Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kult, tror jeg må skaffe meg den der som er lik Mirror of Truth på DK-en til pvp. Jeg blir gal av HC-farm.

Isåfall har du muligheten nå, da Coren dør veldig kjapt, og man kan gjøre han gang på gang.

Lenke til kommentar

(3100 sider)

DK Fra cata:

Unholy 2h:

Slik det ser ut som blir det Dieases apply. så er det SS for dmg og Fester Strike for å holde dieases oppe. Death Coil virker som en spell som skal random aktivere runes som du skal bruke. samt at din ghoul blir "stor" og øker dps. skal kjøre med dps meter på lvl 80 dummy.

men virker 10 ganger bedre og spille med. samt at de intregerte Power Auras hjelper mye.

Lenke til kommentar

Syns jeg leste noe om at at Coren ikke dropper mount i år?

Det gjør han, men kun et forsøk per dag på mount.

EDIT: Noen som har problemer med å få background downloader til å starte? Av en eller annen grunn så starter den ikke. Har også prøvd å starte den manuellt, men får beskjed om at det ikke finns patch data å laste ned...

Aldri hatt dette problemet tidligere..

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Haha, alliance vinner 4/5 ganger i WSG og jeg pwner som bare det med druiden min. Jeg suger som hunter i PvP, men med druid er det en annen story. Faen, så gøy det er. :D Nå skal jeg gå og se litt på Slimda sitt build og respecce til Feral. :wee:

Jeg postet et leveling-build da, som passer som både tank og solo-DPS. Jeg kan godt lage et bedre spec om du vil ha en spesifikk jobb.

Tenkte mer på denne typen:

Link

Får ikke brukt det, men har bilder av recount. Om du må ha.

Hvilken fight er det, egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg har og problemer med 4.0.1 patch download.

Slett BackgroundDownloader.exe i wow katalogen, kjør repair (check files only alternativet), da lastes det ned en nye versjon av BackgroundDownloader.exe som funker.

Jeg måtte gjøre det slik, da launcheren ikke auto-oppdaterte BackgroundDownloaderen.

Funker nu for min del.

Lenke til kommentar
Haha, alliance vinner 4/5 ganger i WSG og jeg pwner som bare det med druiden min. Jeg suger som hunter i PvP, men med druid er det en annen story. Faen, så gøy det er. :D Nå skal jeg gå og se litt på Slimda sitt build og respecce til Feral. :wee:
Jeg postet et leveling-build da, som passer som både tank og solo-DPS. Jeg kan godt lage et bedre spec om du vil ha en spesifikk jobb.

Gjorde du? Det fikk jeg ikke med meg... hadde vært litt greit, ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...