Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoki, hvordan "farmer" dere masse tusen gull, egentlig? Jeg har nå 3500G på mainen min, etter pooling fra alter..og jeg har ikke epic fast mount riding skillen engang. Og her snakker dere om "jaja, jeg får vel farme 40000G til cata kommer".

Mining, Inscription, herbalism og AH. =)

EDIT: Hadde 700g for rundt 2 uker siden, litt over kanskje, er oppe i 7700g nå, det med hjelp av bare mining og AH, siden har ikke skill til herb og ikke så mye inscription enda.

Endret av Colado
Lenke til kommentar

Når jeg begynner en ny profession ender jeg jo opp med å bruke hundrevis på mats på AH..derfor har jeg bare skinning og herbalism på 450 istedet. Bør jeg være mere aktiv på å farme skins og herbs?

Har vurdert alchemy et par dager, men det blir også veldig dyrt å skille opp etterhvert..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Når jeg begynner en ny profession ender jeg jo opp med å bruke hundrevis på mats på AH..derfor har jeg bare skinning og herbalism på 450 istedet. Bør jeg være mere aktiv på å farme skins og herbs?

Har vurdert alchemy et par dager, men det blir også veldig dyrt å skille opp etterhvert..

La oss si du bruker et par tusen gull på og skille alch da, men tenk på hva du kan tjene på det du selger mens du lager, samt i ettertid siden du har herbalism

Alle trenger jo flask og potions uansett.

Lenke til kommentar

[23:29:50] [2] [bodengthree]: Blood Bath and Beyond er en hel Norsk guild som søker norske members til å raide 10 mans i catalysm, får vi nok members starter vi med icc 10. Vi har 4 guild tabs og guild site. /w meg for mer info

Høres jo nesten ut som google translate..

Lenke til kommentar

Hoki, hvordan "farmer" dere masse tusen gull, egentlig? Jeg har nå 3500G på mainen min, etter pooling fra alter..og jeg har ikke epic fast mount riding skillen engang. Og her snakker dere om "jaja, jeg får vel farme 40000G til cata kommer".

Jeg startet med 40 silver 3 eller 4 uker siden, nå har jeg over 50k gull. :) Edit: jeg er lvl 1

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Jeg startet med 40 silver 3 eller 4 uker siden, nå har jeg over 50k gull. :) Edit: jeg er lvl 1

Populated server da?

Må min er det i snitt 11k auksjoner oppe eller noe sånt, umulig og tjene mye penger på AH xD

Lenke til kommentar

Jeg har en Night elf hunter lvl 70. I blant lurer jeg på om jeg skal ta en race-change, og gjør den om til Draenei i stedet. Grunnen til dette er at jeg så godt som aldri bruker Shadowmeld, mens Gift of the Naaru er greit å ha og brukes innimellom. Så, er det verdt det? Hadde dere giddet å gjøre det, eller bare ventet til Draenei huntern jeg har på lvl 30 kommer seg opp i verden? :)

EDIT: språkleif

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...