Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Puller noen andre enn tanken i gruppen din så sier du ifra. Eventuelt driter du i og ta aggro om de ikke lærer.

Det var godt å høre, syns det var litt merkelig oppførsel. Hunter er det jeg kjenner best, og jeg ville aldri finni på å pulle. Blir jo bare drept uansett, hunter og nærkamp er ikke helt greit.....Dessuten var det nok ikke bm-hunter, petet holdt ikke aggro.

 

Tror ikke jeg "lar de dø", men blir jo litt irriterende om det skjer ofte, det KAN jo hende det er en grunn til at jeg ikke har begynt. Var et par ganger det var mb, men det betydde nok lite.... :) Men men, sikkert en som var enda nyere enn meg i wow. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan godt si til folk at dersom de angriper mobs før deg, så tar ikke du ansvar for om de overlever fighten eller ikke...

Og nei, du skal ikke løpe etter en mob du mister aggro på. Bruk et eller annet ranged spell isteden. Noen som kan Pala-tanking kan sikkert si deg hva.

Det vanlige er at de som får aggro løper til tanken, dersom det er nødvendig.

Ok, men eneste jeg har nå er Jugdement of Light, og den har ikke særlig stor range. Så jeg må nok etter tror jeg....men jeg er ikke helt inni paladin-spells ennå, så godt mulig jeg tar feil. Tror jeg må si fra neste gang, vil jo ha ordentlige prøve-runder jeg også. :)

 

Hunter pet skal ikke ta aggro i instances, det er tanken sim jobb.

Jeg veit det, men når hunter begynner å skyte før tanken er i gang, løper jo petet til hunters target. Og er det bm så holder det jo aggro på petet og ikke på huntern. :)

Lenke til kommentar

Altså, hvis hunter-petten føler for å tanke, la han tanke. Tenk på det som "CC". Si ifra til healeren (gjerne på whisper) at han ikke skal heale pet, og så taunter du mobben når petten dør. Kanskje hunteren lærer da. :)

Hva betyr CC? (er ikke godt på forkortelsene ennå...)

 

Ok, kanskje jeg skal prøve det, men det blir nok huntern selv det går ut over, for petet holder ikke aggro uansett.

 

Det var spennende å tanke, men litt skummelt også. Men slapp i alle fall å vente på dungeon, det var 2 sekunder. :new_woot:

Lenke til kommentar

Jepp. Har en fin regel på det der.

 

You pull it, you tank it.

 

Så enkelt.

 

Sånn er min leveregel også. Som healer pleier jeg og gi blanke i healing når jeg sier "MB" i god tid til party og tanken løper på og puller en haug med folk. Gidder ikke unødvendig stress.

 

En anen viktig oppgave til tanken er også og følge med på mana til healer. Er healer "low on mana" løper man ikke og puller mange.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Flott dag for min to dager gamle level 80 frost tank. Fikk meg 6 Emblems of Frost og 12 Emblems of Triumph. Er dog for redd for å gå i heroics uten å være defence-capped, så holder meg til normals enn så lenge. Dog skaffet jeg meg et herlig sverd i den siste ICC 5-mannen og diverse armor. Dog, det hele toppet seg når jeg greide å få Super Simian Sphere første gang jeg var i Halls of Lightning. Fantastisk gøy å gå ape ("Going ape!" er buffen man får) midt i Dalaran og se responsen til folk. Jeg er godt fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...