Venerable Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Når jeg startet spillet i morges var alt helt på trynet i chatten. Det var nesten ingen informasjon som ble vist. Nå har jeg fikset mesteparten. Men fremdeles mangler det noe. Når noen av friends eller de i guilde logger inn eller ut vises det ikke (i følge interface options skal det vise), når noen blir medlem i guilde eller forlater guilde vises det ikke. Hvor mye penger jeg får når jeg looter en mob og hva jeg og andre roller (når vi feks roller på kister) viser heller ikke. Når jeg right clicker på chatten kommer det fram masse muligheter, og har prøvd så godt som alt, men jeg klarer ikke å få dette til å vise. Noen reset knapp finner jeg heller ikke. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 11. september 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå har jeg blitt lei av WOW. Jeg har ikke spilt det så lenge. Har en lvl 18 og 4-5 lvl 8 Noen tips til å få tilbake interessen igjen? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har bare ett tips til deg Edmund: Velg en av karakterene dine (foreslår den du har fått til lvl 18) og slett alle de andre. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er lvl 3 warrior og lurte på hvor jeg kan learne 2h sword skill på alliance siden? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er lvl 3 warrior og lurte på hvor jeg kan learne 2h sword skill på alliance siden? Det er vel i Stormwind. Koster 10s Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er lvl 3 warrior og lurte på hvor jeg kan learne 2h sword skill på alliance siden? Det er vel i Stormwind. Koster 10s ikkeno lvl limit? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Begynte å spille på fredag, er Gnome - Mage, lvl 12 Men, har hørt uttrykket "grinde" veldig ofte. Hva er det? Og hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er nettopp blitt lvl 56, men lurer på kor eg kan lvle nå. Er ein Taruen Shaman... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er lvl 3 warrior og lurte på hvor jeg kan learne 2h sword skill på alliance siden? Det er vel i Stormwind. Koster 10s ikkeno lvl limit? Nei tror ikke det. Men, har hørt uttrykket "grinde" veldig ofte. Hva er det? Og hvordan gjør man det? Når man dreper mobs/monster lenge på samme sted Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva ville være en anstendig pris for Wand of Allistarj? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå er det laaaang ventetid på Bloodscalp. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det noen måte å få WoW på uten å kjøpe det? Laste det ned fra Blizzard sinde sider eller noe? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det noen måte å få WoW på uten å kjøpe det? Laste det ned fra Blizzard sinde sider eller noe? Du kan få et slikt kort slik at du kan få prøve det i 10 dager gratis. Alle som har kjøpt WoW har fått med et slikt kort i sin pakke. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå har jeg blitt lei av WOW. Jeg har ikke spilt det så lenge. Har en lvl 18 og 4-5 lvl 8 Noen tips til å få tilbake interessen igjen? Det er etter level 20 morroa begynner for de fleste klassene, imo. Så kan du alltids gjøre DM/WC dersom du ikke har gjort de enda. Den første instancen er alltid spesiell, på flere måter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Njaja.. Hvor burde jeg kjøpe WoW fra da? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg lånte cdene av en kamerat og kjøpte en konto Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne rene telletråden/chattetråden flyttes fra World of Warcraft-forumet til Off-topic -> Annet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 synes ikke denne burde være i "annet" den har dessuten med et spill å gjøre, og flesteparten av de som er interest i denne tråden holder til i wow forumet uansett. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva ville være en anstendig pris for Wand of Allistarj? ca 10g vil jeg tippe Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 10 gull er passende pris, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå