Kea Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Spendon har jeg ikke prøvd før. Spørs om de har det i Tyskland... Hvordan funker det? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det fungerer akkurat likt som et Visa kort. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Det forklarer ikke mye. Er det sånn kort man må lade opp før man kan betale? Noe sånt som Visa prepaid? I såfall går ikke det heller, siden jeg ikke har noen av delene. Altså er det bare med kort man kan betale for slike tjenester? *edit* Never mind, fant det ut. Er bare kort og noe som heter LSV jeg kan bruke. Endret 21. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 wow. can lvle på archalogy. 1,7 mill exp. og du får 44k per ting du finner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 SpendOn er også kort. Som sagt over, det fungerer akkurat som et VISA. Finner du et sted de selger det i Tyskland kan du bruke det på bnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bah, minet som et uvær i helgen for å skaffe meg en del copper og tin ore til bronse, men jeg overså at man lager 2 stykk bronzebar per tin or copper, og har dermed dobbelt så mye som jeg trenger og utrolig mye leftovers og mange minutter bortkasta. Jaja, AH here we go Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Synes den dragen var litt kjedelig, reskinned? Nå har jeg fått kodo på begge mine to alter på 80, men selfølgelig ikke på mainen der jeg samler på mounts. Virker som sjansen for mount er relativt mye større nå enn før. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Fant han. Han har ikke stått der før i dag. Endret 21. september 2010 av Stine Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Therawyn: Kan jo sjekke offgamers.com. De selger Pre-paid game cards, og har masse ulike betalingsmetoder, inkludert bankoverføring om jeg leste riktig (dette tar jo opp til 3 dager though). Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er ikke game card jeg er ute etter. Ville overføre mainen min til en annen server. Men jeg får bare spørre noen som har Visa. Er jo ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dropper Tankard o' Terror fra baggen eller Coren Direbrew selv? Ble litt usikker nå i stad... Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Går det an å få tak i cd-keyen til en eksisterende account? Har en gammel account som ikke er merga enda, men cd-key ligger hjemme hos foreldrene mine... Edit: Nvm. Så ikke "Merge with existing account", bare "Add game". Er ikke game card jeg er ute etter. Ville overføre mainen min til en annen server. Men jeg får bare spørre noen som har Visa. Er jo ikke noe stort problem. Ah, daså. Endret 21. september 2010 av Bushmann Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er ikke game card jeg er ute etter. Ville overføre mainen min til en annen server. Men jeg får bare spørre noen som har Visa. Er jo ikke noe stort problem. Ignorerer du postene våre? KJØP SPENDON. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dropper Tankard o' Terror fra baggen eller Coren Direbrew selv? Ble litt usikker nå i stad... Baggen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Selvsagt måtte det skje, skal til å installere den nye updaten da eg får en feil. Som gjør at eg må avinnstallere hele forbanna spillet. Jaja, går vel 4-5 timer å få alt på plass igjen. Helt til eg kommer til updaten å får en feil... Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Yay, fikk Brewfest Kodo på første forsøk! Nå er jeg ein tå dei Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er ikke game card jeg er ute etter. Ville overføre mainen min til en annen server. Men jeg får bare spørre noen som har Visa. Er jo ikke noe stort problem. Ignorerer du postene våre? KJØP SPENDON. De har ikke spendon her jo. -.- Ellers hadde jeg løpt og kjøpt for lenge sida. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Selvsagt måtte det skje, skal til å installere den nye updaten da eg får en feil. Som gjør at eg må avinnstallere hele forbanna spillet. Jaja, går vel 4-5 timer å få alt på plass igjen. Helt til eg kommer til updaten å får en feil... Hvorfor må du avinstallere hele spillet? Får jeg en feil under installering av en patch, så går jeg bare inn i WOW-mappa, høyreklikker den nyeste nedlastede patchen og velger "kjør som administrator". Har alltid funket for meg. Du har også en fil i WOW mappa som heter "repair" som skal fikse diverse feil, manglende filer og lignende om en update av en eller annen grunn skulle kødde opp WOW-installasjonen din. Endret 21. september 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er en slik type fiks som å kjøpe seg ny PC fordi den gamle er infisert med virus. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Gikk helt pent å installere updaten hos meg i dag. Hah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå