Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Uhm, ok takk folkens Men specs? Tilgi meg, jeg har akkurat begynt Hva mener dere med specs? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 på vertkøylinja nederst in-game kan du sette "talent-poeng" i 3 forskjellige "trær". Som mage kan du velge mellom frost, fire og arcane. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) kan hende han er gørr og bare sheeper etc... Han er gørr? Endret 14. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Åja sånn ja. Vel, jeg fulgte en "frost build" på nettet. Trenger du å vite om alle de jeg har valgt eller kun at jeg valge Frost fremfor Arcane og Fire? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) kan hende han er gørr og bare sheeper etc... Han er gørr? mente at det ikke er gøy hvis det står en mage å bare sheeper aller targets som dpser allerede attacker.... ikke det at jeg tror ors er så rævva Endret 14. september 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sitter for det meste fra avstand og tar "Blizzard" spellen på dem ja. Aner seriøst ikke hva annet jeg kan gjøre der inne. Tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Har ikke brukt Sheep en eneste gang i random heroics, jeg. Bare kjører blizzard på trash-grupper, og veksler mellom frostbolt, fireblast, frostfire bolt (når den "next spell for free"-talenten proccer), og deep freeze når jeg får fingers of frost (10-15000damage fordi bosser alltid er immune mot freeze). Har også glyphen som gjør at water elemental blir permanent pet. Endret 14. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Vel, nå er jeg kun level 26, så har ikke water elemantal. Heller ikke deep freeze og fingers of frost. Og vet ikke hva du mener med "next spell for free"-talenten proccer. Og jeg mister utrolig mye mana. Må ta manapause ganske ofte, men har jo fått en spell som gjør at jeg får 60% av manaen min iløpet av 8 sekunder, men den har en nedkjølningspause på 3 minutter. Endret 14. september 2010 av Orslash Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ah 26, ja. Det er en talent som aktiveres innimellom som lar deg kaste neste firespell uten mana og cast time. Kommer ikke på hva den heter, men du har den sikkert ikke på 26. Frost er egentlig ikke noe særlig før du er over 40, da du ikke får talents som hjelper før da. Kjørte fire helt til 60 før jeg bytta til frost, jeg. Endret 14. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Åja. Har prøvd å unlearne alle talentsa mine, men blir så dyrt! Har kun 20 gull igjen. Men har du en løsning på manaproblemet mitt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Nei, du må egentlig bare bli vant med mange drikkepauser når du er mage. Vi sluker mana. Men kan heldigvis lage vår egen mat/drikke også, da. Alltid ha intelligence-buffen på deg selv også. Molten shield gir også 35% extra mana regeneration. Du får en spell som lager egne mana gems etterhvert også, som er en slags mana potion. Men du kan jo prøve å bruke wand når mobben nærmer seg død, hvertfall når du spiller solo. Og investere i spirit-utstyr som gir raskere mana regenerering. Endret 14. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) lag 30-40 drikketing (kan også lage flere, ettersom hvor lenge du skal spille) , også bare setter du deg ned å drikker i alle pauser du får Endret 14. september 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Yessir, tusen takk Tips til hvordan jeg kan tjene penger? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) kanskje vanskelig hvis du bare går randoms, men hvis du quester kan du skille opp herbalism, skinning eller mining. Der er det en del penger Endret 14. september 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har herbalism, men skjønner ikke helt greia, og hva annet jeg skal gjøre enn å gå rundt å plukke blomster... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 er bare å plukke blomster ja x) husker når jeg lvla det opp fikk jeg over 50 "blomster" i timen og solgte for over 5 g per stk. Dette var med questing som prio... Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Så hvor mye blomster må jeg plukke for å oppnå hva? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Tar du alchemy og herbalism sammen kan du lage egne health og mana potions hele veien. Men du tjener jo ikke noe særlig sånn. Letteste måten å tjene penger er å ha to separate gathering professions. F.eks. herbalism og mining eller skinning. Også selger du alt du plukker eller skinner på AH. Mange andre profs bruker planter og skins, så de kjøper alt som kommer ut på AH. Du sjekker selvsagt prisen på en 20 stack med light leather før du legger ut din til bittelitt lavere pris. Blomstene du plukker er egentlig til å bruke i andre professions. Alchemy bruker blomster i alle oppskriftene, og Inscription bruker blomster til å lage blekk av. Endret 14. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skinning sammen med Mining er de beste professionsa til å tjene gull i lav lvl, eller uansett. Med mindre man har toc/icc recipes er det lite penger å tjene på BS, LW og Tailoring Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du har jo folk som bytter profession på lvl 80 f.eks., de har masse penger og kan bare kjøpe alt de trenger for å levele opp alchemy eller enchanting f.eks. Og du supplyer dem med å legge ut alt du plukker på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå