Christiαno Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Phett azz m9. Fant nettopp denne addonen. Tror ikke jeg har hatt det så morro på lenge Hahahaha, genial addon. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Whispet en random DK i Dalaran med et dumt navn mens jeg var i Naxx (lol) og lot addonen ta seg av resten. Så mens jeg tullet rundt hadde han en lang samtale på 20ish min med addonen om hvor urettferdig det er at folk ikke får joine grupper uten achievements osv og før han stakk sa han at jeg er en av de få skikkelige folkene på serveren :!: Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 håper på en "can i haz glod plizz" i IF nå. latt noen guildies prøve å drepe addonen i mellomtia. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fikk den aldri til å funke. Noen sendte whisper til meg, men ingenting skjedde. Dukket ikke opp i den "vente-boksen" (glemt navnet) eller noe. Har det noe å si at det var en guildy? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, gå på settings (interface-addons) og gjør så den kan svare på guildies. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det var ikke verre, nei. Takker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 håper på en "can i haz glod plizz" i IF nå. latt noen guildies prøve å drepe addonen i mellomtia. Hva/hvem er de? Har fått noen av de.. Lange avhandlinger om at jam må ha penger til mat til barna sine osv Drepe addonen? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 håper på en "can i haz glod plizz" i IF nå. latt noen guildies prøve å drepe addonen i mellomtia. Hva/hvem er de? Har fått noen av de.. Lange avhandlinger om at jam må ha penger til mat til barna sine osv Drepe addonen? mente den type low lvl's som skal konstant /w "can i get some gold to skill?" Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Blizzard update no? "waiting for files to close..." .. wtf? Edit: Og ja, eg er klar over backgrounddownloaderen. Men den skulle oppdatere no. Står på "waiting for files to close..." ingenting skjer... le sigh.. Edit2: Og der står den..på stedet hvil...ideas? >.< Endret 18. september 2010 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 håper på en "can i haz glod plizz" i IF nå. latt noen guildies prøve å drepe addonen i mellomtia. Hva/hvem er de? Har fått noen av de.. Lange avhandlinger om at jam må ha penger til mat til barna sine osv Drepe addonen? mente den type low lvl's som skal konstant /w "can i get some gold to skill?" Ah, tenkte det var noe "som gikk", for det var nøyaktige de samme ordene, flere ganger Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, det skjer av og til :s Hadde en samtale som gikk sånn. Hey Ok..."hey" Tell me more. About what? Tell me more... ??? Ok..."???" Tell me more... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Worgen får ikke mount, men løper på alle fire. Jeg er så glad jeg blir Worgen når Cata kommer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 In short, here's a PUG for your PUG so you can PUG while you PUG. Or something. For den som ikke skjønte det, så står det i mailen fra blizzard når du har gjort random heroic med 100 forskjellige personer: From: The WoW Dev TeamSubject: P.U.G. Dear very patient individual, We'd like to recognize your tenacity in running dungeons with people you probably haven't met before. Hopefully you even showed some rookies the ropes in your pick-up groups. In short, we heard you like pugs. So here's a pug for your pug, so you can pug while you pug. Or something. Hugs, Your friends on the WoW Dev Team. Perky Pug http://knowyourmeme.com/memes/xzibit-yo-dawg Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) http://bildr.no/view/723480 Worgen mount in the early stages (bærer human form i ene armen!) Endret 19. september 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Mangler visst et par textures, sier Captain Obvious. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Blir det slik som druidforms eller må ha "caste" mounten? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 1.5sec cast som vanlige mounts Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det blir som mounts, 1.5 sekunders casttime. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Mange på PTR forums som klager på dette. Tauren hadde vell dette i vanilla beta. men det ble fjernet pga noe BG bugs. Endret 19. september 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå