Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Slimda: Sånn skal det være! Jeg må innrømme at jeg må tenke litt lenger over det for hver gang, men spesielt vanskelig er det ikke, nei. Og i tillegg prøver jeg alltid å komme på navn som er passende for rasen.

 

Mine: Thérawýn (Draenei), Nadima (Nelf), Cillià (Draenei), Velaani (Draenei), Shazari (Troll), Luari (Draenei) og Nidar (Nelf). Sistnevnte var vel kanskje ikke så kreativt, men var og min første char, så tenkte ikke så mye over det der og da. :p

 

EDIT: glemte to, men de er bankchars, så de teller vel egentlig ikke. Men kan vel like godt slenge dem på: Lonen (Human) og Tiwindor (Dwarf).

EDIT2: Hvordan kunne jeg glemme... Mirela (først Draenei, nå belf).

Og ja, Draenei er min favorittrase. Det hadde man nok aldri gjettet. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Da har jeg omsider blitt lvl 16 på Protection paladinen min, og har noen siste spørsmål før jeg prøver meg som tank.

 

For øyeblikket har jeg alltid oppe Blessing of might, Seal of Righteousness og Devotion aura. Skal jeg bruke Retribution aura i stedet for Devotion når jeg er i dungeons?

 

Skal alle i gruppa ha Blessing of Might, mens healer skal ha Blessing of wisdom?

 

Og når det gjelder meg selv; da er det Righteous fury og så spamme Judgement of light og Hammer of justice?

 

Litt spennende det her..... :)

 

Her er jeg. Jeg bruker forøvrig mest norrøne gudenavn og den slags så sant det er ledig. :)

Siste lille tingen; så skal jeg ikke detalj-plage dere mer.....Kan jeg forvente mye kjeft?? Skal selvsagt si at jeg er helt ny som tank, men er kanskje ikke støtt det hjelper.....:)

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort unna mine første to dungeons (samma da) som tank, og noen nye spørsmål melder seg. For det første; når en mob løper av gårde til en i gruppa, da skal jeg løpe etter ikke sant? Men det fører jo til at alle mobsa jeg har på meg blir løpende etter og havner midt i gruppa....

 

For det andre; det er tanken som skal "gå til angrep" først ikke sant? Hadde en hunter i en av gruppene som var litt lett på hånden for å si det sånn, så bare lurer på om jeg kan si fra sånt når de gjør det femte gangen? Får jo mye bedre kontroll om jeg setter i gang selv.

 

Hvilke stats er det som øker haste; syns det var så langt mellom hvert slag med våpenet.....Agility?? :)

Lenke til kommentar

Du kan godt si til folk at dersom de angriper mobs før deg, så tar ikke du ansvar for om de overlever fighten eller ikke...

Og nei, du skal ikke løpe etter en mob du mister aggro på. Bruk et eller annet ranged spell isteden. Noen som kan Pala-tanking kan sikkert si deg hva.

Det vanlige er at de som får aggro løper til tanken, dersom det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...