Foxboron Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 YAY Cata Beta intgen key i hotmail da.... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hva er det egentlig best å levle druid som, kattepus eller Balance? Helt klart kattepus frem til du får innervate. Balance er veldig manahungrig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det merker jeg. Bruker jo opp nesten all mana på én eneste mob, jo. Heldigvis bare 5 levler til, så får jeg cat form. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Sett at jeg går demo, jeg caster SF (på target under 35%, altså Decimation) på 1.7 nå med 1100 haste (grovt), vil dette da bli mye høyere med Cata? Om du orker, kan du prøve en Demo-spec og se? Soul Fire now has a 4 sec cast time, down from 6 sec. Nye patchen = digg! Og forandringene til LT var enda godt. Hvor finner jeg patch notes? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.mmo-champion.com/content/1975-Cataclysm-Beta-Build-12984-(Codename-Puppy) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 De har begynt å nerfe de åpenbare overpowera human-racialene Flott! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg lurer på noe; hvordan kan en lvl 15 dwarf rogue ha over tusen i gearscore?? Mulig jeg er heftig dårlig geara; jeg er paladin lvl 19 med gearscore 112....Og jeg veit at gearscore ikke er så viktig osv osv., men lurer fremdeles på hvordan det er mulig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Heirloom items teller som lvl 80 blues på GS. Så det er som om han skulle gått rundt med lvl 80 items i lvl 15. Ikke tenk på det, har ingenting å si. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Heirloom items teller som lvl 80 blues på GS. Så det er som om han skulle gått rundt med lvl 80 items i lvl 15. Ikke tenk på det, har ingenting å si. Det var bare det at han var bedre enn meg i en dungeon, og jeg hadde håpa at gearet var litt av årsaken.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Heirloomgear er som regel bedre, men det betyr ikke at det var årsaken Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Huntere har someregel rimelig god dps fra starten av også. Og Heirlooms skal vel være ca tilsvarende som det beste blåitemen du får i den levelen. Så om hunteren på lvl 15 hadde fullt heirloomgear, så tenk på det som om han hadde fullt blått gear i lvl 15. Når de aller fleste andre har hvite / grønne og en eller to blåitems, så er det ikke rart at han skiller seg ut. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Huntere har someregel rimelig god dps fra starten av også. Og Heirlooms skal vel være ca tilsvarende som det beste blåitemen du får i den levelen. Så om hunteren på lvl 15 hadde fullt heirloomgear, så tenk på det som om han hadde fullt blått gear i lvl 15. Når de aller fleste andre har hvite / grønne og en eller to blåitems, så er det ikke rart at han skiller seg ut. Det var en dwarf rogue, men det spiller liten rolle. Tror og håper det var gearet også, for så ille kan jeg da ikke spille (har ikke sett sånn ut i alle fall). Var i en dungeon nå med en gnome rogue som var helt på styr; føyk rundt å dro på seg mob. Sto helt stille jeg, og lot han drive på. Healern var ikke interessert i å heale heller, så gjett hvor det tok veien....Skjønner ikke at noen gidder å drive sånn. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Blir gøy på rundt lvl 40 når huntere kan bruke mail. Pluselig blir alt Hunter gear. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Huntere har someregel rimelig god dps fra starten av også. Og Heirlooms skal vel være ca tilsvarende som det beste blåitemen du får i den levelen. Så om hunteren på lvl 15 hadde fullt heirloomgear, så tenk på det som om han hadde fullt blått gear i lvl 15. Når de aller fleste andre har hvite / grønne og en eller to blåitems, så er det ikke rart at han skiller seg ut. Det var en dwarf rogue, men det spiller liten rolle. Tror og håper det var gearet også, for så ille kan jeg da ikke spille (har ikke sett sånn ut i alle fall). Var i en dungeon nå med en gnome rogue som var helt på styr; føyk rundt å dro på seg mob. Sto helt stille jeg, og lot han drive på. Healern var ikke interessert i å heale heller, så gjett hvor det tok veien....Skjønner ikke at noen gidder å drive sånn. Det heter tanking med rogue. Har gjort det på min noen ganger Neida, man skal egentlig ikke drive på sånt. Jeg gjør det om jeg vet at jeg har kontroll. Ikke større flokker tho, bare single target. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hva skal jeg gemme på Magen min på lvl 73? Spellpower? Speccer arcane. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 På den levelen er det bare å gemme SP ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ding 80! Nubkin har ankommet Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Phett azz m9. Fant nettopp denne addonen. Tror ikke jeg har hatt det så morro på lenge Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Finnes det en addon som viser venner på kartet? Sånn som når man er i gruppe? Carbonite gjør det, men ikke alltid. Hadde vært litt praktisk. Endret 18. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå