Foxboron Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) gjorde 2,1k dps på dummy først. var helt "HVA FAEN!?" så var jo Sword Skill på 241/400 Endret 9. september 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 ENDELIG fikk vi samlet 10 folk som ikke hadde noen fast 10manngruppe og da var LK heroic dauuuu. Nå gjenstår bare 25mann! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Pugget du LK10HC? Pugger du ikke LK10HC? Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Pugget du LK10HC? Pug innad i guilden, ja Jeg hadde en fast gruppe, men så bytta jeg guild og da måtte jeg pent lage gruppe selv. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ville ikke kalt det ett pug hvis det var innad i ett guild, men. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Da så, begynte å lure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 40% på LK i en pug i dag, etter å hatt noen få wipes først der vi lærte fighten Eller rettere sagt, få tanken til å skjønne at raging spirits må tankes. (Tanken var ikke på vent så en kunne ikke akkurat be han om å plukke de opp heller, døv tank ftw) Fortsetter på Mandag, burde få han ned da. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ville ikke kalt det ett pug hvis det var innad i ett guild, men. Var aldri jeg som sa at jeg pugget heller Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ok, da får jeg legge det på is. Hadde bare vært litt morsomt å prøvd, dessuten hadde det vært moro med et helnorsk guild på Vek`nilash. Ja,ja, vi får se hva som skjer. Horde eller ally? Har to kompiser på horde siden der + meg. Har en 53 pala der. Hei! Jeg spiller på Alliance-siden dessverre. Men fikk i orden et guild i alle fall; blei "Pining for the Fjords". Litt synd at jeg akkurat har kjøpt dual-spec til huntern min; må drøye ørlitt før det blir guild-bank. Men skal farme litt, så da blir det vel noen kroner i kassa. Er i grunnen bare jeg og ei venninne så langt; og alle mine alts. Det er litt gøy; jeg er nybegynner og hun er enda mer nybegynner; men vi koser oss med å spille; tar det ikke så seriøst. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Føler meg klar for å bytte Server nå. Begynte nylig på Mazrigos men må virkelig si at den serveren er helt tom. Lite guilder, ekstremt lite pugs, og lite folk generelt på serveren:p Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor mye fps får dere i wow, trodde jeg eliminerte lag lag når jeg kjøpte en datamaskin til 40k, men selv nå har jeg avrage 28 fps i dalarn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har du kjøpt hexa core? Uansett så holder jeg 60 FPS nå med shadows av. Hadde shadows på med den gamle prosessoren, men den nye 6 kjernern har ikke høy nok frekvens på dobbel. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når jeg tok å deaktiverte "reduce input lag" så gikk jeg fra ett snitt på rundt 50 fps (2560x1440 @ 32AA) til ett snitt på godt over 60 fps. Steder hvor jeg tidligere droppet ned mot 35-40 fps (som Dalaran, smekk full Orgriammar osv..) så er jeg nå aldri under 60 fps noe sted, så den reduce input lag muligheten er tydeligvis noe å holde seg langt unna, kraftig maskin eller ikke! Shadow quality og alt mulig annet er på maks, har til og med tunet noen instillinger over det maksimale ved hjelp av modifisering av WTF filen til spillet. Jeg kjører da forøvrig Core i7 920 @ 4.0GHz med Turbo Mode + HT aktivert, 6GB 1600MHz @ CL7 RAM og GTX480 skjermkort på en Dell U2711 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 250g var ikke mye! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nei, det var slettes ikke mye. De fleste burde ha så mye etter og ha lvla 80-85. Blir flying mount fortsatt i lvl 60 i cata? Tenker da på at det må bli ille og gå forbi sprekker, osv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Å fly i Azeroth krever level 60 Blir utrolig digg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Blir kjempe bra ja. Selv om vi mister muligheten for glitching med fjellklatring, etc. Vel, må nok ut på glitche tokt i Cata også. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kan man ikke bli banna for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå