Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, har jo en 35 warlock, kanskje jeg skal sette meg ned og levele han. Har aldri hatt en lock over 40 før..sounds like fun. Bruker de Curse of Agony på lvl 80 også?

Nei man bruker CoE i stedet for. CoA bruker for lang tid før den tikker mye dmg. CoE er bedre for det increaser shadow dmg mer. CoE sammen med Seed of Corruption er en god kombo som affliction
Lenke til kommentar

Sitter på min første account, nettop begynt å spille.

Er nå i level 26 med en Draenei Mage. Spiller dungeons, er dette raskest måte å levle på? Og hvorfor klager alle på min DPS? :p hva er det for noe, og hvordan kan jeg gjøre den bedre?

Som DPS tar det evigheter å finne groups i lav-lvl, da det er raskere å queste i stedet. DPS= Damage per second, det vil si gjennomsnittsskaden per sekund. I lav lvl skal man ikke bry seg for mye av det, deet er ikke før 60+ det har noe å si egntlig. Hvilken spec kjører du forresten :yes: ?
Lenke til kommentar

når du er dps må du vel vente ganske lenge på que før vær dungeon? hvis du quester mens du venter kan nok det være raskeste veien.

 

DPS er Damage Per Second.

 

er vel egentlig ikke så mye å gjøre med den på så low lvl...

 

hvilken spells bruker du?

 

Edit: hvilket specc?

 

Enda en edit: altfor sen :(

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Sitter på min første account, nettop begynt å spille.

Er nå i level 26 med en Draenei Mage. Spiller dungeons, er dette raskest måte å levle på? Og hvorfor klager alle på min DPS? :p hva er det for noe, og hvordan kan jeg gjøre den bedre?

 

Folk som klager på dpsen din i level 26 er douchebags, bare ignorer dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...