Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg vet at den patches i etterkant, men jeg kan like greit laste ned patchene nå mens installeren av WoW holder på, så lurte på hvilken patch jeg skulle begynne på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Uansett; GØY med paladin! Ikke fokuser for mye på hva du skal gjøre. Du har få abilities på ditt nivå, så bare test de ut og finn ut hva som fungerer. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Uansett; GØY med paladin! Ikke fokuser for mye på hva du skal gjøre. Du har få abilities på ditt nivå, så bare test de ut og finn ut hva som fungerer. Jepp, den er grei. Jeg har nok en lei tendens til å ville gjøre alt "riktig" med èn gang, er ikke så god til å vente til jeg har erfaring nok til å se hva jeg bør gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg også var amatør i starten, og prøvde å gjøre ting perfekt. Som når jeg skaffet meg Arrow-bag fordi jeg hadde skaffet meg en bue... Jeg var rogue... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tenkte jeg skulle levle 3-4 levler på Paladinen min idag. Lvl 74 akkurat nå. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg også var amatør i starten, og prøvde å gjøre ting perfekt. Som når jeg skaffet meg Arrow-bag fordi jeg hadde skaffet meg en bue... Jeg var rogue... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tenkte jeg skulle levle 3-4 levler på Paladinen min idag. Lvl 74 akkurat nå. 3-4 levler på en dag? Tja, lykke til. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tenkte jeg skulle levle 3-4 levler på Paladinen min idag. Lvl 74 akkurat nå. Det skal jeg også, prøve å komme til 15 i dag, det går jo bra. Er imponerende om du klarer 3-4 levler på det nivået; jeg sliter med huntern min på 70! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Faceroll: Unholy DK. Icy Touch - Plauge strike - Faceroll. repeat! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er en enkel rotasjon, men faceroll? Under tvil. Retribution-paladin, Arcane Mage og Mutilation Rogue er vel mest Faceroll. Feral Druid er minst. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er en enkel rotasjon, men faceroll? Under tvil. Retribution-paladin, Arcane Mage og Mutilation Rogue er vel mest Faceroll. Feral Druid er minst. Spam SS når du kan. bruk Death Coil når du har Runes på CD. Bruk blood runes på Blood Strike. (Med reaping specc) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er en enkel rotasjon, men faceroll? Under tvil. Retribution-paladin, Arcane Mage og Mutilation Rogue er vel mest Faceroll. Feral Druid er minst. Spam SS når du kan. bruk Death Coil når du har Runes på CD. Bruk blood runes på Blood Strike. (Med reaping specc) Ikke helt rett, SS og BS skal brukes i rett rekkefølge slik at du har en frost og en blood rune ledig når du har 1-2sekunder igjen på diseases. Debuffen fra DC skal også holdes oppe til alle tider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Death Knights har en fast rotasjon med flere abilities. Arcane Mage og Mutilate Rogue har to abilities. Hva er faceroll? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er en enkel rotasjon, men faceroll? Under tvil. Retribution-paladin, Arcane Mage og Mutilation Rogue er vel mest Faceroll. Feral Druid er minst. Spam SS når du kan. bruk Death Coil når du har Runes på CD. Bruk blood runes på Blood Strike. (Med reaping specc) Ikke helt rett, SS og BS skal brukes i rett rekkefølge slik at du har en frost og en blood rune ledig når du har 1-2sekunder igjen på diseases. Debuffen fra DC skal også holdes oppe til alle tider. IT - PS - BS - BS - SS - HOW -- DC - SS - DC - SS - SS - DC- DC - (DC) IT - PS - BS - SS - BS - HOW -- DC - SS - BS - SS - BS - DC - DC - (DC) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Death Knights har en fast rotasjon med flere abilities. Arcane Mage og Mutilate Rogue har to abilities. Hva er faceroll? Helt klart Mut. Rogue og Arcane Mage. Unholy DK er på ingen måter vanskelig å spille korrekt, men det er vanskeligere. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Death Knights har en fast rotasjon med flere abilities. Arcane Mage og Mutilate Rogue har to abilities. Hva er faceroll? Helt klart Mut. Rogue og Arcane Mage. Unholy DK er på ingen måter vanskelig å spille korrekt, men det er vanskeligere. Valithria. pain å få noe god dps der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 For å vise hva som faktisk er faceroll: World of Logs - Saurfang 25 heroic 1. Succulent. Unholy Death Knight. 28.9% melee. 11.8% scourge. 8.9% death coil. 8% blood strike. 7.7% frost fever. Resten på 34.6% 3. Hiahiahiahia. Arcane Mage. 64.8% Arcane blast. 34.1% arcane missile. 1% arcane barrage. 0.1% fire blast. Jau. Valithria. pain å få noe god dps der. Valithra er ikke en DPS-fight. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 For å vise hva som faktisk er faceroll: World of Logs - Saurfang 25 heroic 1. Succulent. Unholy Death Knight. 28.9% melee. 11.8% scourge. 8.9% death coil. 8% blood strike. 7.7% frost fever. Resten på 34.6% 3. Hiahiahiahia. Arcane Mage. 64.8% Arcane blast. 34.1% arcane missile. 1% arcane barrage. 0.1% fire blast. Jau. Valithria. pain å få noe god dps der. Valithra er ikke en DPS-fight. eksempel. FOlk som ligger på 10k. så kommer jeg med puslende 6k. gikk opp etter jeg gikk DW Frost da ^^ Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Om jeg når level 15 i løpet av dagen; hvilke glyphs bør jeg skaffe meg som Protection Paladin? Jeg har også tenkt å prøve meg som tank så fort jeg når level 15; har aldri gjort det tidligere, så råd tas imot med takk. Og en siste ting; hva er en "pug" som det skrives endel om her inne...? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) PuG = Pick-up Group. En tilfeldig gruppe med spillere du "plukker opp" her og der. *edit* Du har forresten ingen "gode" glyphs på ditt nivå. Judgement-glyphen gjør at Judgement of ... gjør 10% mer skade. *edit2* Komplett liste Endret 14. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå