Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nå er jo ikke rogue så vanskelig. Mutilate og Envenom, rinse and repeat. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kanskje litt sent ute med denne posten, men til frost DK-en din der folk klagde på at du ikke var gearet, har du skaffet deg Brewfest-trinketene? Du kan få to med +170 stam på eller en med stam og en med dodge-rating. Vanligvis koster de triumph, men her sparer man masse hc-farm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kanskje litt sent ute med denne posten, men til frost DK-en din der folk klagde på at du ikke var gearet, har du skaffet deg Brewfest-trinketene? Du kan få to med +170 stam på eller en med stam og en med dodge-rating. Vanligvis koster de triumph, men her sparer man masse hc-farm Har alle tre allerede, farmet dem den første dagen. Hehe Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nå er jo ikke rogue så vanskelig. Mutilate og Envenom, rinse and repeat. Nå er ikke rogue bare et specc da. Ikke at noen av speccene har en vanskelig rotasjon, men er det noen classer som har det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Feral Druid har kanskje ikke en vanskelig rotasjon, men den er langt mer krevende enn en rogue. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Rogue er kjedelig. Fått min opp i lvl 61 nå. Får krampe av å spille den, trykker bare på 3 taster nesten Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 men de fleste velger nok rogue framfor feral dps, greit med 1 stk feral med thats it Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Rogue er kjedelig. Fått min opp i lvl 61 nå. Får krampe av å spille den, trykker bare på 3 taster nesten Da gjør du feil, men rogue er uansett dritkjedelig å lvle. Rogue er nå uansett den minst spillende classen i WoW. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Rogue er kjedelig. Fått min opp i lvl 61 nå. Får krampe av å spille den, trykker bare på 3 taster nesten Da gjør du feil, men rogue er uansett dritkjedelig å lvle. Rogue er nå uansett den minst spillende classen i WoW. Gi meg rotasjonen du da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvilket specc lvler du med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 men de fleste velger nok rogue framfor feral dps, greit med 1 stk feral med thats it Nå har 25mann-raidene jeg er med i alt ifra 1 til 3 andre Feral DPS. Samme med rogues, fra 0 til 3 andre rogues. Jeg som Feral er alltid med. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Combat. Da har du jo CS, SS, KS, SnD, AR, Killing spree, BF - samt bruker vel Instant poison på begge weps? Ellers så har du jo fun buttons som evasion, vanish, sprint, gouge osv At rogue er så mye representert i raids er jo mye pga. traps samt at dps'en fra rogues er rimelig god Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 men de fleste velger nok rogue framfor feral dps, greit med 1 stk feral med thats it Nå har 25mann-raidene jeg er med i alt ifra 1 til 3 andre Feral DPS. Samme med rogues, fra 0 til 3 andre rogues. Jeg som Feral er alltid med. Synes jeg leste engang at du ikke var med i 25man raidet da dere downed LK for første gang mulig jeg tar feil nå men er rimelig sikker det var deg! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Selger tankard o' terror bra eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg kjøpte to til DK-en. 150g stykket. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Man kan farme ca 250g i timen på coren direbrew da. med fast gruppe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva hos han er det som gir penger? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Combat. Da har du jo CS, SS, KS, SnD, AR, Killing spree, BF - samt bruker vel Instant poison på begge weps? Ellers så har du jo fun buttons som evasion, vanish, sprint, gouge osv At rogue er så mye representert i raids er jo mye pga. traps samt at dps'en fra rogues er rimelig god Jaja, jeg bruker jo såklart vanish etc når jeg må. Er ikke innlogget nå, og kan ikke forkortelser på rogue, så får se seinar Men takktakk. Bruker jo også de som gjør at jeg får mer attack power og mer energy, men regner ikke med de i rotasjonen egentlig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Arghm klarer faen ikke kjøre normale dungeongrupper lenger. Enten så ninjapuller folk, needer på alt eller tanker selv om de kom inn som dps. Som regel skyldes alle over paladiner. Merkelig det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå