Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du må egentlig bare bli vant med mange drikkepauser når du er mage. Vi sluker mana. Men kan heldigvis lage vår egen mat/drikke også, da. Alltid ha intelligence-buffen på deg selv også. Molten shield gir også 35% extra mana regeneration.

Du får en spell som lager egne mana gems etterhvert også, som er en slags mana potion.

 

Men du kan jo prøve å bruke wand når mobben nærmer seg død, hvertfall når du spiller solo. Og investere i spirit-utstyr som gir raskere mana regenerering.

 

Molten Shields er et talent som gjør Fire/Frost Ward bedre og gjør også at Molten Armor funker på ranged, så regner med du mener Molten Armor. Molten Armor gir ikke mana regen, men 35% av spirit blir omgjort til crit og 5% redusert sjanse for å bli critta. Mage Armor derimot gir blant annet 50% mana regen mens man er i fight. Begge kan glyphes også for å bli bedre.

 

Spirit som mage er mer eller mindre ubrukelig, og i alle fall på lav level. Du får ikke regenerert mana in fight uansett (med mindre man bruker Mage Armor, og da bare 50%...med mindre man er Arcane mage). Sørg heller for å stacke så mye intellect som du kan. Større manapool = skjeldnere downtime for å drikke.

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som vet om det går an å merge to forskjellige battle.net kontoer til èn?

Begge står på samme navn...

 

vet det går ann. aner ikke hvordan......

 

Paid char transfer, også haker du av transfer to another battle.net accont eller noe?

Lenke til kommentar

De har i hvertfall oppdatert grafikknivået på det meste, og etter hva jeg har sett fra betaen virker de mye finere.

 

De er selvfølgelig fortsatt de samme rasene. Trolls har fortsatt svære horn stikkende ut av munnen osv.

Ok, det var igrunnen det jeg ville høre. Noen kjempeforandringer hadde ikke vært gøy (det tar de igjen i landskapet...), men noen oppdateringer hadde jo vært moro. Vil de karakterene vi allerede har lagd også forandre seg? :)

Lenke til kommentar

Det er helt sinnsykt hvor bra alt ser ut på ultra grafikknivå. Skygger som overlapper og legger skygge på mounts, karakterer, gear, hus, trær.. Samt mye av grafikken/teksturer har mye høyere oppløsning.

 

For meg lagger det som et helvete med alt på maks tho, så jeg trenger vel å oppgradere hardware snart. :p Men det ser fantastisk bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...