Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere episk-sultne småaper:

In Burning Crusade, players went and finished the Shadowmoon quest lines or got their reps to Exalted or maxed out their trade skills in order to have the best gear available for the heroics and raids. That is our model for Cataclysm.

Hurra!

Slik vil jeg ha det :) Begynte sent i Wrath så jeg aner ikke hvordan spillet var før, men jeg synes det virket mye kulere i f.eks vanilla der en req. lvl 58 craftable-øks var the shit. Man må liksom ikke langt inn i raids for å få godt gear, samtidig som det er dit man må hvis man skal ha det beste :) Synes også det er litt kjedelig at alle rep-ene jeg quester opp bare gir ét item (enchant eller mount) av verdi, og alt gearet de selger bare er tull. F.eks Sons of Hodir og Wyrmrest.

Lenke til kommentar

Trur eventene varer noen dager. Tok ally sin event og horde sin event. Synest ally sin var artigst. Tok på follow på en av karene i siste oppdraget på horde siden, og stakk på dass.

Eneste du virkelig får ut av det er en transformer (ally-gnome) (horde-troll) en cloak som ikke gjør annet en å representere (ally-gnome) (horde-troll) pluss litt cash. Du får også en achievement. Jeg såg ikke etter, men tipper dette er en feature of strenght eller hva det heter, som er en achievement som bare er tilgjengelig i en hvis periode. Så den kan være grei å få med seg.

Lenke til kommentar

Dette dere prater om?

Look lively -- the efforts to retake the areas of Gnomeregan and Echo Isles have begun. While it's been some weeks since we shared the details surrounding these calls to arms, the battle has finally begun!

If you are of the illustrious Alliance and wish to take up the charge of retaking Gnomeregan as called by Gelbin Mekkatorque, you'll want to report to him for duty in the district of Tinkertown in Ironforge. Members of the noble and steadfast Horde are tasked to report to Sen'jin village in southern Durotar. No matter if you're a weathered champion of your faction, or are still learning the ways of battle, you'll be able to help in these monumental efforts to change the very landscape of Azeroth. Dismissed!

Får tusle til Sen'jin og se hva som skjer da.

Lenke til kommentar

Tok vel en god halvtime til sammen. Hovedeventen er som Battle for Undercity i WOTLK, man venter til lederen spawner og følger ham rundt på kartet sammen med en drøss andre spillere, og dreper diverse horder med zombier/troll eller bosser med 8-10mill hitpoints. Får samme hp/dmg boost som i BFUc også nesten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...