Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

omgwtfbbq. Den dragen var seriøst latterlig heit. Håper den er slik at man kan levle alchemy og deretter droppe det og fortsatt kunne bruke dragen (slik som flying rugs fungerer nå). Ellers vil jeg ha et utrolig valgproblem. Huff og huff. Enda bedre er det derimot om den ikke er alchemy-mounten :p

Lenke til kommentar

Great. Var i en 5-man nettopp hvor alle i gruppa unntatt meg snakka italiensk. Så de drev og pratet seg imellom og jeg forsto jo ikke et kvidder. Kjekt. :p

Skjer det en gang i blandt så ser det jo heilt okey, men er du i realms med mange tyrskere, russere osv, det blir tungt i lengden, har man enda dårlig dag og havner med dem så kan man faktisk /rage.

hadde slike på dunemaul en stund siden, av og til gikk /2 chat på tyrkisk, not funny :thumbdown:

Ser også på grim batol, der er det mange norske, ofte er det slik at de norske begynner å prate/chatte på norsk, synes det blir også like teit selvom jeg forstår det.... er jo liksom andre som ikke skjønner noe, og jeg vet hvordan det er å være i en slik gruppe.

Så skjerpings norskenubbs, hold dere til engelsk selvom du kjenner til 2-3 som prater norsk. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
A new spell appeared in the latest beta build, the Vial of the Sands. According to the spell and reagents it looks like it will be an alchemy recipe available through Discoveries

Og? Jeg skrev da i posten min at det var en alchemy-mount men jeg håpte den fungerte som rugsene til tailors gjorde og håpte at det var mulighet for at det ikke var alchemy-mounten :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå siterte jeg ikke deg, så var ikke et svar pekende nøyaktig på deg. Var mer et grunnleggende svar for de som ville vite mer.

Ah, daså, beklager. Følte det var rettet til meg.

Lenke til kommentar

omgwtfbbq. Den dragen var seriøst latterlig heit. Håper den er slik at man kan levle alchemy og deretter droppe det og fortsatt kunne bruke dragen (slik som flying rugs fungerer nå). Ellers vil jeg ha et utrolig valgproblem. Huff og huff. Enda bedre er det derimot om den ikke er alchemy-mounten :p

Nekter å tro at det skal gå greit. Blir vel noe sånt som "Requires 525 alchemy skill to use"
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på å overføre min main fra Malorne (DE) til Argent Dawn. Men jeg har for øyeblikket ikke noe visa eller noe slikt. Har man andre betalingsmuligheter enn kort? Sjekka på Battle.net Billing and Payment Information, men der stod det bare at man ikke kan bruke bankoverføring for betalte tjenester. Hvilke andre muligheter har man da? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...