Whiteshit Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mister gamle vanillatitler også, som er kjipern for min Stoneguard-prest. Ikkje at det e sånn å hoppe i taket for reint tittelmessig. Men det blir noke eget ved det, når det er kliss umulig for andre å få tak i. =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg begynner å lure på om min transfer fra Silvermoon til Argent Dawn som jeg "bestilte" på søndag kanskje har forsvunnet i systemet, siden jeg ikke har hørt noe mer fra Blizzard. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Stoneguard og lignende titler blir tilgjengelig igjen når Cataclysm kommer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gleder meg til rated bg igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Så når cata mister vi alle titler? eller er jeg bare for trøtt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kan jeg aldri tro, kanskje vi mister rated bg titler, men de andre vil fortsatt stå vil jeg tro. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Mister ikke PVP titler fra vanilla - de samme som blir implementert i cataclysm. De som har dem nå beholder dem. Honor titles have been added into World of Warcraft: Cataclysm. These titles are earned when specific Battleground Achievements are completed, and are triggered when specific Battleground rating milestones are met. The titles remain the same as the original PvP titles, however, players who obtained these titles from the original Battleground ranking system will not lose them. The Feats of Strength associated with the original titles have been altered slightly to denote that they were earned under the old system, although the titles themselves remain the same. Endret 24. september 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 @ Slimda og Nazrm: Hence my point. Alle kan få titlane no. Då er det jo ikkje så kult lenger =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gleder meg til rated bg igjen Spiller ikke vi i samme battlegroup, og du er horde, og jeg alliance? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gleder meg til rated bg igjen Spiller ikke vi i samme battlegroup, og du er horde, og jeg alliance? Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Aha, da er vi ikke i samme battlegroup lengre afaik. Men du har begynte å spille igjen? Trodde du sluttet for noen måneder siden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Men er rated BG bare i bg season? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja. Det blir sånn som arena, bare at det ikke finnes team rating. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lurer på om jeg skal rolle PVP eller PVE med shamanen i cata. Har blitt sulten på PvP nå, men vet ikke hvor godt PVP miljø det blir i cata. Nå i Wotlk syns jeg det har hvert kjedelig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gleder meg til rated bg igjen Spiller ikke vi i samme battlegroup, og du er horde, og jeg alliance? Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Huff, den serveren er kjip. Jeg flyttet meg vekk derfra. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Aha, da er vi ikke i samme battlegroup lengre afaik. Men du har begynte å spille igjen? Trodde du sluttet for noen måneder siden. Slutta i april begynte igjen for et par dager siden på en hunter, så fikk jeg tilbake Roguen igår. Gleder meg til rated bg igjen Spiller ikke vi i samme battlegroup, og du er horde, og jeg alliance? Vi gjorde før tror jeg, har bytta server til Haomarush nu. Huff, den serveren er kjip. Jeg flyttet meg vekk derfra. Har fått et veldig godt inntrykk av den nå, spiller med de jeg bor sammen med og har kommet inn i en konge bra guild. Lenke til kommentar
frds Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 er det bare meg eller er sylvanas full av noobs? er det bare meg eller er sylvanas full av noobs? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg aner ikke, har aldri vært der. Jeg aner ikke, har aldri vært der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er det bare meg eller skriver alle det de poster dobbelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå