Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det buildet der mangler flere poenger jeg ville heller brukt. Fyren som spurte ville ha et spec hvor man levlet som katt OG bjørn i dungeons. Ikke har det Feral Charge, Survival Instincts, +60 energy med Tiger's Fury eller 10% mindre skade i bearform.

Men som sagt, det kommer ann på hva du vil med speccet.

Lenke til kommentar

Er questene listet på reward her de eneste kildene til Brewfest tokens? Jeg lurer fordi en venn av meg visstnok har 110 tokens etter én dag.

Man kan ikke gjøre både Bark for Drohn's Distillery! og Bark for T'chali's Voodoo Brewery! slik jeg har skjønt det, og Pink Elekks On Parade er fjernet.

Lenke til kommentar

Hva er "regelen" med warlocks og pets? Sliter litt med å finne ut hvilken jeg skal bruke nå. Gir imp mere dps enn succubus eller felhunter? voidwalkern er useless, den holder ikke aggro mere. Jeg er 36. Bruker man "alltid" imp i dungeons som en slags regel pga stamina-buffen til hele partyet?

Og hva er det jeg skal gjør i dungeons? Samme taktikk som med single mobs? Hive på dots, og drain life?

Eller spamme shadowbolt istedet? Eller bruke den fire rain-tingen på trash-grupper?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg kunne plukke det opp ganske så med en gang fra Brewfest-campen. Det skal nevnes at jeg er både alliance og level 70. Bør ikke ha noe å si, men det kan jo hende.

Oppdatering: Det er nok fjernet nå. Jeg var innom brewfest nesten med en gang det poppet opp i går kveld, så de har vel fikset litt på saker og ting siden i går. Jeg får ihvertfall ikke levert inn questet, som er rimelig dass.

Red.: Med "i går kveld" mener jeg såklart rett etter midnatt idag, før jeg la meg.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Hva er "regelen" med warlocks og pets? Sliter litt med å finne ut hvilken jeg skal bruke nå. Gir imp mere dps enn succubus eller felhunter? voidwalkern er useless, den holder ikke aggro mere. Jeg er 36. Bruker man "alltid" imp i dungeons som en slags regel pga stamina-buffen til hele partyet?

Og hva er det jeg skal gjør i dungeons? Samme taktikk som med single mobs? Hive på dots, og drain life?

Eller spamme shadowbolt istedet? Eller bruke den fire rain-tingen på trash-grupper?

Som destruction har imp mest dps. Den generelle regelen er vel at man skal alltid bruke den i dungeons. I pve liker jeg også den best (lvlet nettopp min til 80 selv) - da den har et veldig hendig spell som heter Sacrifice. Dette gir muligheter til større pulls der man ikke blir interrupta under casting.

I dungeons er det destruction som funker i så låg lvl. Affliction vil ikke gjøre nok dps på trash. Så for mest dps vil jeg tro at SB eller SP spam er veien å gå, da de vil dø fort uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...