Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, det er kjeeeeeeeeedelig å levele locken gjennom Desolace på 33..møkkaplass. Gleder meg til Cata når det blir skog der.

 

w00t... Desolace er herlig. En av de plassene som fortsatt er litt unike. Når det blir gjort om i Cata så ender det opp som alle andre soner i expansion packs. Ikke noe invidualitet eller sjarm.

Endret av Defo
Lenke til kommentar

Hei. Siden PTR er oppe nå tenkte jeg kanskje å fikse meg en WoW-konto igjen og stikke til PTR for å teste ut nye class features. Prøver å bestemme meg for hvilken class jeg skal rolle.

 

Derfor lurer jeg på om det er mulig å få en premade level 80 character på PTR, eller om det kun er mulig å kopiere egne chars/starte på level 1?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Da har jeg omsider blitt lvl 16 på Protection paladinen min, og har noen siste spørsmål før jeg prøver meg som tank.

 

For øyeblikket har jeg alltid oppe Blessing of might, Seal of Righteousness og Devotion aura. Skal jeg bruke Retribution aura i stedet for Devotion når jeg er i dungeons?

 

Skal alle i gruppa ha Blessing of Might, mens healer skal ha Blessing of wisdom?

 

Og når det gjelder meg selv; da er det Righteous fury og så spamme Judgement of light og Hammer of justice?

 

Litt spennende det her..... :)

 

Her er jeg. Jeg bruker forøvrig mest norrøne gudenavn og den slags så sant det er ledig. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

 

Skulle ønske Ignore i WoW fungerte litt mer som block på MSN - sånn at folk man har ignorert ikke kan finne deg i who-lista eller se når du er online. Vurderer nå name change for DKen min.

 

Hvorfor det? Hva er historien bak det? Alltid interessant å høre hva som skjer i sånne disputter og kanskje ta litt lærdom av det...

Er ikke interessert i å ta det opp her, sorry. Føler det er en privatsak. Det eneste jeg kan si er at jeg hadde et ubehagelig møte med en drittsekk på AD. Merkelig nok har jeg aldri opplevd noe slikt på min main server (tyske Malorne), som jeg alltid trodde var dårlig i forhold. De som sa at folk er vennligere på mindre servere hadde tydeligvis rett.

 

Name change fungerer ikke, du vil fortsatt være på en persons "venneliste". Eneste som fungerer er faction eller realm change.

Jeg er nok ikke på personens venneliste. Heller ignore-liste. Tror jeg ihvertfall. Men om jeg skifter navn så kommer jo ikke nevnte person til å kjenne meg igjen, det er jo det som er vitsen.

 

da burde de heller bare fjerne hele addons driten og la folk spille på normal måte.

Ingen som har sagt at DU må spille med addons om du ikke vil det. Dessuten er ikke alle addons nødvendigvis der for å gjøre spillet "enklere". De fleste Addons jeg bruker er UI modifiseringer for å få UIet til å se bedre ut. Ellers har jeg Recount, Omen og DBM av raid addons. Addons som gearscore og Elitist Group sluttet jeg med for lenge sida, siden jeg verken bryr meg om min egen eller andres GS.

 

da fantest jo det questhelper som gjorde lvlingen til en om-å-gjøre-å-bli-80-raskest.

For det første er Questhelper (som jeg forresten ikke har noe særlig til overs for, dårlig addon. Bruker heller Carbonite) der for å gjøre questingen litt lettere, ikke for å power-levle deg. Det er litt greit når man ikke trenger å lete i timesvis etter et quest objective (det har jeg faktisk opplevd før jeg begynte med addons). Og for det andre er det ikke mye forskjell på det og spillets egen questhelper, annet enn litt flere funksjoner og bedre utseende.

 

WoW ligger der i rennesteinen enda

Hvis WoW ligger i rennesteinen, vær snill å forklar meg hvordan det har seg at det er verdens ledende MMO til dags dato med godt og vel 11 millioner spillere (litt usikker på de nøyaktige tallene)? Blizzard har tydeligvis gjort noe rett.

 

Nå er det slik at man bare kan gå pug med alt

Javel? Merkelig at bare noen få servere har spillere som klarer å PUGe mer enn 4-5 bosser i ICC da. :hmm:

 

Overraskende mange Aragorn og Gandalf'er også.

Mhm, skjønner ikke at det skal være så vanskelig å komme opp med et originalt navn til charen sin. :roll: Jeg pleier alltid å finne på navn selv, jeg tar bare inspirasjon fra fantasy-bøker og diverse NPCer i spillet. Kopiere navn direkte kommer ikke på tale. Litt mer originalitet, takk! :hrm:

 

Satte quotes i spoiler for at innlegget ikke skulle bli så rotete.

 

EDIT: leif.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...