn selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå