Kea Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Slimda, var det noe à la dette du postet? Skal visst være et godt leveling build for druids. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det buildet der mangler flere poenger jeg ville heller brukt. Fyren som spurte ville ha et spec hvor man levlet som katt OG bjørn i dungeons. Ikke har det Feral Charge, Survival Instincts, +60 energy med Tiger's Fury eller 10% mindre skade i bearform. Men som sagt, det kommer ann på hva du vil med speccet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vel, jeg er egentlig bare interessert i katt. Jeg har ikke tenkt å være tank. Men om du har et bedre et er det bare å linke. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er questene listet på reward her de eneste kildene til Brewfest tokens? Jeg lurer fordi en venn av meg visstnok har 110 tokens etter én dag. Man kan ikke gjøre både Bark for Drohn's Distillery! og Bark for T'chali's Voodoo Brewery! slik jeg har skjønt det, og Pink Elekks On Parade er fjernet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det siste der kan jo ikke stemme. Jeg holder på med Pink Elekks On Parade i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor hentet du den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hva er "regelen" med warlocks og pets? Sliter litt med å finne ut hvilken jeg skal bruke nå. Gir imp mere dps enn succubus eller felhunter? voidwalkern er useless, den holder ikke aggro mere. Jeg er 36. Bruker man "alltid" imp i dungeons som en slags regel pga stamina-buffen til hele partyet? Og hva er det jeg skal gjør i dungeons? Samme taktikk som med single mobs? Hive på dots, og drain life? Eller spamme shadowbolt istedet? Eller bruke den fire rain-tingen på trash-grupper? Endret 20. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg kunne plukke det opp ganske så med en gang fra Brewfest-campen. Det skal nevnes at jeg er både alliance og level 70. Bør ikke ha noe å si, men det kan jo hende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 WSG low lvl suger. Alle løper rundt 1 og 1. Rusher inn i store grupper alene, osv. Gir meg ende over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Likevel må man pese seg gjennom det..sånn er det bare. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg kunne plukke det opp ganske så med en gang fra Brewfest-campen. Det skal nevnes at jeg er både alliance og level 70. Bør ikke ha noe å si, men det kan jo hende. Oppdatering: Det er nok fjernet nå. Jeg var innom brewfest nesten med en gang det poppet opp i går kveld, så de har vel fikset litt på saker og ting siden i går. Jeg får ihvertfall ikke levert inn questet, som er rimelig dass. Red.: Med "i går kveld" mener jeg såklart rett etter midnatt idag, før jeg la meg. Endret 20. september 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Står på wowwiki at pink elekk questen har vært borte siden 2009. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var der hvertfall i natt. Jeg plukket det opp i 2-tiden, men gjorde det ikke. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 WSG low lvl suger. Alle løper rundt 1 og 1. Rusher inn i store grupper alene, osv. Gir meg ende over. Er det samme i 80 synes jeg. Bare at i 80 kan man carrye retards lettere pga gear så det er mindre viktig hva 2-3 stk gjør. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 yey vant WSG ved at tiden gikk ut med 1 flagg igjen for seier. Tar for lang tid syns jeg. Har hatt flere runder nå hvor vi eller ally har et flagg og tiden går ut. Blir det ikke en ny CTF i cata? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jo, det kommer en til. Og 25m er så absolutt ikke for lang tid! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vi tok den på 10min nå. Det er slik det skal være 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hva er "regelen" med warlocks og pets? Sliter litt med å finne ut hvilken jeg skal bruke nå. Gir imp mere dps enn succubus eller felhunter? voidwalkern er useless, den holder ikke aggro mere. Jeg er 36. Bruker man "alltid" imp i dungeons som en slags regel pga stamina-buffen til hele partyet? Og hva er det jeg skal gjør i dungeons? Samme taktikk som med single mobs? Hive på dots, og drain life? Eller spamme shadowbolt istedet? Eller bruke den fire rain-tingen på trash-grupper? Som destruction har imp mest dps. Den generelle regelen er vel at man skal alltid bruke den i dungeons. I pve liker jeg også den best (lvlet nettopp min til 80 selv) - da den har et veldig hendig spell som heter Sacrifice. Dette gir muligheter til større pulls der man ikke blir interrupta under casting. I dungeons er det destruction som funker i så låg lvl. Affliction vil ikke gjøre nok dps på trash. Så for mest dps vil jeg tro at SB eller SP spam er veien å gå, da de vil dø fort uansett. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg var å så på "dungeon-lista" man finner på Dungeon Finder. Under Heroics sto det noe sånt som "You don`t have the required item". Har ikke lagt merke til det før; hvor finner jeg de itemsa jeg trenger for å gå heroics? Så at level-grensa var 70, og jeg er nå 71.... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 TBC heroics trenger en "key" du får kjøpt fra quartmaster til hvert enkelt faction. Krever revered, mulig de nerfa det til honored nå tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå