Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, har så latterlig problemer med å finne ut hvilken klasse jeg skal levle i Cataclysm. Har en DK i level 76, hunter i 74 og 80 druid, dog elsker jeg Goblins og har mer enn lyst til noe å levle en. Dog, jeg finner ingen klasse som skikkelig passer meg (uten at jeg har noen peiling på klasser i grunn) som Goblins har. Vil gjerne ha en klasse hvor jeg kan soloe eldre instancer og slikt med (mest fordi det er morro å se hvor langt jeg greier å presse karakteren min). Har sett litt på Warlock, men er usikker på hvorvidt den duger til tanking av instancer med felguard. Meh, noen som kan hjelpe meg? :p

Da jeg levlet min Warlock i Northrend med demo spec så soloet jeg alle gruppe quester utenom Zul Drak arenaen.

Men de harde gruppe questene gikk ikke med felguard, da måtte Voidwalkeren frem. Og det funker bra, send inn Voidwalker - alle dots på. Men pass på at du ikke tar aggro. Og så kjører du en del health funnel for å holde Voidwalkeren i live.

Lenke til kommentar

Til dere episk-sultne småaper:

In Burning Crusade, players went and finished the Shadowmoon quest lines or got their reps to Exalted or maxed out their trade skills in order to have the best gear available for the heroics and raids. That is our model for Cataclysm.

Hurra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...