Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TBC heroics trenger en "key" du får kjøpt fra quartmaster til hvert enkelt faction. Krever revered, mulig de nerfa det til honored nå tho.

Ok....så det er èn for Alliance og en for Horde, eller mener du en key fra diverse "små-factions"? :)

Hellfire Citadel-dungeons (Ramparts, Blood Furnace, Shattered Halls) - Honor Hold / Horde-greia.

Zangarmarsh-dungeons (Underbog, Slave pens, Steamvault) - Cenarion Expedition.

Terokkar-dungeons (Mana-Tombs, Auchenai Crypts, Sethekk Halls, Shadow Labyrinth) - Lower City.

Netherstorm-dungeons (Mechanar, Botanica, Arcatraz?) - The Sha'tar.

Det var vel alle tror jeg? :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt WoW en stund - begynte for et år siden ca, med mye av og på spilling, har endt opp med to lvl 60 folk, og har innsett at det er først nå wow begynner å bli ordentlig spennende. Så, dersom noen vil raide eller noe med meg, er det bare å legge til Bòjan eller Mært på Twilight's Hammer :)

PS: Har bare classic WoW, så hvis noen skulle ha tilgang på en Burning Crusade cd, som de kunne donert til en nybegynner, hadde jeg blitt evig takknemlig. Beklager hvis den siste delen ble inapropriate og det ikke er lov til å spørre om sånt :p

Lenke til kommentar

Destruction om det kun er vanlige dungeons du tenker på. Demonology er raidbuffer mens affliction tar over for destruction på dps toppen når du sitter i full icc25 gear.

Det er SoC spam i instances uansett, men om du ikke er giren på det så er destruction det beste speccet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt WoW en stund - begynte for et år siden ca, med mye av og på spilling, har endt opp med to lvl 60 folk, og har innsett at det er først nå wow begynner å bli ordentlig spennende. Så, dersom noen vil raide eller noe med meg, er det bare å legge til Bòjan eller Mært på Twilight's Hammer :)

PS: Har bare classic WoW, så hvis noen skulle ha tilgang på en Burning Crusade cd, som de kunne donert til en nybegynner, hadde jeg blitt evig takknemlig. Beklager hvis den siste delen ble inapropriate og det ikke er lov til å spørre om sånt :p

Å raide på lvl60 er det vel veldig få som gjør, de fleste gjør lvl80 raids når de er lvl80.

Når det gjelder Burning Crusade cd så er det mange som har den, men det hjelper ikke å gi plata til deg fordi man har jo brukt opp cd-key ved installasjon.

Du blir nødt å kjøpe deg en ny Burning Crusade pakke.

Da kan du spille til lvl70 og må igjen kjøpe Wrath og the Lich King for å komme deg til lvl80 der de fleste spiller.

Og snart må du igjen kjøpe Cataclysm som kanskje kommer i November for å kunne nå lvl85.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...