Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har en Night elf hunter lvl 70. I blant lurer jeg på om jeg skal ta en race-change, og gjør den om til Draenei i stedet. Grunnen til dette er at jeg så godt som aldri bruker Shadowmeld, mens Gift of the Naaru er greit å ha og brukes innimellom. Så, er det er hvert det? Hadde dere giddet å gjøre det, eller bare ventet til Draenei huntern jeg har på lvl 30 kommer seg opp i verden? Jeg personlig hadde aldri i verden orket å levle 40 levler om igjen med samme klasse for å spille en annen rase. Da betaler jeg heller 200 kroner (som er en liten sum i det virkelige liv) og slippe å bruke mange timer på "unødvendig" levling. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg personlig hadde aldri i verden orket å levle 40 levler om igjen med samme klasse for å spille en annen rase. Da betaler jeg heller 200 kroner (som er en liten sum i det virkelige liv) og slippe å bruke mange timer på "unødvendig" levling. Ja, det er nettopp det; det går så mange timer, og man ender jo opp med nesten det samme. Er shadowmeld noe jeg kommer til å bruke mer; er det bare jeg som ikke riktig har skjønt hvorledes det brukes? En annen ting; om jeg bytter vil nødvendighvis også rep. med henholdsvis Darnassus og Exodar byttes om, men resten blir det samme, ikke sant? Ikke f... om jeg grinder etter den Winterspring Frostsabern igjen!! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg personlig hadde aldri i verden orket å levle 40 levler om igjen med samme klasse for å spille en annen rase. Da betaler jeg heller 200 kroner (som er en liten sum i det virkelige liv) og slippe å bruke mange timer på "unødvendig" levling. Ja, det er nettopp det; det går så mange timer, og man ender jo opp med nesten det samme. Er shadowmeld noe jeg kommer til å bruke mer; er det bare jeg som ikke riktig har skjønt hvorledes det brukes? En annen ting; om jeg bytter vil nødvendighvis også rep. med henholdsvis Darnassus og Exodar byttes om, men resten blir det samme, ikke sant? Ikke f... om jeg grinder etter den Winterspring Frostsabern igjen!! Winterspring Frostsaber skal du nok beholde ja, men som du sier vil Darnassus og Exodar rep byttes om. Det er størst rep forandringer om man bytter faction. Rase innenfor samme faction har ikke allverden å si som regel. Shadowmeld er ikke en spell man bruker mye. Det er en gratis "stealth", men den resetter ikke aggro, og du kan heller ikke gjøre noe "fornuftig" mens du er i shadowmeld stealth. En annen fordel med night elf hunters, er at de har bittelitt mer agility enn andre alliance raser, men dette har minimalt å si. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Winterspring Frostsaber skal du nok beholde ja, men som du sier vil Darnassus og Exodar rep byttes om. Det er størst rep forandringer om man bytter faction. Rase innenfor samme faction har ikke allverden å si som regel. Shadowmeld er ikke en spell man bruker mye. Det er en gratis "stealth", men den resetter ikke aggro, og du kan heller ikke gjøre noe "fornuftig" mens du er i shadowmeld stealth. En annen fordel med night elf hunters, er at de har bittelitt mer agility enn andre alliance raser, men dette har minimalt å si. Den Frostsabern er litt viktig; jeg kan ikke fordra Draenei-mounten...Ellers så liker jeg nok utseende på Night Elfs bedre, men det er noe litt frekt over Draenei som jeg har sansen for, og så var det som sagt Gift of the Naaru da...Dumt spørsmål, men jobber Blizzard-folka i helga slik at jeg kan starte race-change nå? Eller er det best å vente til uka? En annen ting jeg har lurt på: Jeg liker også en Warrior jeg har; lavt lvl 20-ett eller annet. Men hvordan klarer folk å spille warrior i dungeons? Når man ikke er tank mener jeg og kan "løpe" til utvalgt target? For så fort kampen er i gang må en jo bare beine på vanlig vis, og det går jo ikke fort. Og hvordan klarer man å sloss når target beveger seg hele tida; blir jo ikke som når man sloss solo mot èn mob....Eller er det rett og slett litt vanskelig når noen andre har aggro og man bare må følge med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Som Night Elf druid, må jeg si at Shadowmeld er kjempekos å ha når raidet wiper og jeg har muligheten til å bruke det. Ingen repaircost Men over til noe annet. Jeg vant nettopp Kalu'ak Fishing Derby. Tenkte jeg bare skulle prøve for moro skyld. Fløy i 5 minutter for å finne en ledig pond. Og joda, andre kastet. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Winterspring Frostsaber skal du nok beholde ja, men som du sier vil Darnassus og Exodar rep byttes om. Det er størst rep forandringer om man bytter faction. Rase innenfor samme faction har ikke allverden å si som regel. Shadowmeld er ikke en spell man bruker mye. Det er en gratis "stealth", men den resetter ikke aggro, og du kan heller ikke gjøre noe "fornuftig" mens du er i shadowmeld stealth. En annen fordel med night elf hunters, er at de har bittelitt mer agility enn andre alliance raser, men dette har minimalt å si. Den Frostsabern er litt viktig; jeg kan ikke fordra Draenei-mounten...Ellers så liker jeg nok utseende på Night Elfs bedre, men det er noe litt frekt over Draenei som jeg har sansen for, og så var det som sagt Gift of the Naaru da...Dumt spørsmål, men jobber Blizzard-folka i helga slik at jeg kan starte race-change nå? Eller er det best å vente til uka? En annen ting jeg har lurt på: Jeg liker også en Warrior jeg har; lavt lvl 20-ett eller annet. Men hvordan klarer folk å spille warrior i dungeons? Når man ikke er tank mener jeg og kan "løpe" til utvalgt target? For så fort kampen er i gang må en jo bare beine på vanlig vis, og det går jo ikke fort. Og hvordan klarer man å sloss når target beveger seg hele tida; blir jo ikke som når man sloss solo mot èn mob....Eller er det rett og slett litt vanskelig når noen andre har aggro og man bare må følge med? Blizzard jobber nok i helgene også, eller så går disse tingene automatisk, for det er bare å kjøre på Arms warrior er vanskelig å spille om ting beveger på seg. Arms dps er mye avhengig av blant annet white swings og slam swings, så man mister en del dps om target flytter på seg. Det er bare å få opp rend på targets og deretter spamme Overpower så snart det er mulig på lav level. Charge, eller "løpe til utvalgt mob" kan man også bruke som dps da charge i seg selv ikke genererer noen threat. Fury (dual wield dps) er enklere, både generelt, og i kamper der ting beveger på seg. Gift of The Naaru som du nevner, er også litt overvurdert, men den er nok bedre enn shadowmeld. I tillegg har jo Draenei 1% ekstra hit, så man slipper lettere unna slik sett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ta i det minste Female Draenei. Male ser ut som en boler. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ta i det minste Female Draenei. Male ser ut som en boler. Jepp, blir garantert female, kara ser jo ikke ut.... Når det gjelder shadowmeld vs gift of the Naaru ser jeg jo at shadowmeld kan hjelpe mot wipes. Men jeg spiller også ofte bare solo, og da er det nyttigere for meg med litt ekstra helse når jeg sloss. (tror jeg da....) Det er fury-warrior jeg har, husker ikke for øyeblikket hvorfor det ble fury, men jeg har sikkert spurt her inne tidligere og funnet ut at det er lettere å spille med. Jeg har ikke spilt med henne på en stund, noen som kan friske opp rotasjon på fury-warrior lvl 20...? Natteravn om dere ser nederst på innlegget. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Ta i det minste Female Draenei. Male ser ut som en boler. Jepp, blir garantert female, kara ser jo ikke ut.... Når det gjelder shadowmeld vs gift of the Naaru ser jeg jo at shadowmeld kan hjelpe mot wipes. Men jeg spiller også ofte bare solo, og da er det nyttigere for meg med litt ekstra helse når jeg sloss. (tror jeg da....) Det er fury-warrior jeg har, husker ikke for øyeblikket hvorfor det ble fury, men jeg har sikkert spurt her inne tidligere og funnet ut at det er lettere å spille med. Jeg har ikke spilt med henne på en stund, noen som kan friske opp rotasjon på fury-warrior lvl 20...? Natteravn om dere ser nederst på innlegget. Fury rotasjon/prioritetsliste, er som følger: Bloodthirst>Whirlwind>Slam procs>Heroic Strike Ettersom du er lvl 20-ish, har du jo ikke Bloodthirst, Slam procs eller Whirlwind Da blir det vel mer Heroic Strikes tenker jeg. Selv har jeg kun levlet som Arms fra 1-80 (prøvde fury på lvl 43-ish, men gikk kraftig lei). Endret 11. september 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hoki, hvordan "farmer" dere masse tusen gull, egentlig? Jeg har nå 3500G på mainen min, etter pooling fra alter..og jeg har ikke epic fast mount riding skillen engang. Og her snakker dere om "jaja, jeg får vel farme 40000G til cata kommer". Jeg startet med 40 silver 3 eller 4 uker siden, nå har jeg over 50k gull. Edit: jeg er lvl 1 Populated server da? Må min er det i snitt 11k auksjoner oppe eller noe sånt, umulig og tjene mye penger på AH xD Jeg spiller på Aerie Peak, og den har vært high population siden 2005. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fury rotasjon/prioritetsliste, er som følger: Bloodthirst>Whirlwind>Slam procs>Heroic Strike Ettersom du er lvl 20-ish, har du jo ikke Bloodthirst, Slam procs eller Whirlwind Da blir det vel mer Heroic Strikes tenker jeg. Selv har jeg kun levlet som Arms fra 1-80 (prøvde fury på lvl 43-ish, men gikk kraftig lei). Det jeg har av muligheter er : Charge, (victory rush), heroic strike, rend, thunder clap, hamstering, sunder armor, overpower og demoralizing og battle shout ( og bloodrage). Jeg tar gjerne imot råd om hvordan jeg bruker disse, er faktisk flere enn jeg bruker som hunter lvl 70 (tror jeg da, ser sånn ut her, men har ikke spilt warrior på en stund da...). Jeg har lyst til å levle henne helt opp, hadde vært moro å være god i en melee-klasse, og ikke bare prøvd hunter på høyere nivå. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fury rotasjon/prioritetsliste, er som følger: Bloodthirst>Whirlwind>Slam procs>Heroic Strike Ettersom du er lvl 20-ish, har du jo ikke Bloodthirst, Slam procs eller Whirlwind Da blir det vel mer Heroic Strikes tenker jeg. Selv har jeg kun levlet som Arms fra 1-80 (prøvde fury på lvl 43-ish, men gikk kraftig lei). Det jeg har av muligheter er : Charge, (victory rush), heroic strike, rend, thunder clap, hamstering, sunder armor, overpower og demoralizing og battle shout ( og bloodrage). Jeg tar gjerne imot råd om hvordan jeg bruker disse, er faktisk flere enn jeg bruker som hunter lvl 70 (tror jeg da, ser sånn ut her, men har ikke spilt warrior på en stund da...). Jeg har lyst til å levle henne helt opp, hadde vært moro å være god i en melee-klasse, og ikke bare prøvd hunter på høyere nivå. Charge - som fury, kun mulig å bruke når man ikke er i combat Victory Rush - kun mulig å bruke etter man har drept noe. Bruk den når det lar seg gjøre. Heroic Strike - ability som inngår i både Arms og Fury PvE dps rotasjoner. Brukes bare med 50+ rage som regel. Rend - brukes kun som arms dps Thunder clap - tank ability Hamstring - PvP ability Sunder Armor - tank ability Overpower - brukes kun som arms dps Demoralizing Shout - brukes etter behov, stort sett som tank. Battle shout - skal alltid være oppe med mindre du har blessing of might av høyere rank. Bloodrage - brukes om man sliter med rage. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Charge - som fury, kun mulig å bruke når man ikke er i combat Victory Rush - kun mulig å bruke etter man har drept noe. Bruk den når det lar seg gjøre. Heroic Strike - ability som inngår i både Arms og Fury PvE dps rotasjoner. Brukes bare med 50+ rage som regel. Rend - brukes kun som arms dps Thunder clap - tank ability Hamstring - PvP ability Sunder Armor - tank ability Overpower - brukes kun som arms dps Demoralizing Shout - brukes etter behov, stort sett som tank. Battle shout - skal alltid være oppe med mindre du har blessing of might av høyere rank. Bloodrage - brukes om man sliter med rage. Med andre ord blir det da: charge - victory rush (om mulig)- battle shout - heroic strike - thunder clap - sunder armor.....for jeg spiller jo mest solo, og er således min egen tank...eller...? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Charge - som fury, kun mulig å bruke når man ikke er i combat Victory Rush - kun mulig å bruke etter man har drept noe. Bruk den når det lar seg gjøre. Heroic Strike - ability som inngår i både Arms og Fury PvE dps rotasjoner. Brukes bare med 50+ rage som regel. Rend - brukes kun som arms dps Thunder clap - tank ability Hamstring - PvP ability Sunder Armor - tank ability Overpower - brukes kun som arms dps Demoralizing Shout - brukes etter behov, stort sett som tank. Battle shout - skal alltid være oppe med mindre du har blessing of might av høyere rank. Bloodrage - brukes om man sliter med rage. Med andre ord blir det da: charge - victory rush (om mulig)- battle shout - heroic strike - thunder clap - sunder armor.....for jeg spiller jo mest solo, og er således min egen tank...eller...? Er nok ingen vits å "tanke" dine egne mobs, smekk dem ned som best du kan Charge - (Victory Rush) - Heroic Strike spam Etterhvert får du whirlwind og berserker stance. Da blir ting litt gøyere. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er nok ingen vits å "tanke" dine egne mobs, smekk dem ned som best du kan Charge - (Victory Rush) - Heroic Strike spam Etterhvert får du whirlwind og berserker stance. Da blir ting litt gøyere. Ok, den er grei, jo enklere jo bedre! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Om du vil bruke thunder clap etc når du dreper ting, er det jo selvfølgelig bare å gjøre det Men etterhvert (høyere lvl) vil du ikke ha nok rage til å "spamme unødvendige ting" da du trenger det til ting som gjør mest damage Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Om du vil bruke thunder clap etc når du dreper ting, er det jo selvfølgelig bare å gjøre det Men etterhvert (høyere lvl) vil du ikke ha nok rage til å "spamme unødvendige ting" da du trenger det til ting som gjør mest damage Jeg skjønner. Kanskje like greit å styre unna med en gang; man får det jo "i fingra" på en måte (merka det veldig godt når jeg prøvde ut dual-spec med huntern min...). Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har nettop staret en Druid og har tenkt å tanke, hva skal jeg specce? Vennen min lurer også på hva han skal specce som Warlock. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Feral er for bjørne- (tank) og katte- (melee-dps) former. Som warlock har han flere valg, alle er for damage. Affliction forbedrer damage over time-spells og fear, demonology gir bedre demon-pets og forsterker de mens destruction gir deg mer raw kraft i direkte-angrepene dine slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Feral er for bjørne- (tank) og katte- (melee-dps) former. Som warlock har han flere valg, alle er for damage. Affliction forbedrer damage over time-spells og fear, demonology gir bedre demon-pets og forsterker de mens destruction gir deg mer raw kraft i direkte-angrepene dine slik jeg har forstått det. Flere valg som warlock? Hahahahahahaha Alright, på tide å fyre løs fasiten. Hvilken specs kan du kjøre som druid? Balance - Også kjent som kylling / Boomchicken. Gedigent fjærkre som skyter laserstråler fra himmelen og grønne baller på fienden. Caster. Restoration - Får ting til å leve noen sekunder lengre før bossen slår målet sitt ihjel. Healer. Feral DPS - Kattepusen. Løper rundt og klorer opp fiendene til de blør ihjel. Biter rimelig hardt. Melee-DPS. Feral Tank - Bjørnen. Feit og treig bjørn som helst skulle gått i hi. Labber rundt, klasker til det som plager den og blokkerer alt syn med rumpa si. Tank. Warlock: Affliction - DoTs. - Caster. Demonology - Pets og DoTs og shadowbolts. - Caster. Destruction - Wannabe-mage. - Caster. Var det noe mer? *edit* Åja, står der han hadde tenkt å tanke. Hahaha. Skjit au. Du kan tanke som Boomkin også, men det krever utstyr, og fungerer bare etter level 40! Kjør på med Bjørn du! *edit2* Jeg skylder på at det er sent! Endret 11. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå