Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke brukt Sheep en eneste gang i random heroics, jeg. Bare kjører blizzard på trash-grupper, og veksler mellom frostbolt, fireblast, frostfire bolt (når den "next spell for free"-talenten proccer), og deep freeze når jeg får fingers of frost (10-15000damage fordi bosser alltid er immune mot freeze).

 

Har også glyphen som gjør at water elemental blir permanent pet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vel, nå er jeg kun level 26, så har ikke water elemantal. Heller ikke deep freeze og fingers of frost. Og vet ikke hva du mener med "next spell for free"-talenten proccer.

 

Og jeg mister utrolig mye mana. Må ta manapause ganske ofte, men har jo fått en spell som gjør at jeg får 60% av manaen min iløpet av 8 sekunder, men den har en nedkjølningspause på 3 minutter.

Endret av Orslash
Lenke til kommentar

Ah 26, ja. Det er en talent som aktiveres innimellom som lar deg kaste neste firespell uten mana og cast time. Kommer ikke på hva den heter, men du har den sikkert ikke på 26. Frost er egentlig ikke noe særlig før du er over 40, da du ikke får talents som hjelper før da. Kjørte fire helt til 60 før jeg bytta til frost, jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, du må egentlig bare bli vant med mange drikkepauser når du er mage. Vi sluker mana. Men kan heldigvis lage vår egen mat/drikke også, da. Alltid ha intelligence-buffen på deg selv også. Molten shield gir også 35% extra mana regeneration.

Du får en spell som lager egne mana gems etterhvert også, som er en slags mana potion.

 

Men du kan jo prøve å bruke wand når mobben nærmer seg død, hvertfall når du spiller solo. Og investere i spirit-utstyr som gir raskere mana regenerering.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tar du alchemy og herbalism sammen kan du lage egne health og mana potions hele veien. Men du tjener jo ikke noe særlig sånn.

 

Letteste måten å tjene penger er å ha to separate gathering professions. F.eks. herbalism og mining eller skinning. Også selger du alt du plukker eller skinner på AH. Mange andre profs bruker planter og skins, så de kjøper alt som kommer ut på AH. Du sjekker selvsagt prisen på en 20 stack med light leather før du legger ut din til bittelitt lavere pris.

 

Blomstene du plukker er egentlig til å bruke i andre professions. Alchemy bruker blomster i alle oppskriftene, og Inscription bruker blomster til å lage blekk av.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...