Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvilken class er du? Jeg ville ikke gjort det som hunter, springer rundt med craptrinket. Den sammen med min DBW ville vært Lenke til kommentar
Sati Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Aldri om jeg hadde solgt en av de beste trinketene for 30k g. Gull er jo så usannsynlig lett å få tak i på andre måter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hmz veit ikke jeg..har vært 80 i flere uker nå uten å ha råd til den raskeste mounten..har 3300g nå, ser ut som det er evig langt frem fortsatt. Og da har jeg poolet penger fra alle de andre altene mine også. Endret 8. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bah, har så latterlig problemer med å finne ut hvilken klasse jeg skal levle i Cataclysm. Har en DK i level 76, hunter i 74 og 80 druid, dog elsker jeg Goblins og har mer enn lyst til noe å levle en. Dog, jeg finner ingen klasse som skikkelig passer meg (uten at jeg har noen peiling på klasser i grunn) som Goblins har. Vil gjerne ha en klasse hvor jeg kan soloe eldre instancer og slikt med (mest fordi det er morro å se hvor langt jeg greier å presse karakteren min). Har sett litt på Warlock, men er usikker på hvorvidt den duger til tanking av instancer med felguard. Meh, noen som kan hjelpe meg? Da jeg levlet min Warlock i Northrend med demo spec så soloet jeg alle gruppe quester utenom Zul Drak arenaen. Men de harde gruppe questene gikk ikke med felguard, da måtte Voidwalkeren frem. Og det funker bra, send inn Voidwalker - alle dots på. Men pass på at du ikke tar aggro. Og så kjører du en del health funnel for å holde Voidwalkeren i live. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvis du hadde http://www.wowhead.com/item=43838 og http://www.wowhead.com/item=54569 (Sharpened Twilight Scale) droppa og du vant den, ville du solgt den for 30k g? Hvordan jeg har den grønne trinketen kan vi ta i en annen diskusjon Spørs hvor mye penger du faktisk har. If 30k >= 50% total: sell else: equip Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg ville solgt den for 30 000, for det hadde jeg hatt godt nytte av i Cataclysm. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ville utvilsomt solgt den ja. 30 000 kommer godt med og det er ikke ufattelig lenge til Cataclysm. Når Cata kommer så blir det nok bedre upgrades enten i løpet av 80-85 levlinga, eller i de første par instancene. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skulle selge den ja men fyren greide ikke gi meg det siden kan skulle låne 15k fra en han kjente men han bare logg av. Så endte med at jeg equippa den Lenke til kommentar
Zt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Artige de nyeste pre-cata questa som har kommet iløpet av natten Gjort ferdig troll versjonen og nå tar jeg gnomes sin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sitter på jobb, tar de når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 frister å ta de på skola. men har lyst å nyte dem kjenner jeg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Woho! Events når jeg kommer hjem Gleder meg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Done with em. Achievement earned : Zalzane's fall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Til dere episk-sultne småaper: In Burning Crusade, players went and finished the Shadowmoon quest lines or got their reps to Exalted or maxed out their trade skills in order to have the best gear available for the heroics and raids. That is our model for Cataclysm. Hurra! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Rep maxed out.. blir ikke The Insane MYE lettere da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hva pokker har "The Insane" med endgame raiding i Cataclysm? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ikke noe, den blir bare mye lettere og ikke så insane lenger Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Prøver meg en gang til jeg - noen som vet om man må være 80 for å gjøre Operation Gnomeregan questlinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå