Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

LK 10m normal, hvilken spec er best der? Affli eller Destro? Demo er ikke aktuelt, da det er lite burst og ingen slow eller stun der. Nei, jeg vil ikke glyphe slow på shadowburn, det er bare unødvendig.

Da har du ikke skjønt Demo... *riste på hodet*

Sikter så klart til burst.

Det er ikke mye burst i 40% crit 1.7sec casting time... Om man får molten core så er det burst ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvis cata release date med 2. November stemmer så rekker jeg å fullføre What a long strange trip it has been før Cata kommer ut, yay.

 

Er vel snart på tide å selge unna litt gems og slikt snart tenker jeg, prisene på det vil jo falle drastisk.

Lenke til kommentar

Skulle ønske Ignore i WoW fungerte litt mer som block på MSN - sånn at folk man har ignorert ikke kan finne deg i who-lista eller se når du er online. Vurderer nå name change for DKen min.

 

Hvorfor det? Hva er historien bak det? Alltid interessant å høre hva som skjer i sånne disputter og kanskje ta litt lærdom av det...

Lenke til kommentar

Det er ikke blizzard som har "funnet opp" gearscore..det er en nettside/mod som regna det ut også begynte alle å nagge om det. Itemlevels må vi jo ha for å se om den ene tingen er bedre enn den andre tingen.

 

De gnåler om gearscore fordi du har ingenting i ICC å gjøre hvis du er for dårlig gearet og drar gruppa rett i dass fordi du dør hele tiden.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig den Who-lista? Aldri skjønt meg på den.. Hvordan havner man der? Ser aldri noen jeg kjenner der.

Who-lista?

 

Who-lista er vel hvor du søker etter folk

 

F.eks:

 

/who death knight 50-70

 

Det leter etter alle death knights mellom level 50 og 70.

 

/who druid 1

 

leter etter alle level 1 druider.

 

/who stonetalon mountains

 

Leter etter alle i stonetalon mountains.

Lenke til kommentar

da burde de heller bare fjerne hele addons driten og la folk spille på normal måte. Slik jeg husker det var wow 1000 ganger gøyere å levle fra 1-60 enn når resten av expansion pakkene kom ut, da fantest jo det questhelper som gjorde lvlingen til en om-å-gjøre-å-bli-80-raskest. Lvling ble kjedelig i lengden, og wow datt i rennesteinen.

 

WoW ligger der i rennesteinen enda og jeg lurer på om jeg skal plukke det opp. Men hadde de bare fjernet slike addons som gearscore og andre addons som gjør spillet kjedeligere, så hadde jeg lett begynt igjen.

 

Før trengt man ikke så mye addons, var vel mest threat meter og sånt. Før trengte man en guild, en guild man fikk bedre personlig forhold til, en guild som hadde en mening. Nå er det slik at man bare kan gå pug med alt bare man har achievements og gearscore,så her har guilden mistet veldig stor mening. Det er liten vits å joine en guild i det hele tatt når man kan få bra gear uten å være i en.

 

Men som sagt guilden har mistet sin mening når spillet er så lett som det er (med gearscore osv),før måtte man kunne spille,nå trenger du bare gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...