Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ingen vits å "tanke" dine egne mobs, smekk dem ned som best du kan :)

Charge - (Victory Rush) - Heroic Strike spam

Etterhvert får du whirlwind og berserker stance. Da blir ting litt gøyere.

Ok, den er grei, jo enklere jo bedre! :)

Jeg oppdaga at jeg også hadde Cleave, er det greit å begynne å bruke? En annen ting jeg har lurt på; jeg er som sagt Fury warrior, og har fram til nå brukt sverd i begge henda. Men nå har det gått opp for meg at jeg kan bruke Shield; skal jeg det? Og for å forsikre meg; etter wowwiki er de viktigste stats for warrior (i alle fall til å begynne med) strength, stamina og agility; stemmer det? Og jeg går ut i fra at armor er vikitg.... :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye hit rating jeg trenger for dual wield (Death Knight) for å være capped?

Har 303 Hit Rating (9.24%) akkurat nå. Har søkt litt på nettet og det står at cap er 8% - noe jeg finner litt rart?

8% er cap for special attacks (Obliterate, frost strike o.l.), 11% for spells (Howling blast) og 26%(?) er cappen for white attacks (auto-attacks). Den siste er ikke noe man bør satse på å gå for, men gear med hit er fortsatt et pluss for dps.

Lenke til kommentar

8% er cap for special attacks (Obliterate, frost strike o.l.), 11% for spells (Howling blast) og 26%(?) er cappen for white attacks (auto-attacks). Den siste er ikke noe man bør satse på å gå for, men gear med hit er fortsatt et pluss for dps.

Så jeg bør i første omgang satse på å cappe spells og special attacks?

Lenke til kommentar

Er nok ingen vits å "tanke" dine egne mobs, smekk dem ned som best du kan :)

Charge - (Victory Rush) - Heroic Strike spam

Etterhvert får du whirlwind og berserker stance. Da blir ting litt gøyere.

Ok, den er grei, jo enklere jo bedre! :)

Jeg oppdaga at jeg også hadde Cleave, er det greit å begynne å bruke? En annen ting jeg har lurt på; jeg er som sagt Fury warrior, og har fram til nå brukt sverd i begge henda. Men nå har det gått opp for meg at jeg kan bruke Shield; skal jeg det? Og for å forsikre meg; etter wowwiki er de viktigste stats for warrior (i alle fall til å begynne med) strength, stamina og agility; stemmer det? Og jeg går ut i fra at armor er vikitg.... :)

Cleave er utrolig bra på mobs mellom bosser om du slåss mot mer enn en om gangen. Den er ikke bedre enn Heroic Strike på en boss eller single-target dps :)

Shield er kun for tanks, evt i PvP, men som PvE DPS er det alltid våpen som gjelder, det seg være dual wield eller bare 1 våpen (arms).

De viktigste stats for warrior under levling er: Strength>Stamina>Agility, så det er riktig.

På lvl 80: Hit (5% er nok som fury)>Expertise(26 er cap)>Armor Penetration>Agility/Strength(smak og behag, men det er mange "rogue items" som er veldig gode for warriors)>Haste - her kommer stamina naturlig med gear.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Litt feilinformasjon ute å gå her:

Dualwielder du trenger du bare 5% hit på grunn av talents.

Spell hitcap er 17%

14% hvis du har makset ut talentet Virulence unholy treet

(Det er debuffs som andre klasser kan gjøre på mobs som senker spell hitcap med ytterligere 3%)

Det er forøvrig liten vits i å nå spell hitcap for DKer, konsentrer om å skaffe 8% (5% hvis du er Dualwielding)

Lenke til kommentar

Neste steg for Blizzard burde være å fikse lore. Forsaken joina Horde? Urealistisk, men kanskje for en liten stund for å redde seg selv. Men neste expansion burde forsaken bryte ut og danne en tredje faction.

Når snat skal sies blir forsaken ledet av Sylvannas. eller som Wowwiki.com sier:

"The Forsaken made allies of the Horde out of necessity and convenience. They have no love for orcs, tauren or any other living creature, but they need time to strike against the Scourge and allies to help them do it. The Forsaken claim that they joined the Horde to prove their desire to leave their evil ways behind, but no one really believes this. The Horde accepts the Forsaken's help, as they do indeed have a common enemy: the Scourge. "

http://www.wowwiki.com/Forsaken

Lenke til kommentar

Litt feilinformasjon ute å gå her:

Dualwielder du trenger du bare 5% hit på grunn av talents.

Spell hitcap er 17%

14% hvis du har makset ut talentet Virulence unholy treet

(Det er debuffs som andre klasser kan gjøre på mobs som senker spell hitcap med ytterligere 3%)

Det er forøvrig liten vits i å nå spell hitcap for DKer, konsentrer om å skaffe 8% (5% hvis du er Dualwielding)

Livet mitt er basert på en løgn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...