Foxboron Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Da tamer man Tyrant Devilsaur og navngir den som King Mosh. Problemet løst? Blir det samme som å drepe en Gnoll og si man tok Hogger solo i lvl 7. Poenget er at han skal tame en oransje devilsaur. Hvorfor da går for den som er nærmest umulig å tame? den er nærmest umulige å tame. ja, får han det til vill den være noe mer enn den oransje devilsauren han fant et sted i skogen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg føler "Det enkle er ofte det beste" passer inn her Endret 22. september 2010 av hvo91 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Etter masse rot så ser det ut som eg klarer å laste ned patchene. Men hva som gjør at alle disse feilene kommer? Eg har jo ikke gjort noe. plutselig vil ikke ting virke.... Har også en PC til 24K så eg skjønner veldig lite her. Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 er det bare å farme mounten som drewbossen dropper? eller har du kun sjangs til å få mount 1 gang per dag? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 1 sjanse pr dag. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jadda, da dinga jeg 80.. Spørsmålet mitt da, er... Hva gjør jeg nå? Har nettop hatt en pause (Når jeg var 77)så er helt ute av systemet.. Nøyaktig HVA gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du trykker på Dungeon Finder, og begynner med random dungeons for å får emblems du kan kjøpe masse awesome gear for. Eller fortsetter å queste i icecrown, du har sikkert hundrevis av quests igjen rundt om kring Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei! Jeg er nå prot paladin, men har tenkt å prøve ut retri paladin. Stemmer det at jeg da skal gå for et tohåndsvåpen på bekostning av shield? Går ikke armor forferdelig mye ned da, og hvordan kompenserer jeg for det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Retribution-paladin har selvsagt mindre armor enn Protection Paladin, men du denger selvsagt hardere. Retribution er dog ikke gøy før du når level 60. Før den tid er det Auto-attack til mobbet dør. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Takk for svar. Jeg tror jeg skal prøve alikevel, føler meg ikke helt trygg som tank, og er så lei av grupper som ikke hører etter. Men respekten min for gode tanker har virkelig økt! Ikke noe spesielt jeg bør vite om retri paladins med andre ord; bare deng og drep? Og tohåndsvåpen da. Endret 22. september 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Koselig å høre at respekten har økt. Hadde bare alle tenkt slik. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Koselig å høre at respekten har økt. Hadde bare alle tenkt slik. Ja, og det er virkelig sant. Det er godt mulig jeg prøver meg igjen seinere; det er endel dungeons fra rundt lvl 50 og oppover som jeg syns jeg kjenner godt. Der kunne det vært moro å prøvd igjen. Enda godt man kan skifte talenttre!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Husk å samle et "tanke-gear" på siden da. Som Retribution-paladin, er det deng det går på. Pull med Exorcism og Hand of Reckoning, bruk Judgement of Wisdom når fienden kommer nærme nok, og smekk han i ansiktet med våpenet ditt. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Husk å samle et "tanke-gear" på siden da. Som Retribution-paladin, er det deng det går på. Pull med Exorcism og Hand of Reckoning, bruk Judgement of Wisdom når fienden kommer nærme nok, og smekk han i ansiktet med våpenet ditt. Ok, så nå er det Judgement of Wisdom som teller; har så langt brukt Judgement of Light, men den er grei. Så blir det å dunke løs med mace så det holder. Bruker forøvrig Retribution Aura, Blessing of Kings, Seal of Command, og har Righteous Fury oppe hele tiden; er det greit? Eller bør jeg prioritere annerledes? EDIT: bruker Devotion aura, ikke Retribution, hva er riktig? Endret 22. september 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som Retribution bruker du enten devotion eller retribution (har lite å si), blessing of might, seal of command og righteous fury trengs ikke. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som Retribution bruker du enten devotion eller retribution (har lite å si), blessing of might, seal of command og righteous fury trengs ikke. Ok. Men kan jo ha det oppe når jeg først har det eller virker det ikke positivt inn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ingenting å si. Righteous Fury gjør at du får mer threat når du angriper. Når du spiller solo har det ingenting å si, men om du spiller i Dungeons, er det livsfarlig da tanken ikke får aggro. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Les på tooltip da. Det har allerede blitt sagt at threat er det som gjør at folkene slår på deg, og tooltip sier at du får masse mer threat av å bruke righteous fury. Så da er konklusjonen... Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Går det an å laste ned betaen et sted uten å være signa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå