Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett at jeg går demo, jeg caster SF (på target under 35%, altså Decimation) på 1.7 nå med 1100 haste (grovt), vil dette da bli mye høyere med Cata? Om du orker, kan du prøve en Demo-spec og se?

 

 

Soul Fire now has a 4 sec cast time, down from 6 sec.

 

Nye patchen = digg! Og forandringene til LT var enda godt.

 

Hvor finner jeg patch notes?

Lenke til kommentar

Huntere har someregel rimelig god dps fra starten av også. Og Heirlooms skal vel være ca tilsvarende som det beste blåitemen du får i den levelen. Så om hunteren på lvl 15 hadde fullt heirloomgear, så tenk på det som om han hadde fullt blått gear i lvl 15. Når de aller fleste andre har hvite / grønne og en eller to blåitems, så er det ikke rart at han skiller seg ut.

Lenke til kommentar

Huntere har someregel rimelig god dps fra starten av også. Og Heirlooms skal vel være ca tilsvarende som det beste blåitemen du får i den levelen. Så om hunteren på lvl 15 hadde fullt heirloomgear, så tenk på det som om han hadde fullt blått gear i lvl 15. Når de aller fleste andre har hvite / grønne og en eller to blåitems, så er det ikke rart at han skiller seg ut.

Det var en dwarf rogue, men det spiller liten rolle. Tror og håper det var gearet også, for så ille kan jeg da ikke spille (har ikke sett sånn ut i alle fall). :)

Var i en dungeon nå med en gnome rogue som var helt på styr; føyk rundt å dro på seg mob. Sto helt stille jeg, og lot han drive på. Healern var ikke interessert i å heale heller, så gjett hvor det tok veien....Skjønner ikke at noen gidder å drive sånn.

Lenke til kommentar

Huntere har someregel rimelig god dps fra starten av også. Og Heirlooms skal vel være ca tilsvarende som det beste blåitemen du får i den levelen. Så om hunteren på lvl 15 hadde fullt heirloomgear, så tenk på det som om han hadde fullt blått gear i lvl 15. Når de aller fleste andre har hvite / grønne og en eller to blåitems, så er det ikke rart at han skiller seg ut.

Det var en dwarf rogue, men det spiller liten rolle. Tror og håper det var gearet også, for så ille kan jeg da ikke spille (har ikke sett sånn ut i alle fall). :)

Var i en dungeon nå med en gnome rogue som var helt på styr; føyk rundt å dro på seg mob. Sto helt stille jeg, og lot han drive på. Healern var ikke interessert i å heale heller, så gjett hvor det tok veien....Skjønner ikke at noen gidder å drive sånn.

 

Det heter tanking med rogue. Har gjort det på min noen ganger :tease:

 

Neida, man skal egentlig ikke drive på sånt. Jeg gjør det om jeg vet at jeg har kontroll. Ikke større flokker tho, bare single target.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...