FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jo, men bare og godsnakke med GM's først. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er "glitching"? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Finne "feil" i spillet. Som å komme seg under orgrimmar eller stormwind. Er fortsatt sur på blizz etter at de fiksa levitate bugen Endret 10. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når man utnytter såkalte exploits i spillverdenen. Mao, man kommer seg plasser man egentlig ikke har lov til å være. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ah, ok, da er jeg med. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jo, men bare og godsnakke med GM's først. Hvordan godsnakker man med GM's om det? Er det ulovlig, så er det ulovlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jo, men bare og godsnakke med GM's først. Hvordan godsnakker man med GM's om det? Er det ulovlig, så er det ulovlig. Være stille om det. Kanskje levere inn et par minor glitch raporter før slik at du virker som en god borger. Jeg har glitcha mye og ganske obvious noen ganger, men aldri for å skaffe meg en fordel i spillet. Som f.eks BG glitching. Endret 10. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Finne "feil" i spillet. Som å komme seg under orgrimmar eller stormwind. Er fortsatt sur på blizz etter at de fiksa levitate bugen Har ikke akkurat fiksa levitate da, kan riktig nok ikke gå opp, men prøv å gå til siden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 BG glitching? Hva er det? Jeg har vel glitcha en del jeg også, men det mest fordi jeg ville utforske alle områdene man vanligvis ikke har lov å komme til. Jeg syns det er så morsomt å være på plasser som ikke er ment å være på. Som f.eks Karazhan Crypt, Ironforge Airport, Old Ahn'Qiraj. Slike ting. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 BG glitching blir jo glitching i battleground (obvious answer is obvious). Altså stikke ut av spawn før kampen har starta, utnytte plasser hvor andre ikke ser deg, etc, etc. Levitate bug'en er ikke like funksjonabel som før iogmed at man ikke kan klatre opp vegger. Den er jo som du sier fortsatt brukbar til sidelengs klatring, men det er jo bare halve morroa Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 BG glitching er å komme seg en plass andre ikke kan nå deg på. Da kan du enten skyte på andre uten at du selv kan bli truffet, eller ihvertfall at melee ikke kan treffe deg om ranged fortsatt har line-of-sight til deg. Nå vet jeg ikke så mye om hva som faktisk har vært mulig å gjøre i BGs, men du kan vel enkelt forestille deg fordelen av å kunne glitche til et slikt sikkert sted når du gjemmer deg med motstanderens flagg mens du venter på at resten av laget ditt forsøker å returnere eget flagg. Du finner vel noen eksempler ved å google glitching og de enkelte BGs. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Glitching generelt er jo ganske artig Men ikke når det går utover gameplay og rettferdighet, som i BG.. Klatre rundt i IF på tidligere patcher var jo nice Synes denne her glitchen i Dala er litt fin. Nice AFK-spot om man orker å gjøre det. Endret 10. september 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Walljumping var det beste tidsfordrivet i verden mener jeg. Det å stikke til IF på level en og være pvpmarked og klatre sånn ingen klarer drepe deg og du får til slutt 20 stk etter deg kan ikke bli mer moro Savner det.. Lenke til kommentar
gamer1001 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Andre som har problemer med å komme innpå wow nå? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Andre som har problemer med å komme innpå wow nå? http://www.itavisen.no/forum/113785/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Walljumping var det beste tidsfordrivet i verden mener jeg. Det å stikke til IF på level en og være pvpmarked og klatre sånn ingen klarer drepe deg og du får til slutt 20 stk etter deg kan ikke bli mer moro Savner det.. Walljumping ja Det var tider. 1 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://img.nazrm.net/wow/nogg20iv.jpg Wallwalking med noggaholics i vanilla ^_^ Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vanilla var tider Synd gamle-pc'en med alle screenshots fra 1.8.0 - 1.12.x tok fyr.. Synes nesten at det var "bedre" før. Noen som vet når pre-cata patchen er planlagt å komme? Har ikke spilletid atm, men vil vente litt med å kjøpe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Fikk pizza, brus og en måned spilletid for null kroner på mandagen jeg I pre-cata patchen. Har ting begynt og forandre seg da? Slik at man starter kanskje på noe omgjøring også stiger dette ut mot release? Endret 10. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå