Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krysser fingrene for slutten av November, jeg. Hadde vært litt meh med release 2. Nov av diverse grunner. De skal jo slippe 2 separate patcher med pre-cata greier, samt alt skal testes på PTR før den tid.. Og de har enda ikke implementert questrewards i 83-85 zones eller dungeons i beta. Og det er fremdeles masse bugs overalt.

 

*krysse fingrene*

Lenke til kommentar

Du må fylle ut "beta profile" på battle.net, velge at du vil ha "warcraft universe"-beta, også er det bare å vente. De plukker bare tilfeldige folk eller folk som matcher maskinspec de har lyst å teste ut.

 

Beta er ikke så kult som det høres ut som. Du får egentlig ikke spille spillet før alle andre, du må slite med bugs og talent respeccing annahver dag, pluss rapportere hva du syns om hver eneste quest. I tillegg til at du mister moro-faktoren med å joine på releasedagen. Da har du allerede vært i alle sonene mens de enda var fulle av bugs, og får ikke den perfekte opplevelsen med et fullt fungerende spill. Blir mere sånn "gjesp, been there done that faen må jeg levele nye chars igjen". Pluss at det lagger som et helvete neste 24/7.

 

Beta-karakterer får ikke være med til fullversjon. Fokuser heller på å levele de du har i WOTLK så de er klare til Cataclysm :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tipper på 2.november jeg. De har noe som heter Black Friday som skjer mellom 23-26 Novemeber i USA og Blizzard vil nok prøve så godt som mulig å få det ut før det for det er da alle går fuckings crazy og handler som om livet står på spill.

 

Du må fylle ut "beta profile" på battle.net, velge at du vil ha "warcraft universe"-beta, også er det bare å vente. De plukker bare tilfeldige folk eller folk som matcher maskinspec de har lyst å teste ut.

 

Beta er ikke så kult som det høres ut som. Du får egentlig ikke spille spillet før alle andre, du må slite med bugs og talent respeccing annahver dag, pluss rapportere hva du syns om hver eneste quest. I tillegg til at du mister moro-faktoren med å joine på releasedagen. Da har du allerede vært i alle sonene mens de enda var fulle av bugs, og får ikke den perfekte opplevelsen med et fullt fungerende spill. Blir mere sånn "gjesp, been there done that faen må jeg levele nye chars igjen". Pluss at det lagger som et helvete neste 24/7.

 

Beta-karakterer får ikke være med til fullversjon. Fokuser heller på å levele de du har i WOTLK så de er klare til Cataclysm :)

Er greit hvis du vil ha en Realm First achivement da hvis du kan alle questsa helt fra før og har kunnet lagt deg opp til en perfekt rute. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Ok, den er grei. Hadde vært forferdelig morsomt! :dribble:

 

Over til noe annet; er det noen addons som er greie å ha når man skal være tank? Eller egentlig; addons som er gjør livet i dungeons lettere? Eneste jeg har er recount, og den er egentlig bare for moro skyld på de levla jeg har karakterer på nå. :)

Omen er en must have, den viser hvor stor ledelse du har på de andre når det kommer til threat. Deadly boss mod er grei å ha siden den viser når forskjellige bosser bruker abilitys du må passe deg for. Og jeg husker ikke hva den heter, men det er en addon som gjør slik at nameplates på mobs blir større eller mindre ettersom du har aggro på dem eller ikke, sånn at du lettere kan targete de du må pøse litt damage på.
Lenke til kommentar

Trenger ikke addons som nybegynner. Spill mest mulig "clean", så kan du heller begynne å krydre med addons når du er trygg i rollen som tank/spiller.

 

Er så mye greiere når du vet hvordan spillet fungerer, før man kaster seg ut i addon-havet.

 

*edit*

 

Omen er IKKE en must. Blizzard har egen threat-meter. Den viser %. Har du 100% har du aggro. Hvis noen tar over aggro, er det deres skyld.

 

*edit2*

 

DeadlyBossMods er særdeles meningsløst når du driver å levler opp. Kanskje for en raider.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ok, den er grei. Hadde vært forferdelig morsomt! :dribble:

 

Over til noe annet; er det noen addons som er greie å ha når man skal være tank? Eller egentlig; addons som er gjør livet i dungeons lettere? Eneste jeg har er recount, og den er egentlig bare for moro skyld på de levla jeg har karakterer på nå. :)

Omen er en must have, den viser hvor stor ledelse du har på de andre når det kommer til threat. Deadly boss mod er grei å ha siden den viser når forskjellige bosser bruker abilitys du må passe deg for. Og jeg husker ikke hva den heter, men det er en addon som gjør slik at nameplates på mobs blir større eller mindre ettersom du har aggro på dem eller ikke, sånn at du lettere kan targete de du må pøse litt damage på.

Takk for svar, sjekker på curse.com de du nevner. Det er en prot paladin jeg skal tanke med, men det spiller vel liten rolle i forhold til addons. :)

 

Trenger ikke addons som nybegynner. Spill mest mulig "clean", så kan du heller begynne å krydre med addons når du er trygg i rollen som tank/spiller.

 

Er så mye greiere når du vet hvordan spillet fungerer, før man kaster seg ut i addon-havet.

 

*edit*

 

Omen er IKKE en must. Blizzard har egen threat-meter. Den viser %. Har du 100% har du aggro. Hvis noen tar over aggro, er det deres skyld.

 

*edit2*

 

DeadlyBossMods er særdeles meningsløst når du driver å levler opp. Kanskje for en raider.

Jeg sjekker dem nok ut uansett, særlig det med threat kunne jo vært greit. (dessuten er det litt gøy å fisle med addons, selv om jeg syns noen dominerer for mye; vil ikke ha addons som forteller med hva jeg skal gjøre). :)

Lenke til kommentar

Jeg sjekker dem nok ut uansett, særlig det med threat kunne jo vært greit. (dessuten er det litt gøy å fisle med addons, selv om jeg syns noen dominerer for mye; vil ikke ha addons som forteller med hva jeg skal gjøre). :)

Blizzard har jo eget Threatmeter, så det skal ikke være noe problem. :)

Threatmeteret til Blizzard blower, for det første må du holde musepekeren over mobben for å se det og for det andre så er det i all ærlighet ikke 100% threat for å få aggro egentlig. Du må på 110% over tanken for å dra threat som melee og 120% som ranged eller noe sånt, husker ikke helt tallene, men er uansett bedre å kunne se det i et lite vindu som på omen. Der står det også hvor mye threat du har i sekundet så du kan rette deg etter det og enten roe det ned litt eller om du kan gi litt ekstra. Og kanskje ikke -like- viktig i dungoens, men på noen bosser i raids hvertfall skjer det at du må passe på å ligge som nummer 2 på threat som tank og det funker ikke Blizzard sin til i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...