Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puller noen andre enn tanken i gruppen din så sier du ifra. Eventuelt driter du i og ta aggro om de ikke lærer.

Det var godt å høre, syns det var litt merkelig oppførsel. Hunter er det jeg kjenner best, og jeg ville aldri finni på å pulle. Blir jo bare drept uansett, hunter og nærkamp er ikke helt greit.....Dessuten var det nok ikke bm-hunter, petet holdt ikke aggro.

 

Tror ikke jeg "lar de dø", men blir jo litt irriterende om det skjer ofte, det KAN jo hende det er en grunn til at jeg ikke har begynt. Var et par ganger det var mb, men det betydde nok lite.... :) Men men, sikkert en som var enda nyere enn meg i wow. :)

 

Hvis du blir lei av at en spiller puller så er det bare å si "You pull it, You tank it" og neste gang han puller så tar du ikke aggro fra han. Det beste er hvis han dør, da lærer han nok eller forlater gruppa i nerdrage.

 

Så i entidligere post du spurte om du skulle gi blessing of might til alle andre enn healer.

Ja hvis de er melee eller hunter, men alle castere kan du gi BOW til eller BOK når du får den. Og når du får BOK så er det en del melee som ønsker den også.

Lenke til kommentar

Bare hvis den er svakere.

 

Paladin Blessings kort fortalt:

 

Blessing of Might på alle som angriper fysisk. (Warrior, Feraldruid, Enhancement-shaman, etc)

Blessing of Wisdom på alle som bruker spells. (Mage, priest, elemental-shaman, holy-paladin)

Blessing of Kings hvis du allerede har en av de to tilstede (enten via en annen paladin eller via Battle Shout(warrior) eller Totem of "mana"(Shaman))

Lenke til kommentar

En kompis levler prot-pally med "twink-gear", noe som gjør at han kan pulle svære packs med mobs rundt hans level. Paladinen er 69, mens min priest er 71. Noen som har noen gode ideer på hvor vi kan pulle sinnsvakt mange mobs, hvor jeg healer og han tanker/dreper for god xp? Planer om å levle 70-80 på denne måten...

Lenke til kommentar

Seint svar, men las igjennom noken sider her no.

 

Er personlig svak for alle navn og guildnavn/arenanavn som er hysteriske =)

 

Er vel einaste main som ikkje har et slikt direkte tullenavn (Pulitz)

Resten er det så som så med: Ipew (mage), Meleeman (priest), Nerfbat (pala), Locktail (duuh), Lucks (hunter) med pettet crits.

 

Har også et 2vs2 team kalt Modern Dwarfhair =)

Fins så masse bra navn rundtomkring. ^^

Lenke til kommentar

Min main heter Gorgonsol (Night Elf hunter) med pet "Nyffe".

 

Og av en eller annen grunn har jeg senere fått for meg at jeg må ha "gorg" med i alle mine alts navn. Liker å ha en rød tråd på en måte. Og jeg orker ikke bruke flere minutter på å lage et kult navn, så det er litt så som så med kvaliteten :)

 

Gorgonia (Human warrior)

Cristagorg (Night Elf priest)

Grimgorg (Orc hunter) med pet "Kaseputt"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Som nevnt, er du oppunder cap så burde det gå fint. Hvis du er nervøs så team opp med en kompis som kan heale før du begynner med sanity taps.

Yay. Nå kommer jeg til å bli harrassa med at jeg må heale han i hele morra. :(

 

Don't you worry 'bout a thing. Jeg har virkelig ikke tid til å spille før på søndag (forbaska bursdager og jobb, vil heller game). Så du har god tid til å geare opp priesten din før jeg blir crittet i biter i heroics. mrgreen2.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...