Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nei, det ble fjernet fordi Plainsrunning var noe man fikk etter 10 sekunder med løping, og forsvant øyeblikkelig når man kom i combat og slikt. MAO; det var en forferdelig dårlig ability (men god tanke, som de tok tilbake nå) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nei, det ble fjernet fordi Plainsrunning var noe man fikk etter 10 sekunder med løping, og forsvant øyeblikkelig når man kom i combat og slikt. MAO; det var en forferdelig dårlig ability (men god tanke, som de tok tilbake nå) sånn var det ja ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Phett azz m9. Fant nettopp denne addonen. Tror ikke jeg har hatt det så morro på lenge AGT er awesome! Ei venninne tipsa meg om den for 4-5 måneder siden og brukte den mye i starten, til jeg ble lei av hele greia og deaktiverte den. Har den fortsatt på på banken min for goldbegging o.l. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Men, spiller litt på PTR. Elsker den nye Launcher'n. funker mye bedre enn den gamle for patch oppdateringer. Hvor manga har kopiert over karakteren sin der? hvor lnagt tid tok det faktisk? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Taurens fungerte ganske annerledes enn det Worgens vil gjøre. Plainsrunning was an ability that was only available to tauren players. Originally, the tauren did not have a mount, so when a tauren player reached level 40, they spoke to [50] Saern Priderunner on the Hunter Rise of Thunder Bluff. The Plainsrunning ability itself was an aura with similar limitations to the mounts, but operated slightly differently. Plainsrunning was removed in Patch 1.1.0 and kodos became the tauren racial mounts.It would take 10 seconds of running before the skill would kick in and its maximum speed was as fast as a mount. The tauren would get a new version of the skill when they reached level 60; this skill's maximum speed was equal to an "epic" mount. editRemoval The skill was removed due to the following problems: Mounts were a three second cast time, and lasted until dazed. Players normally do not dismount upon standing still; see below. It took the full ten seconds to gain the speed every time, and the speed would dissipate every time the player was hit. If the player stopped moving, the buff would go away and it would take ten seconds to reapply it. Those limitations were designed to make sure tauren wouldn't run circles around others in PvP, but they clearly showed to be far inferior to a normal mount and nearly impossible to balance. It would sometimes kick in at the worst possible moment, causing unwanted body pulls. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det virker jo litt mer "realistisk" at det tar 1.5 sekunder å transformere seg fra menneske til ulv/whatever, enn om det skulle være casttime for en tauren å komme seg ned på alle fire også. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er vel snakk om akselerasjonen og ikke transformeringen som tar tid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Nvm, fant ut av problemet. Endret 19. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen som har peiling på en addon som hjelper til litt ekstra når det kommer til å måle gear opp mot hverandre? Altså, f.eks hva som er bedre av 10 agi eller 4 agi og 10 AP. Driver å roller sinnsykt mye klasser så av og til blir det vanskelig å holde styr på alle statsa. Eller, basicly: En addon som måler SP opp mot Intellect, AP opp mot strenght og agility etc. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jepp. Equip Compare. Gir deg et tall på hvor mye spellpower eller whatever du får når du mouser over et nytt item. Står sånn Spellpower: 360 (+20) eller (-20) hvis den gir dårligere sp. Endret 19. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Måler equipcompare hvor mye AP+ han får av f.eks 4+ agi. Eller står det bare at du får mer agi og mindre AP om du bytter ut en ting som gir AP mot en som har mer agi (tenker nå low lvl items) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jepp den måler alt som gir endring i en eller annen stat, enten det er spellpower eller mana eller health. Så da slippe du å sitte og regne på om itemen med +56 int er bedre enn itemen du nettopp fant med +50 sp og spirit. Stamina regnes om til health osv. Veldig kjekt når du roller på loot i dungeons, bare muse over og se om du trenger tingen eller bare kan rolle disenchant. Endret 19. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Glemte du å sjekke om standard UI hadde samme funksjon? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen som har peiling på en addon som hjelper til litt ekstra når det kommer til å måle gear opp mot hverandre? Altså, f.eks hva som er bedre av 10 agi eller 4 agi og 10 AP. Driver å roller sinnsykt mye klasser så av og til blir det vanskelig å holde styr på alle statsa. Eller, basicly: En addon som måler SP opp mot Intellect, AP opp mot strenght og agility etc. Pawn er addonen du er ute etter. Den vektlegger alt utstyr Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har brukt RatingBuster ganske lenge. Tror jeg skal ta en titt på de to nevnte addonene. Pawn og... den andre Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er så lei WoTLK nå. Gi meg Cataclysm! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 har spilt cata beta. to ord: Vanilla reborn. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 har spilt cata beta. to ord: Vanilla reborn. Teaser ! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 har spilt cata beta. to ord: Vanilla reborn. ..og plutselig gler jeg meg mye mer til Cata! <3 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har 3 ord: Nothing like vanilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå